Přejít na obsah

75 témat v tomto fóru

  1. Škoda 1100 GT ÚVMV

    • 0 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  2. Škoda Super Sport Ferat

    • 0 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  3. Škoda Kirby Buggy

    • 0 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  4. Škoda Buggy 736

    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  5. Škoda 110 Buggy

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  6. Škoda 1200 typ 997 Z

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  7. Škoda Mikrobus

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  8. Škoda 1500 V

    • 0 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  9. Škoda 1203 Pick-Up

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  10. Škoda 1203 PROTOTYP

    • 1 odpověď
    • 30,1k zobrazení
  11. Škoda Montreux

    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  12. Škoda Ahoj

    • 0 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  13. Škoda Fabia Paris

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  14. Škoda Fabia pick-up

    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  15. Škoda Tudor

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  16. Škoda Superb Combi

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  17. Škoda Roomster 2003

    • 0 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  18. Škoda ENVE

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  19. Škoda Yeti 2005

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  20. Škoda Yeti II

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  21. Škoda Joyster

    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  22. Škoda Fabia II

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  23. Škoda Vision D

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...