Našel jsem fotku převodovky (MQ200) zespoda. Je to ten čep (čep vidlice), kterým lze většinu oleje vypustit? Je potřeba v tom případě povolovat i výpustný šroub?
Několik rad
1.
Pokud sedla do rapida proč se blondýna ptá u Karoqa
2.
Technickej dotaz na motor patří do sekce motor a ne do hospody
3.
Nepíšeš o jakej motor de
4.
Nejdůležitější rada- zkus to znova a lépe
Tak panove, predstavte si ze jedna blondyna jela praha-berlin- tam se zasekla asi na sest hodin a jela zpet na prahu. Ale zastavila se v drazdanech na nakupy. Gentlemani pochopi. I kdyz zasekla se tam na hodinu. Pak sedla do rapida a hned na najezdu na dalnici se ji vyvanula para z kapoty. Infotament nehlasil jakoukoliv chybu a blondyna jela dal. Ovsem na trase mame jeden dlouhy tunel- tusi blondyna prackovsky. Je evidentni ze se blondyna plete ale je to jeden z nejdelsich. Venkovni teplota 12 v tunelu 24? Okamzite se ji opotolo sklo. I sama blondyna se divila ze nebourala. Kazdopadne dojela do Prahy. S nastartovanym motorem otevrela kapotu a zjistila ze para vychazi od vika oleje. Tak a ted chytraci radte. Vase Barbie
Ještě vedra ani nebyly, tak to nemá co vařit a asi nesepl větrák. Nerozumím, co tedy žere olej kolem filtru? Odešla lambda a protože motor žere olej, tomu bych rozuměl. A jestli to žere olej bude jím zasraná i nějaká svíčka protože jsou zapečené stírací kroužky, u motoru BFQ obvyklé. Závada startování může být nějaká špatná kostra, nebo škrtící klapka?