Jump to content

Koncepty

Sign in to follow this  

    75 topics in this forum

      • 0 replies
      • 7,348 views
    1. Škoda 932

      • 0 replies
      • 6,260 views
    2. Škoda 935

      • 0 replies
      • 4,444 views
      • 0 replies
      • 4,873 views
    3. Škoda 1101 TAUB

      • 0 replies
      • 4,507 views
    4. Škoda 950

      • 0 replies
      • 4,321 views
    5. Škoda 440 Karosa

      • 0 replies
      • 5,676 views
    6. Škoda 976

      • 0 replies
      • 4,946 views
    7. Škoda 977-1

      • 0 replies
      • 4,554 views
    8. Škoda 977-2

      • 0 replies
      • 4,314 views
    9. Škoda 978

      • 0 replies
      • 4,421 views
    10. Škoda 989

      • 0 replies
      • 5,092 views
    11. Škoda 990 Favorit

      • 0 replies
      • 5,384 views
    12. Škoda 990 Tudor

      • 0 replies
      • 4,515 views
      • 0 replies
      • 5,231 views
      • 0 replies
      • 4,546 views
      • 0 replies
      • 4,986 views
    13. Škoda 990 STW

      • 0 replies
      • 4,265 views
      • 0 replies
      • 7,074 views
    14. Škoda 990 Combi

      • 0 replies
      • 4,748 views
    15. Škoda 720

      • 0 replies
      • 5,493 views
      • 0 replies
      • 4,870 views
      • 0 replies
      • 4,915 views
    16. Škoda 720, 1969

      • 0 replies
      • 4,488 views
    17. Škoda 720, 1972

      • 0 replies
      • 4,934 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • FA jde přeplynovat, ale musí se promáčknout plyn až na podlahu (osobní zkušenost). Zajímavé taky je, že když jede člověk na tempomat, tak přes zásah FA (už v momentě kdy píská, ale nebrzdí) se tempomat vypne, ale pokud nebezpečí "zmizí", tak se tempomat zpět aktivuje.

        @Wdog v tom videu není zvuk? To je docela "zásadní" problém, jinak nejde poznat zda je to zašlápnuto řidičem, nebo funkce FA (popřípadě pokud má auto přední parkovací senzory, můžou ho zabrzdit ony, ale na to už si jel docela rychle podle videa).
      • za mě bych to dojel na to samé místo vyzkoušet třeba v noci, kdy nebude takový provoz, ono i samotný servis si s tím neporadí a lidi z Česany si u toho budou drbat hlavu ještě na Vánoce.
      • A vybavíš si, jestli jsi zrovna šlapal na plyn, nebo naopak před těmi kolejemi ubral?
        Protože jestli se nepletu, tak zásah FA by měl jít "přeplynovat". Tedy alespoň to tak dříve bylo.    https://www.smucler.cz/blog/front-assist-automaticke-nouzove-brzdeni/   http://www.autolexicon.net/cs/articles/front-assist/  
      • Přemýšlím nad tím, vím, že jsem předtím psal, že to nepískalo, ale už si tak moc jistý nejsem. Seběhlo se to strašně rychle, v malé rychlosti mi auto stálo skoro na fleku, dost jsem se leknul, jestli pískalo, tak jsem si toho nevšiml. Vím, že jindy píská pro výstrahu, ve vyšších rychlostech, ale teď to bylo rovnou nouzové brždění, kdy zastavilo na fleku. Auto asi v tu chvíli (chybně) vyhodnotilo, že jedu do překážky, tak zabrzdilo.   Jinak včera bylo auto v servisu, na pravidelné prohlídce, byl tam s ním kolega, upozornil jsem na tento problém. Vzkaz po prohlídce byl, že oni (autorizovaný servis) s tím aktuálně nic dělat nemohou, ale že info předají dále (asi na Škodovku). Auto je na operativní leasing, tak asi nikde není vůle na něm dělat nějaké drahé rozbory a testy.    
      • WinCE by můj adaptér podporovat měl, ale pořád jsem z místních diskutujících nevymámil jak to poznat. Takže ještě jednou: je v nastavení rádia - APN dole na obrazovce přítomna položka WIFI i když není v USB zapojen adaptér, nebo je zapojen nekompatibilní? .... protože já ji tam nemám v žádném případě a to je asi problém.
    ×