Jump to content

KennyMc

Uživatel
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About KennyMc

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

576 profile views
  1. Uváděné parametry jsou v rozporu s tím, co je na štítku kontroléru. Tady se uvádí jen napětí 12V a proud max 24A. Už jsem se setkal s tím, že u některé elektroniky (a nemusí to být jen individuální objednávky z Číny) jsou přiložené informace, které evidentně nepatří k výrobku, nebo patří jiné verzi. Věřil bych víc tomu štítku. Zpátky k problému. - Zkrat LED pásku může být v místě jeho oddělení. V těch místech jsou připojovací / pájecí plošky z obou stran pásky, a pokud se poškodí ta lepící páska, která jediná izoluje pásku od povrchu, může při umístění na kovové plochy dojít ke zkratu. - Máš správně připojené konektory na LED pásku? Vyzkoušej každý kousek pásku, který máš oddělený zvlášť, ale raději mimo auto. Zkus rozsvítit každou barvu jednotlivě.
  2. S tvojí znalostí elektriky bys to asi měl nechat na někom, kdo tomu rozumí. Nevím kdes vzal ty parametry uvedené výše, když na fotce jsou na RGB kontroleru napsané jiné. MAX 10A celkem, na kanál MAX 6A. Při 12V ti to dělá maximálně 120W. To stejně nevyužiješ. Jestli máš 40cm LED pásky 9,6W/m, tak má při plném svitu spotřebu 3,84W a proud 0,32A (při 12V) + něco málo si veme RGB kontroler. Jestli ti to vyrazilo pojistku 20A, tak máš něco špatně a měl bych obavy, jestli ti to nezničilo ten kontroler. Používám doma pásky 4,8W/m, 9,6W/m a 14,4W/m, nejvíce tu 9,6W/m a nedovedu si přestavit, že by měla naplno svítít v autě. Stejně jí budeš muset utlumit a tím se proud dále snižuje.
  3. Kupoval jsem je přímo v servisu, číslo bohužel neznám.
  4. Měl jsem chvíli Tesly ale po třech měsících to zlobilo zas. Už od začátku mi přišlo, že špatně sedí na zapalovacím modulu. Nakonec jsem nechal dát novou originální sadu, a ta nová má lepší ochranu kabelů. Měl jsem obavy, jesli nebude plech od turba moc blízko a nebude to poškozovat kabely ale zatím to vypadá, že jim to nevadí. Mám i jiné držáky kabelů (do těch původních se nové kabely nevejdou). Žádné jiné pásky na kabely jsem nedával. Zatím cca rok mám klid. Ještě se podívej na kontakty na cívce, bývají zoxidované. Nevím proč se tam dostává vlhkost, gumové návleky na kabelech se zdají dost těsné.
  5. Tak to by mě taky zajímalo. Byl jsem v domění, že to mám mít taky ve výbavě (FII elegance s maxidotem, 9/2010) a špatnou žárovku mi to nehlásí.
  6. Od vypínačů vedou vodiče přímo do řídící jednotky ve dveřích. V kabelovém svazku do dveří tedy samostatně přítomny nejsou. Pro každé okno vede od spínačů do řídící jednotky jeden vodič. Sepnutá poloha se vyhodnocuje podle připojeného odporu na kostru. Konkrétně: 1. poloha zavírání - 1800 ohmů 2. poloha zavírání - 540 1. poloha otevírání - 160 2. poloha otevírání - 0 (přímo na kostru). Mně dělala problémy ta druhá poloha (automatický dojezd) pro otevírání. Domnívám se, že se zvyšuje přechodový odpor u ukostření v některém konektoru, a pak řídící jednotka nevyhodnotí to správné sepnutí spínače. Dělalo to při rozsvícených světlech, a tedy rozsvíceném podsvětlení vypínačů. Domnívám se, že kvůli přechodovému odporu ukostření a zároveň napájení podsvícení, na vodiči, kde má být 0V (kostra) bylo nějaké nízké napětí. Zkusil jsem změřit odpor na konektoru pro ovladače oken a jinou kostrou (zkusil jsem to proti zásuvce na tunelu) a byl tam rozdíl téměř 2 ohmy. Rozdíl může dělat i ukostření té zásuvky ale nechtěl jsem něco víc rozdělávat abych se dostal na nějaký kostřící bod. Protože jsem proměřoval všechny polohy všech snímačů na panelu, tak jsem očistil kontakty toho propojovacího konektoru a zatím to vypadá, že to stačilo. Zatím to funguje. 