Jump to content

Koncepty

Sign in to follow this  

    75 topics in this forum

      • 0 replies
      • 7,024 views
    1. Škoda 932

      • 0 replies
      • 5,933 views
    2. Škoda 935

      • 0 replies
      • 4,272 views
      • 0 replies
      • 4,701 views
    3. Škoda 1101 TAUB

      • 0 replies
      • 4,337 views
    4. Škoda 950

      • 0 replies
      • 4,148 views
    5. Škoda 440 Karosa

      • 0 replies
      • 5,501 views
    6. Škoda 976

      • 0 replies
      • 4,768 views
    7. Škoda 977-1

      • 0 replies
      • 4,372 views
    8. Škoda 977-2

      • 0 replies
      • 4,142 views
    9. Škoda 978

      • 0 replies
      • 4,240 views
    10. Škoda 989

      • 0 replies
      • 4,918 views
    11. Škoda 990 Favorit

      • 0 replies
      • 5,210 views
    12. Škoda 990 Tudor

      • 0 replies
      • 4,341 views
      • 0 replies
      • 5,058 views
      • 0 replies
      • 4,380 views
      • 0 replies
      • 4,817 views
    13. Škoda 990 STW

      • 0 replies
      • 4,096 views
      • 0 replies
      • 6,901 views
    14. Škoda 990 Combi

      • 0 replies
      • 4,576 views
    15. Škoda 720

      • 0 replies
      • 5,317 views
      • 0 replies
      • 4,701 views
      • 0 replies
      • 4,738 views
    16. Škoda 720, 1969

      • 0 replies
      • 4,317 views
    17. Škoda 720, 1972

      • 0 replies
      • 4,763 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Nemám od nova, máme MPI pár dní, najeto do 300km a dnes jsem na to přišel. Plachtění není problém, to bych vynechal není to auto nad 3,5tuny.   Jde o ten problém, že synchron nedokáže ubrzdit tu hřídel.  Vím že MQ100 převodovky jsou poddimenzované, ale že by Škoda pustila do světa toto, to se mi nezdá.    
      • Koncovka hadičky má pojistku, musí se z ni vyndat takové Cčko, které zajišťuje koncovku po nastrčení.
      • Má někdo zkušenosti, že zlobí dešťový senzor? Po přepnutí na INT jednou setře, ale pak může pršet jak chce a dlouho nic. Po chvíli setře 4x rychle a pak opět dlouho nic až není vidět. Další problém mám, když je jedu od cca 145-150 km/h, tak se nahoře od dveří řidiče ozývá pískání, pravděpodobně z špatného těsnění, je to hodně nepříjemné. Byl jsem s tím u Klokočky v Praze a řekli mi, že si auto nechají minimálně na měsíc, že jej nikdo ze servisaku nikdy neviděl a musí se to (na něm) naučit. To Škodovka neškolí servisy a nechává je se to postupně učit metodou pokus omyl? Tak jsem volal do Auto Styl, trochu lepší jednání, ale může tam být den nebo 14 dní, nejsou náhradní díly, nikdo auto neviděl, na počítači neměl. Ptal jsem se ještě na chybějící držák na brýle, prý pokud to nemám poznamenané v předávacím protokolu, mám smůlu, i když to je standardní výbava. Dotaz na náhradní auto po dobu záruční opravy považoval za výsměch, můžu si jej zaplatit. Je to běžné? 
      • Auto mas od nova? nabehanych 29 tkm... robi to od zaciatku?   Tiez su situacie kedy necham auto plachtit... Napr idem do zakruty, ktora sa da bezpecne prejst povedzme 80km/h, za zakrutou hned dole kopec, necham auto na neutrali zist dolu kopec dole mam rychlost 100km/h dole zaradim 5q a nasledne dalsi kopec hore. Na cervenu napr. brzdim motorom zo zaradenim kvaltom.
      • Mám tyhle koncovky taky a vypadají moc pěkně, decentně, žádná maškaráda a zvedne to zadek auta 
    ×