Jump to content

suri.

Uživatel
  • Content Count

    2,673
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

suri. last won the day on March 12 2019

suri. had the most liked content!

Community Reputation

423 Excellent

5 Followers

About suri.

  • Rank
    Veterán
  • Birthday July 16

Recent Profile Visitors

7,379 profile views
  1. suri.

    Fabia BRZDY

    g000650 je normálna vysokotepelná pasta na plochy kde chodia segmenty , pod kotúče , na náboje a pod ... biela je g052150a2 a je to tuk na vodítka , manžety a iné veci v gume ktoré normálne vazelíny leptajú
  2. dierka nikde nevedie , na nových šálkach už ani nebýva ... krúžky sú lepšie dvojdielne MAHLE tá tvrdá vrstva je skoro na každom motore , čím to je netuším ale nejde to nijako ani mechanicky dole , len veľmi veľmi ťažko k zvuku neviem posúdiť chcelo by to počuť , treba dať pozor na správnu montáž šálok a veka ojníc , aby to sedelo ako má , tým šálkám na foto nie je nič
  3. veko je kus plastu a nie je tam nič iné ... moc si to komplikuješ , urob na tom hlavu a krúžky a bude to OK ... nové stieracie krúžky MAHLE nie sú troj ale len dvojdielne prerezávané , už by mohli niečo vydržať ... hlavu zrovnať a ak si šikovný tak ventily a dekarbon urobiť sám , zabrúsiť , nové guferá a poskladať , vodítkam nie je nič nikdy ...
  4. žiadny , len úprava eprom , cez VCDS to nedas
  5. PORSCHE SLOVAKIA nie je importér Škodovky takže sa nečudujem že sa tam nevieš dohodnúť ...
  6. Ja si teda pamätám asi jeden zasekuntý Construct a možno 5x Defend , zase tak často sa to nestáva
  7. podľa stopy vidno že tečie prepad turba , buď niekto robil EGR a nedal novú skrutku alebo to rozobral z nejakého iného dôvodu , alebo do nej len klepol a povolil ju
  8. Milan - je to tak ako zhruba píšeš ale naozaj funguje aj na spotrebu oleja ... už som krúžkoval taký motor kde si to majiteľ vymyslel sám / ani nevedel koľko oleja berie/ a krúžkom ani hlave nebolo absolútne nič , krásne čisté nezakarbonované , jediný kus oleja bol v tejto hadici tak som ju vymenil tiež ... zatiaľ je to OK tak ťažko povedať v čom bola chyba ... olej sa tam často dostane pri neopatrnom dolievaní , kto tam prudko vrazí olej tomu natečie aj do klapky a nechce to naštartovať alebo namodro vydymíš celý dvor ...
  9. odpájať netreba , gumičky tiež staré prežijú ak to dobre očistíš a namažeš ... filter na 4 generáciu sa už zohnať dá a vymenil by som ho určite , ten istý bordel čo je na sitku čerpadla je aj v ňom
  10. Záleží aj od motora , taká 3,6 vo vetre prípadne v koľajach je neuriaditeľná , kde som lietal na OII 170 ideš na tom 110
  11. no origo vydrží dlho , normálnemu človeku aspoň 300tis km
  12. valcom nebýva nič , sem tam KO piest ak to nikto neriešil ... vodítkam nebýva nič 0-y
  13. iba táto chyba? o prehriatí nič? stranu pred si riešil obehové čerpadlo , to funguje?
  14. suri.

    Převodový olej

    DQ500 má takýto olej a iný filter DQ381 má iný olej a výrazne drahší G 055529A2
×
×
  • Create New...