-
Content Count
2,553 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
suri. last won the day on March 12
suri. had the most liked content!
Community Reputation
389 ExcellentAbout suri.
-
Rank
Veterán
- Birthday July 16
-
s skúšal si to riešiť tam ? tu väčšina kľakla hneď po flashi a menila sa automaticky , ale skúsil by som to reklamovať vrámci dvojročnej záruky ...
-
nie je to výkonom , je to tým že luxusný haldex 4 , vymenili za lacný haldex 5 ... takže tam kde som pridal a dal odpich z križovkatky tak 5 haldex nechá prehrabnúť predné kolesá a potom zaberie zadok
-
cez poloos sa to aj tak naplniť poriadne nedá , dáš tam liter a tečie to von , prebehneš to na zdivháku a aj tak , lepšie je to naliať vrchom cez čidlo spiatočky
-
Kolisanie otačok na volnobehu Octavia II, 1,6 MPI, 75kW, BSE
suri. replied to Medino1's topic in Motor 1.6 MPI
a čo to robí vlastne ? už sa v tom strácam , inak postup na výmenu polovice auta je zaujímavý guferá meniť na BSE nemá zmysel , tam sú problém piestne krúžky , hadica odvetrania hore a guferá až popritom -
Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna
suri. replied to taktik's topic in Motor 1.2 TSI
môžeš ale nemusíš -
mal som takú 3,6 FSI Superb , a nebolo mu nič
-
výrobca už na to kašle viacmenej rovnako , to boli len také chýry v začiatku výroby OIII , potom to už nikto neriešil ... dnes kúpiš BOSCH , BRISK aj iné kde je závit na každej inak , jediný kto to dodržiava je NGK veľmi to prežívate
-
z princípu veci musíš pochopiť že v takej veľkej skrini sa to množstvo stratí , bežne som do 6q dával 2,5L a nikdy nebol problém , ani s guferami ani s ničím , a riadne vykvápať starý olej , prípadne vyhodiť čep vidličiek aby vytieklo všetko
-
hlavne treba aj prípravky na to a origo diely
-
poistku si pozeral správne pri motore?
-
v Etke aj tak zistíš prd či to má alebo nemá snímač
-
posledná moda je dávať prevodovky z OIII do OII a naraziť na ne aj správny kod raznicami :D tempomaty nejdú 4-5-6 , štartér chytá o zuby ...
-
filter sa dá normálne vymeniť 1K0201051K 6,6 BARU ... problém celého FSI je skôr naprd rozprašovanie vstrekovačov , zakarbonované sacie kanály , sviečky , prestavovanie vačiek a milion ďalších vecí ... časy kedy 3,6 len jazdili a boli spoľahlivé sú už dávno preč
-
mám JZW ECO Exidku 6,5 roka vo Felicii a fachčí ... nebude to tak zlé