Jump to content

JiVi

Uživatel
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

49 Excellent

About JiVi

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jestli bude pasova nevim, ale urcite je to jiny, protoze na FL se prodavaji i jine zadni zasterky , nez na predFL https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0075101a-zadni-zasterky-skoda-30999.html
  2. JiVi

    koroze

    jj, docela klasika u vymeny lepenych skel :-/
  3. ted si predstav, ze napajeni kazdeho svetla je rizeno pres vykonove tranzistory primo v prislusne jednotce .. co kdyz je proste tato jednotka / IO s koncovyma stupnema KO? Menit muzes do nekonecna. Promer/ nech promerit svorkovnici u svetla a pak svorkovnici u jednotky / vystup z jednotky. Musis postupnbe eliminovat banalni chyby (spatne nebo zoxidovane kontakty, prerusene vodice ...) az se treba dostanes k fatalni ( zavada primo v jednotce)
  4. pri 120km/h se prave svetlo skokove zvedne - jednou jsem to zkousel v lesnim useku, kde hrana svetla palila na porost, tak to skoceni bylo videt. .. jinak za jizdy na siroke dalnici si taky niceho nevsimnu
  5. pravdu ma Pawouk - podle udrzby se nemeni a podle prirucky k 1.4 TSi 110kW je soucasti cerpadla
  6. vzdyt si to vyzkousej, zastav, natoc kola a zapni si mlhovky rucne, o kolik budes videt vic nez ti nasviti modul LED - za me zbytecna vec.
  7. ty mlhovky(se zakladnimi zarovkami) sviti opravdu nepatrne oproti prisvitu LED .. proto jejich aktivace je vcelku zbytecna
  8. Fuel filter KNECHT KL 572 SKODA OCTAVIA Combi (5E5) 1.4 TSI Petrol 110 kW / 150 hp CHPB, CZDA, CPWA 08.2014 - edit: zrejme jde o univerzalni filtr pro benzinove motory.
  9. pustis plyn a boucha to pravidelne nebo jenom behem zmeny tahu - bouchne to jednou?
  10. JiVi

    Výměna oleje

    ale u me to auto konci s koncem zaruky... fakt me nezajima, co se stane po ni. Jestli je u skodovky limit najezd 40 000km / rok pri jejich 5 lete zaruce, aby to vyslo na tech tvych 200 000, tak to teda nevim. Myslim, ze plno vozu toho najede vic, behem tech 5 let. Add materialy... nechat te u tveho presvedceni, ze jsou vim dal vic osizene ... zvlast ta 1.5 EVO ;-)
  11. JiVi

    Výměna oleje

    tak ja nevim . v testu Rapida 1.0 TSi , tu sracku menili po tech cca 30 tisic km, nechali zapnuty S%S a motor byl, ve 100 tisich km, v pohode ... tak kde je teda problem, podle chemiku?
  12. JiVi

    Výměna oleje

    ja ziju v tom, ze pouziti VW 508 00 ma vyznam ve vyssi prevenci proti LSPI.
  13. zajímavý je to, že podobný problém mělo i HTP ve verzi CGP, kde při teplotě 22 stupňu, to auto, po nastartování a následné jízdě, mělo tendenci tak 1km cukat a skákat ... A upřimně, přesně tohle se mi děje u 1.4 CZD , ikdyž ne tolik. Ale je to přesně v tomto rozsahu 20-22 stupnu teploty.. V ostatních teplotach je to OK.
  14. myslim, ze by sel poznat podle ceny oleje na fakturach.
  15. nema kombinaci primy + neprimy vstrik jen 1.8 TSi?
×
×
  • Create New...