Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

17 833 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. suri.

    Tlumiče

    ak sa kayaba nezlepšila teraz poslednu dobu tak je to total hnoj tvrdy nefunkcny ..ja to roky nemontujem a ani nebudem uz takze mozno nieco zmenili ulozenie treba origo , tie nahrady vrzgaju ako stara postel
  2. hádzanie a trepanie bude zaj/bané čerpadlo haldexu , vyčistiť a vymeniť olej
  3. interval je normálne 60tis ja som dal von aj čerpadlo
  4. netuším , sem to už dlhšie nechodí až teraz problém s ocu podotýkam poprvé
  5. pri 500tis km sa vynuloval tachometer a ideme odznova 670tis km ... je teda menený motor ale zbytočne lebo starý mal horšie kompresie ale závada bola inde nakoniec
  6. to nerieš potom hlavne ak mechanik takýto motor ešte nerobil tak bude veľmi nešťastný keď to po výmene rozvodu nepôjde vôbec
  7. druhovýroba existuje , origo výrobca monroe ..predok cca 170e ks , zadok cca 140e ks , komplet predne ulozenia cca 170e ... nic viac netreba riesilo sa to tu uz
  8. menil som 1,4 Yeti 2016 po 250tis km a nebolo tomu nič , kladky tiché , remeň nedopraskaný uvedomujete si že na 1,5 treba prípravky ktoré málokto má lebo stoja cez 2000eur a je to na celý deň roboty ? a otázka je čo meniť , či len remeň a kladky , plochý remeň a jeho kladku alebo aj prestavovače , k tomu kopu gufier , tesnenie vodnej pumpy čo pôjde pri tom dole a kopu blbostí okolo ? lebo to je cca 2000e výmena potom
  9. asi tak , vymenil by som to za hocijakú rozumnú G12 tie ich ekosračky .... vypustiť čo to dá , naplniť prípravkom vodu , znovu vypustiť čo to dá a plniť ... alebo odpojiť prepad expanzky a plniť to dokoola kým nepôjde čistá voda a tak plniť
  10. dorazy a manžety netreba , hentie sachs shity tam nepasuju aj tak ... cisla asi sedia v hlave to nenosim v originale ich je samozrejme podla modelu viac typov ale bude to ako pri klasike bez dcc proste jedno univerzalne riesenie ktore to napriec spektrom zastresi ... plus minus ta charakteristika bude ok vsak aj SIII a kodiak maju rovnake v origu predky a kazde auto je uplne ine ... skor tam bude iny soft v riadiacke pri jednotlivych modeloch
  11. ak je to malý servis tak si osobne myslím že objednali mechatroniku bez vyčítania potrebných údajov a uloženia do diagnostiky a po troch týždnoch im odpísali že im ju nedokážu vyrobiť bez toho , preto ti teraz tlačia celý nový kus ktorý by mal byť viacmenej zo dňa na deň ... môj názor ale takto nejak to bude
  12. lebo bola menená riadiaca jednotka mechatroniky nie celý kus , bežná prax v záruke , resp. aj po ale ja osobne by som si už priplatil a mal celú novú
  13. tvrdosť podvozku a to že sa auto houpe na KO tlmičoch ešte 100m po prejdeni vytlku je rozdiel
  14. nič to neznamená len ukazujem na to že prvovýroba bola sračka totálna a nič horšie byť nemôže
×
×
  • Vytvořit nový...