To je docela hrůza, strašný sváry a ještě prakticky neošetřený. To co je na foto bych řešil v zásadě dvěma způsoby:
Varianta 1 (čistší):
Obrousit rez
Odmaštění, odrezovač
Dvousložkový epoxid
Polyuretanovým tmelem přemazat sváry a okolí, kde je pryč plastizol.
Čímkoli přetřít/přestříkat, podle toho, jak chceš, aby to vizuálně vypadalo.
Vystíkat řádně tu dutinu voskem, ať to z toho leje.
Varianta 2 (mastná):
Trochu očistit a zhruba obrousit
Nastříkat konkorem 101 (konzervační olej), i do dutiny
Zatřít několika vrstvama vosku na spodky Resistin Car apod.
Vystíkat řádně tu dutinu voskem, ať to z toho leje.
Varianta dva bude rychlejí a levnější, ale bude to vidět a na nových autech se tohle asi moc nenosí. Na veteránech k nezaplacení.
@LosDavos Jelikož jsme v tématu Fabia3 tak jsem myslel radia pro Fabii 3. Už hodně dávno jsme to tady řešili s @cz pida. A skončilo to u něj s extením zesilovačem na hi/lo převodníku. Kodováním to vůbec nešlo, neznatelná změna. Ale změnu při virtual a ssour je vzadu brutální rozdíl, ale v předu je to pro klasické stereo mrvič zvuku
Mohu se zeptat?,.... PHEV má motor v převodovce (proto má o jeden stupeň méně než standardní DSG). V čistě elektrickém režimu převodovka řadí? Nebo je na předvolené rychlosti a řadí až po připnutí spalováku?
Ptám se protože obecně je DSG od Škody dost hlučná (spíše když není v tahu) a např u mého Kodiaq1 2.0TSI je to kromě cvakání stíracích ramínek druhý zvuk co mě dost s..e.
Ale má chatgpt má, ale to ja nepotrebujem, potreboval by som keby aspom vedela správne vytočiť kontakt a nevolala úplne iné osoby než diktujem.
Ďalej ma štvalo jak sa furt nezmyselne zapínala hlasovo, aj keď vobec nezaznelo Lauro, ale to som už vypol...