Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 362
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

17 461 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. ak je to malý servis tak si osobne myslím že objednali mechatroniku bez vyčítania potrebných údajov a uloženia do diagnostiky a po troch týždnoch im odpísali že im ju nedokážu vyrobiť bez toho , preto ti teraz tlačia celý nový kus ktorý by mal byť viacmenej zo dňa na deň ... môj názor ale takto nejak to bude
  2. lebo bola menená riadiaca jednotka mechatroniky nie celý kus , bežná prax v záruke , resp. aj po ale ja osobne by som si už priplatil a mal celú novú
  3. tvrdosť podvozku a to že sa auto houpe na KO tlmičoch ešte 100m po prejdeni vytlku je rozdiel
  4. nič to neznamená len ukazujem na to že prvovýroba bola sračka totálna a nič horšie byť nemôže
  5. dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ... vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky , prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ... tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ...
  6. normálne nacvaknutá , otočiť protismere ručičiek a je von nie ?
  7. ono hlavne len cigáni menia dosky na KO kotúče , tie predky majú vždy hranu jak šlak a nové dosky prebrúsia kontakt po pár km ...
  8. čo všetko sa má meniť ... ked naratas silenbloky za 80e a skrutky na napravu za 70e tak ta kazdy posle do prdele
  9. určite namiesto vedra skrutiek mali dat gufero ...
  10. podla vsetkeho menili aj volnobezku co je fajn , cudujem sa ze nie gufero ...
  11. suri.

    Výmena oleja v DSG

    p2p .. ja nemozem za to ze dnes sa ku vsetkemu vyjadruje kazdy kto ma do riti dieru ... sprepacenim ... a to nie len pri autach
  12. suri.

    Výmena oleja v DSG

    dq200 mali vždy motory do 250nm , 1,0 1,2 1,4 1,8 1,6tdi... takže bud nevies ake mas auto alebo sa celkom fest pleties ... v SIII OIII do cca 2018 boli DQ 250 6q , potom DQ381 7q ... tá istá výmena oleja aj filtra , 5-6L
  13. z tých fotiek vidno prd ale nebude tomu nič ako ďalšiemu milionu kusov 1,0TSI na svete ... nepoznám nikoho kto s tým má problémy len taký čo totál serú na údržbu a nakladajú tomu tri sekundy po studenom štarte ... inak nik nerieši mechanické opotrebenie ani spotrebu oleja a to mám dosť áut cez 200tis km
  14. a čo tomu je okrem toho že tie fotky zveličujú? vyzera to ako nove
×
×
  • Vytvořit nový...