Jump to content

suri.

Uživatel
  • Content Count

    2,420
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

suri. last won the day on March 12

suri. had the most liked content!

Community Reputation

357 Excellent

4 Followers

About suri.

  • Rank
    Profesional
  • Birthday July 16

Recent Profile Visitors

4,907 profile views
  1. suri.

    Rozvody 1.4 TDI 66KW

    chladiaca má iné zloženie , mením remeň aj kladku väčšinou , to je položka možno 40€ naviac ... však urob si cestu do stredu zeme a ceny ti dám na originále rovnaké aj výmenu
  2. suri.

    Rozvody 1.4 TDI 66KW

    original je elektricky "vysuvne" /krasne slovo/ cerpadlo , 151,79€ stojí originál takže si našiel velmi dobru cenu , sadu by som dal contitech cerpadlo by som dal urcite original , tie ostatne su riadne chutovky a patrilo by tam aj vymenit chladiacu kvapalinu za tu novsiu co nesposobuje zablokovanie vodného cerpadla G013A8JM1 skade si ? vedel by som tam mozno original za zaujimavejsie ceny tiez by pri vymene rozvodu bolo vymenit aj remen alternatora a pripadne jeho kladku ktora byvy tiez casto nacata
  3. suri.

    Výměna rozvodů

    ani inovovaná pumpa nie je večná , už som mal aj zaseknuté , aj tečúce ... pri rozvode zase klasika pískajúci remeň a gates kladka
  4. suri.

    Elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka

    čo s tým ? rozobrať mechanizmus , niekde tu sú aj fotky , vyčistiť od oxidácie a rozumne namazať , aj tak to nie je naveky , celkovo debilné riešenie ... to zakrúžkované na fotke je plast čo drží spodnú krytku
  5. suri.

    Kabeláž vo dverách a jej lámavosť

    ten kryt zámku stojí pár korún a škoda sa s tým takto zabávať
  6. to je normálna vec a lakované byť nemuseli , to lakovanie diskov stojí totálne za hovno , jeden kamienok alebo niečo a takto to zoxiduje a ide dole ... my sme si disky brúsili a lakovali sami a srali sa s tým a potom vidíš nový disk kde na paprskoch je farba boku len najmeno , v dierach na skrutky nie je nič a podobné chuťovky
  7. suri.

    Vymena predneho loziska

    Sup nemal nikdy trojdierové ložisko
  8. skopiť operadlá idú ale spodok je "napevno"
  9. suri.

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    ani si nepamätám nejaký "širší" reťaz natiahnutý na 74mm , tých pár čo sa sťažovali sa vymenil napínák za F a je kľud
  10. suri.

    Potkaný motor 131 000km najeto na rozvody

    riešil by som druhý motor , už som takéto videl skočené veľakrát /roztrhnutý klinový remeň od nafty , nedotiahnutá kladka rozvodu a pod ./ a vždy boli KO len polámané koníky a zdvihátka , všetky motory po poskladaní a načasovaní idú normálne
  11. suri.

    Potkaný motor 131 000km najeto na rozvody

    aby nebol problém nakoniec inde , zadretá vačka alebo iná prvotná príčina problému
  12. suri.

    výměna katalyzatoru za univerzalni

    to je LPG ? asi by som zohnal nejaký rozumný menej jazdený originál diel , tie univerzály sú naprd a nič nevydržia
  13. suri.

    Potkaný motor 131 000km najeto na rozvody

    jo aha hlava je dole , tak potom napíš či jej niečo bolo , resp. bude jej prd a budú KO koníky a zdvihátka
  14. suri.

    Potkaný motor 131 000km najeto na rozvody

    Ja by som ti doporučil predtým ako to komplet rozoberiete zhodiť len veko a veko vačiek a uvidíš koľko koníkov je polámaných . Je to tam urobené tak že pri skočení rozvodu to väčšinou ventil ustojí v pohode a zlomí koník , už som riešil viac týchto motorov kde sa dali nové koníky a zdvihátka a jazdia doteraz ... inak bez problémov keď to rozoberieš vieš namiesto žhaviča napojiť kompresor a fúknuť do toho a vieš či sú ventily zdravé alebo nie , takisto sa dajú všetky ventily postláčať ako chodia a či sa vracajú tá pumpa je určite originál ? popravde nestáva sa to
  15. hlavne chcem vidieť ako sa budeš tváriť keď to budeš uťahovať a či máš na to 3/4 trhák lebo klasikou to moc nejde
×