Jump to content

Koncepty


75 topics in this forum

    • 0 replies
    • 11k views
  1. Škoda 932

    • 0 replies
    • 9.3k views
  2. Škoda 935

    • 0 replies
    • 6.4k views
    • 0 replies
    • 6.9k views
  3. Škoda 1101 TAUB

    • 0 replies
    • 6.5k views
  4. Škoda 950

    • 0 replies
    • 6.4k views
  5. Škoda 440 Karosa

    • 0 replies
    • 7.7k views
  6. Škoda 976

    • 0 replies
    • 7k views
  7. Škoda 977-1

    • 0 replies
    • 6.6k views
  8. Škoda 977-2

    • 0 replies
    • 6.3k views
  9. Škoda 978

    • 0 replies
    • 6.4k views
  10. Škoda 989

    • 0 replies
    • 7.1k views
  11. Škoda 990 Favorit

    • 0 replies
    • 8.1k views
  12. Škoda 990 Tudor

    • 0 replies
    • 6.5k views
    • 0 replies
    • 7.3k views
    • 0 replies
    • 6.5k views
    • 0 replies
    • 7k views
  13. Škoda 990 STW

    • 0 replies
    • 6.2k views
    • 0 replies
    • 9.2k views
  14. Škoda 990 Combi

    • 0 replies
    • 6.7k views
  15. Škoda 720

    • 0 replies
    • 7.5k views
    • 0 replies
    • 6.8k views
    • 0 replies
    • 6.9k views
  16. Škoda 720, 1969

    • 0 replies
    • 6.5k views
  17. Škoda 720, 1972

    • 0 replies
    • 6.9k views


  • Aktuální příspěvky

    • V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice? Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno.   @Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz.
    • Sorry, použil jsem ji na pravou stranu a pak zlikvidoval. Stejně neseděla, látka je pružná. Obrys jsem dělal na lícovou stranu nožíkem, bylo to vidět - a pak stříhal, stříhal, stříhal.
    • No, zcela zjevne jim to auto ted v kratkem case vratil uz i nejaky dalsi zakaznik, tedy neni nic tezkeho nechat se nachytat... Pri te prvni navsteve mistniho servisu jsem byl dost otraveny uz z chybejiciho automatu, protoze jsem vedel, ze cenu v Ackach mi za to uz nikdo zpetne nesnizi - bohuzel pri prevzeti na jeho testovani nedoslo. Ptal jsem se cloveka se kterym jsem o tom mluvil (v servisu), zda by mi mohli stav toho auta alespon vizualne proverit - dostalo se mi odpovedi, ze to nebude nutne a ze se uvidime az jak si auto rekne o servisku.... Kdyz jsem do toho sameho servisu pak zajel podruhe s dotazem zda by mi mohli rici co je zac ten kabel v motoru, tak jsem nastesti uz jednal s jinym clovekem a ten mel na stav vozidla mnohem radikalnejsi nazor.   Tim, ze v Ackach odebrali z popisu auta i informaci o zaruce a o parkovacim automatu, tak verim, ze dalsi stastlivec uz si tu Oktavku zrejme ponecha.
    • jo bež do toho za těch 50 tisíc poznáš rozdíl jen při opakovaném brzdění z vysokých rychlostí, ale bude to cool. Jinak věř tomu že origo brzdy neutaviš ani na horských klesáních , nikdy jsme to nedokázali.   Hlavně počítej se ztrátou komfortu, větší neodpružená hmota. Ještě to chceš? 😂
    • ¨Ahoj povedlo se ti to vyřešit?čím to bylo ?Děkuju za informaci   
×
×
  • Create New...