Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy




  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, mě jde i to, že stávající se neumožňuje nakódovat jiné, než sklopné TZ. Což dle slov výrobce je otázkou vydání aktualizace sw řídící jednotky. Toto jsou informace přímo ze škodovky. Na předchozím modelu (Karoq style 2021), jsem si nechal namontovat pevné TZ a nebyl nikde a v ničem problém. Od roku výroby (asi 2022) už to problém je a výrobce to do teď nevyřešil. Dle jeho slov se to týká pouze modelů Karoq. Jiné škodovky takovéto problémy nemají. A já chci namontovat TZ tak, jako by to bylo přímo z výroby. Tzn. všechno nakódovat tak, aby to bylo 100% implementováno do systému vozu. Myslel jsem, že se tady dozvím informace o aktualizaci sw (časový horizont atd.). Nechci nic z toho obcházet a řešit problém "oklikou".
    • Jak už zaznělo, jde o standardní malou (bez svítící kontrolky) regeneraci DFP filtru všech dieselových motorů. A je to jediná věc, která mi pije krev u mého 147kW EVO. Přijedu do Rakouska k jezeru a auto hučí, dojedu na jednání a auto hučí... Člověk nikdy neví kdy se to spustí ani kolik času chce do konce. Nechápu proč to nelze nějak vyvolat na displayi a případně spustit manuálně, či odložit. Prostě podle situace a nálady to můžeš buď vypnout a odejít a kašlat na to, ale ne opakovaně za sebou třeba při poskakování po městě na krátkých trasách! A nebo pokračovat v plynulé jízdě dalších cca 15 - 20 minut a nebo někde mimo obytnou zónu nechat jet u stojícího auta, dokud proces neskončí. Ne v suché trávě u lesa!!!! Tato regenerace se snadno pozná ještě před vypnutím motoru. Stačí zařadit P a mrknout na otáčky a spotřebu. Otáčky se zvednou z cca 800/min. na 1000 a spotřeba z cca 0,5l/h na cca 1l/h.
    • V OBD11 je na to aplikace i na FL, na jejich foru nekdo psal, ze mu to funguje, ale osobne to vyzkousene nemam
    • Ahoj,   Rád bych se zeptal, jestli jste se nesetkal s tím, že Octavia 3 jednou za 4 minuty blikne všemi směrovkami. Při výpisu paměti závad vyhazuje BCM "Ochrana součástí aktivní", nicméně i poté, co v autorizovaném servisu došlo k výměně BCM a přizpůsobení component protection + nahrání původních dat do všech jednotek. Dochází rovněž k vybití baterie(ta již taky měněna)  
    • Nic ve zlém, ale Praha zvolen je 525km cca, když by člověk počítal že na tuto trasu potřebuje jedno tankování tak zbývá cca 3.3h, to potom průměr vychází na skoro 160km/h. Za těchto podmínek to nezvládne ani spousta spalovacích aut (třeba už jen kvůli provozu kolem)... Pokud se podíváme na to reálně, tak na této trase by člověk mel strávit cca 30min nabíjením (ABB píše 26min). EV není vhodné pro každého a už vůbec ne pro ty co denně lítají velké vzdálenosti po dálnicích.  
×
×
  • Vytvořit nový...