Jump to content

ŠKODA KODIAQ

The ŠKODA KODIAQ, a large 4.70 metre long SUV boasting up to seven seats and one of the largest luggage compartments in its class, provides oodles of space even for the most demanding families. The KODIAQ also catches the eye thanks to its distinctive design, comfortable ride, high ground clearance combined with intelligent 4×4 drive and sheer practicality

Forums

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    265
    posts
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    338
    posts
  3. Motor

    Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav,převodovém ústrojí

    746
    posts
  4. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    871
    posts
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    490
    posts
  6. 801
    posts
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    3k
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • 4,7 CNG vs 6,2 BA CCA. Ale pro CNG si musím 10 km jedním směrem zajet a to každých 300 km. To už za to nestojí.  Pokud má někdo CNG u baráku nebo po cestě, tak už kvůli eko bych pořád volil plyn. Ale já nejsem zase takový eko fanatik. Vezmu plyn jen když pojedu náhodou kolem pumpy.  Ať jdou s celým green deal tam, kam slunce nesvítí. To není jenom CNG. Sousedi místo plynu začali topit kdejakým bordelem, v lepším případě dřevem, kdo měl někde v dílně starý Petry, tak to dotáhnul do baráku. A to ještě na většinu zdražení nedopadlo. Opravdu výborný vývoj.
    • Ahoj, v servisnom manuálne je písané že pri výmene oleja (aj pri iných úkonoch) treba dotiahnuť výpustnú skrutky na určitý moment.  Dá sa to spraviť aj bez toho alebo si mám zaobstarať momentový kľúč ?  Ďakujem za rady. 
    • Ano od jara do konce léta ten dojezd máme přes 55km. Můj rekord byl skoro 80km jen na EV - profil trati tomu pomohl. Jinak aktuálně jsme na dojezdu kolem 45km-50km. Jako můj styl jízdy těch 45km dá, ale žena ta to neřeší toliko. Ona jede do práce 10km a 10km z práce po okraji Opavy - obchvat. Tam jede na EV - profil mírně dolů a zpátky tomu ráda šlápne tak jsem říkal ať pustí hybrid. Já klasicky na hybrid jezdím 2-3l/100km a do 10kwh EV.......záleži na profilu trati, obsazenosti auta.......Po vybítí do 0% se snaží auto ve městě stále rozjezdy na EV a pak to přepne na hybrid. Kolikrát auto samo nabíjí ikdyž to nechceš - elektronika si to koriguje sama. Třeba 30km lehce nabíjí a pak má pár procent ve městě na popojíždění. A to mě na tom autě baví, přepínat,hrát si s tím. Celkový dojezd bych neřešil, nabiju,vybiju a tak dokola. Za mě ideální auto, ročně naběháme 15 000 - 20 000km, mnoho krátkých tras kolem komína i několikrát za den. Ale to tíško v autě wow. Včera jsem 2h leštil, zase jako nové. Musím do fora napsat rekapitulaci 11 000km za námi .....
    • Ano tak to přesně je. Nepraktická problikávačka☹️ Nebo vypnout v infotainmentu je taky možnost.  Možná by to šlo i dát do rychlého menu mě nenapadlo. 
    • Ahoj, vedel by niekto poradiť Octavia 2 RS 125kw 2011. dovoz z DE. V serviske mám výmenu rozvodov + vodnú pumpu pri 142 000 teraz ako som kúpil je 175 000+ odporúčate to vymeniť alebo nie? Poprípade dá sa to skontrolovať či to bolo vôbec menené, interval by mal byť až pri 180 000.    Okrem toho idem robiť olejový servis + filtre, čaká ma výmena olej a filter v DSG, a začína sa ozývať zotrvačnik,   Ďakujem za rady. 
×
×
  • Create New...