Jump to content

suri.

Uživatel
  • Posts

    3,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

suri. last won the day on March 12 2019

suri. had the most liked content!

4 Followers

About suri.

  • Birthday July 16

Recent Profile Visitors

11,230 profile views

suri.'s Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

491

Reputation

  1. 036121188B tečie , mechanika vymeniť ak na tomto jednoduchom motore toto nevidí
  2. robil veľakrát , dá sa to ľubovoľne rozletovať a naspäť pozvárať , dá sa prehodiť látková časť , alebo len ten vrch ... len v tom anglickom si budeš musieť vytaviť dieru na kontrolku LED lebo ju nemá ale je tam naznačená inak nejaké nové tapacíre ešte mám , záleží čo je to dobrá cena
  3. pekná , aj dynamic paket , podla vinu BXE , hlavne nech to nie je hrdzave , kufor , prahy , podlaha okolo nadrze , lemy blatnikov a zbytku by som sa nebal , saly na motore sa daju poriesit lacno , nejaka udrzba a bude behat
  4. celkom normálna cena ak je to urobené poriadne náboje dočista a detto dosadačky
  5. normálne to odmasti a zakvapni paratkem alebo modelarskym stetcem ... lak som ja nikdy nedaval vobec len farbu , lebo to potom robi nepekny kopcek
  6. čistenie brzd každý rok je len o tom že časom vytiahneš závity na vodítkach ... a tiež to extra význam nemá , najlepšie je to nové v zinku , akonáhle do toho ide pilník tak to kvitne stokrát rýchlejšie a môžeš to mazať čím chceš... auto má slúžiť a nie onanovať okolo neho a riešiť problém ktorý neporiešila fabrika ...dával som kadečo a kdejaké značky a všetky skončia rovnako
  7. táto alchymia okolo brzd ma neprestane udivovať , brzdy majú fungovať štandardne v akýchkoľvek podmienkach je to len a len tým že ten zadok brzdí málo a kotúče s platňami plus konštrukcia strmeňa je maximálny shit ... dávam na tieto autá ľudom bežne TRW za 120e komplet a funguje to rovnako ako trikrát drahší originál ... iné tam význam naozaj nemá
  8. ja by som zaslepil aj výfuk pre istotu , a celkove s autom radšej nejazdiť , mohlo by sa opotrebovať
  9. foto ako vino , ak je to olej tak najskor kryt rozvodu , gufero vačky , rozobrať a umyť a skontrolovať
  10. normálne plynové BSE , nemá to žiadny EGR ventil tak ho ťažko odstavíš ,ak ho nájdeš ukáž EGR mali len staré BGU ...
  11. neviem čo chceš zaslepiť keď to žiadny egr nemá
  12. vždy sa smejem nad tými laboráciami s momentami a inými chuťovkami , toto prišlo po 60tis km na prehliadku , sviečka povolená , elektroda nikde očividne už dlhšiu dobu ... motor išiel ako víno , po výmene sviečok ide rovnako ... veľmi sa to prežíva
  13. okrem rozvodu by som neriešil nič iné , tie autá majú pol miliona km bežne a jazdia, väčšina zakuká práve na tom rozvode
  14. čo to znamená spojky v pohode? trošku tomu nechápem , menil som po 360tis km prvé spojky a aj zotrvák /ten zbytočne/ a nevidíš na nich nič , žiadne opotrebenie , len to robilo klasické šklbkanie z 1-2 pri rozjazde ... bolo tam milion nahrad tych spojok , inovovanych materialov , inovovane softy , ten najnovsi cez kod zasahu si za studena par krat poradi s preklzom aby vedel v akom stave ma spojku a potom ide ok ... je to vsetko suche a otvorene , takze pri umyti motora je bezne ze to sklbne , takisto pri dlhom stani na vlhku olej sa v tom da vymenit normalne , klasika prevodovy , vypustit a dva litre naliat G055512A2 , mechatronika zeleny servo olej , jeden litrer G004000M2 , ziadny problem vymenit , hodka roboty v klude
×
×
  • Create New...