ked ma auto max 300 000 km, maju sa menit trysky automaticky za nove alebo bosch exchange, kontrola je zbytocna a iny repas je zbytocny tiez, resp. casto aj technicky nemozny.
niekedy ich treba menit samozrejme aj skor. a maju sa menit vsetky naraz.
ale ludia si nedaju povedat a hladaju chyby inde alebo setria aj tam, kde sa neda, kym sa im nestane to, co sa stalo aj mne
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171145
je tam prokotol z testu prislusnej trysky po incidente, ked mi poskodilo piest a blok motora. dvaja mechanici potvrdili, ze to bolo kvoli vadnej tryske.
auto tahalo do poslednej chvile vyborne. boli tam asi 2-3 naznaky kratkeho vynechavania mozno tyzden-dva pred tym a potom nastal koniec.
vsetky hodnoty zelene, mohol som ju predat ako zanovnu aj s ostatnymi
ano, keby tomu nenakladam na dialnici plny plyn, tak by to mozno jazdilo doteraz.
Ty malé nástavky nejsou od toho aby chytaly špínu, mělo by to tam být jen kvůli homologaci... jinak mi přijde trochu kontraproduktivní řešit podložky pod kola aby to lépe vypadalo, a pak tam dávat klasické zástěrky.
Pekny vecer
skusal som hladat podobne vlakno ale nenasiel som konkretne vlakno s mojim dotazom…
chcel by som spravit upgrade climatronicu a kupit z b7 s označením 3aa907044e a nasledne ho vymenit kvoli tomu ze mam aj mib2 krajsie to ukaze…
vedel by mi niekto prosim poradit ako to spravne nakodujem ked to budem mat vymenene? Nasiel som na yt video kde je ukazane aj kodovanie len ten panel je bez webasta
ja budem mat aj s webastom nakolko je v aute webasto
tu je link na video kde je kodovanie ukazane a zaujima ma ci viem to kodovanie pouzit s climatronicom ktory bude mat tlacitko nez.topenia tak isto auto,,, dakujem za dotazy
Dobrý den,
bohužel neporadím, řeším teď v zimě úplně stejný problém.
Jen se obávám, že při výměně Vám bude doporučeno vyměnit všechny vstřiky, což bude nákladné.
Já jsem uvažoval spíše o repasu.
Neví někdo o někom, kdo dělá kontrolu a repasovaní vstřiků v okolí Plzně, Klatov?
Děkuji