Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 292
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

312 Výborná

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

3 988 zobrazení profilu
  1. suri.

    Povolující se šrouby vntřních kloubů poloos

    začal by som novými plechmi a skrutkami a kontrola či klb sedí ako má
  2. suri.

    Spojka 1,4TSI 110kW EA211

    ja by som na tom ešte pojazdil , však si to ani nesadlo ... ak by nepomohlo pár tisíc km tak by som to riešil ...
  3. suri.

    Únik oleja pomocna uhlova prevodovka,superb 2 4x4 DSG 103kw

    určite tečie cez to gufero?
  4. suri.

    Úplně nový typ rozvodového řetězu

    a čo ti to pomohlo keď tie prípravky nemáš ? poznám ľudí čo to kumštovali aj na sporáku a kľuku zmrazovacím sprejom a údajne to ide pekne , neskúšal som , len prípravkom
  5. suri.

    MDI z yetiho na S2

    pod lakťovkou ale už sú aj tak vypredané tie jednotky sú rovnaké , do OII treba plechový držiak a predlžiť káble , do SII zrejme podobne , záleží kde si ho vyvedieš , origo je v lakťovke ... zapojiť a spojazdniť sa to dá , ide len o to uchytiť jednotku a vyviesť to von
  6. suri.

    Superb 1.8 TSI DSG7, 2011, Kontrolka řazení

    žiadna zvolávačka na olej v mechatronike nebola , menil sa olej v prevodovke , pôvodný syntetický za minerál G052512A2 čo je klasika prevodový olej , bolo to kvôli tomu že mohol preniknúť do mechatroniky kde spôsoboval elektrolýzu ... mechatronika je samostatný celok a má vlastný olej 0,9L G004000M2 čo je klasický servo olej ... prosím nepliesť dve veci dohromady , potom ten čo si to prečíta je viac doplašený ako predtým ...
  7. suri.

    Koupit Superb s DSG či manuálem?

    trasenie z 1-2 bolo materiálom spojky , od cca 2013 už inovovaným a bez problémov , len sa musí urobiť aj základné nastavenie a nový software , nie len výmena spojky ako 90% ľudí a potom nadávať , a takisto vedieť správne vymerať podložky pri výmene spojky --- ako som nachystal všetko na výmenu spojok po 357000km tak to už prestalo aj triasť :D inak podľa mňa ten motor v určitých režimoch priškrtený je , hlavne v kopcoch v obiehaní pri preradení cítiť slabší krúťák ako pri manuále , ale možno je to len môj pocit násobený kilometrami ale presne tak sa to správa, v najsilnejšom krúťáku ako by ho brzdilo ...
  8. suri.

    Vymena filtra Haldex-u

    nemá to číslo , https://www.google.sk/search?q=haldex+filter&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiI6ti4iNbeAhVqCMAKHdONAZwQ_AUIDigB&biw=1280&bih=861#imgrc=ZeHkRDewp-gQ_M:&spf=1542273477442 sada je 0AY598305
  9. suri.

    1.4 TSI (90 kW)

    nemá , najviac ojazdené 1,4 čo som poznal mali cez 300000km a pôvodnú spojku , tak neviem , výdrž super
  10. suri.

    Haldex a diferenciál 4x4 - servisní úkony

    nad krytom poloosy imbus 5, blbý prístup
  11. suri.

    Vymena filtra Haldex-u

    čo plačete zase ? koncern ho dal ako doživotný a nikde ofiko sa objednať nedá , to že to pár ludí objednáva zo švédska je fajn ale málokto tých 70eur do toho dá ... rusi tam dopasovali už aj iné filtre z volva, ja som si objednal origo ... najdôležitejšie mieste je aj tak sitko na čerpadle a priestor okolo neho kde je najviac usadeného šlemu z oleja aj pri malých nájazdoch , takže objednať opravnú sadu , dva imbusy dole a vyčistiť poriadne , potom má možno význam meniť filter
  12. suri.

    Reproduktor parkovacího asistentu

    predné senzory na nosníku prístrojovej dosky , zadné senzory pod krytom B stlpika Vľavo
  13. suri.

    Poškození laku - možnost koroze

    tiež som kedysi mal stierače v servisnej polohe a napriek otvorenej kapote sa po pohnutí sami vrátili na pôvodné miesto a skopili o kapotu
  14. suri.

    2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor

    ako aký ? vo výrobcovi , prečo to neobjednáš origo v škodovke aj s tou gumičkou čo som ti hore písal? stojí pár korún a určite by som tam nedával náhrady , minimálne kvôli tej výmene
×