2. Celý panel se posune dozadu jak to jde, předek se nadzvihne a pak trochu vysune dopředu. V montážní příručce je to napsané jinak, ale podle ní se mi to nepodařilo vyndat. Ten kryt madla jsem zbytečně nesundaval, nechtěl jsem ho nijak poškodit. Demontáž a montáž spínačů elektrického spouštění oken (list z dílenské příručky) - Elektrická-zarízení.pdf Řídící jednotka dveří řidiče, ... spínače oken ve dveřích řidiče (schéma) - Základní-schéma---Fabia-II-(od-prosince-2006).pdf
  7. Ani ty kontakty nemusí zlobit. Může to být tím, že se jeden z pětidrátových motorů (dávají se do dveří ze zámkem) nepřestaví úplně. Nevím, jak máš ty motorky upevněné ve dveřích, ale někdy stačí, když se jen uvolní.
  8. Tak letos se mi sporadicky objevilo zaškubání. Projevuje se to u zahřátého motoru za jízdy a v různých podmínkách. Dal jsem to nedávno zkontrolovat, ale žádná závada se neprojevila. Našli jen nějakou oxidaci kontaktů na cívce, tak to očistili. Od té doby se to neprojevilo, myslel jsem, že to bylo ono. Teď to ale udělalo zas. Měl jsem už dvakrát poškozený kabel od kuny, tak asi zkusím vyměnit všechny zapalovací kabely (zatím se vždy vyměnil jen ten poškozený).
  9. Tankování si zaznamenávám už od roku 1997, tak se dávám graf z aktuálního auta a pak jednu zaznamenanou delší jízdu, která už se mi asi nepovede. V poslední době jezdím denně 70 km, trasa vede po slušné silnici a já moc nepospíchám (zpravidla tempomat na limitu), proto ta průměrná spotřeba dost klesá. Šlo by to i za míň, ale teď se dost projevuje klimatizace. Vypínat jí nebudu, od toho jí tam mám. Letní kola 16" 205/45, zimní 15" 195/55.
  10. V mém případě to není teplotou. Jedu do servisu na letních a za 30 minut zpátky na zimních a slyším ten rozdíl. Teplota vzduchu se nijak výrazně nezměnila (jestli vůbec).
  11. Zapomněl jsem podotknout, že to není od odvalování kol, ale od motoru, když je v tahu. Ten zvuk je prostě jiný. Jestli se nějak jinak odráží od těch plechových kol, a v kabině je slyšet rozdíl. Když přezuju na léto, tak to zmizí.
  12. Neprojevilo se ti to po přezutí? Jak nasadím zimní kola (plechy), tak se změní zvukový projev. První rok jsem se docela vyděsil, ale už jsem si zvyknul. Nenapadlo mě, že se to takhle projeví, a docela jsem přemýšlel, proč je to takový rozdíl v hlučnosti. Nedokážu to přesně popsat, ale je to prostě poznat.
  13. Jedeš sám a nebo někdo vzadu sedí? U mě je občas slyšet nějaká tlumená rána (ani to není rána. jako nějaké klepnutí), právě když vzadu někdo sedí za spolujezdcem. Podezřívám zámek úchytu sedačky, ale určitě to nevím. Většinou stejně vzadu nikoho nevozím, tak to nějak ani neřeším.
  14. Prostě se musíš smířit s tím, že tohle je zapnutý tempomat, dál to přepnout nejde.
  15. Ten přepínač má pouze 2 pevné polohy. To "cancel" znamená dočasnou deaktivaci, posunutím přepínače z polohy "on" k poloze "off", ale bez přepnutí, kdy se přepínač vrátí do polony "on" ale tempomat je vypnutý. V podstatě ho mám většinou v poloze "on" i když ho zrovna nepoužívám.
×
×
  • Create New...