Jump to content

suri.

Uživatel
  • Content Count

    2,742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

suri. last won the day on March 12 2019

suri. had the most liked content!

Community Reputation

436 Excellent

5 Followers

About suri.

  • Rank
    Veterán
  • Birthday July 16

Recent Profile Visitors

7,976 profile views
  1. tak na automate máš aj oter spojkových lamiel , aj viac koliečok robí viacej špôn ...preto je tam aj 1/2 filtre na manuáli ostanú špony niekde na magnete , na DSG sa dostanú do mechatroniky a dojazdil si
  2. daj tam 5 a zakrúť vypušťák ... liter si ušetri na ďalšiu výmenu ... alebo ako chceš no ...
  3. môžem za seba povedať že do týchto starých DSG dáš prípravkom 5L , dáš zátku a máš to v poriadku , nemusíš riešiť hladinu a nič rozpájať ... mám to vyskúšané , aj pri dodržaní teploty tam vôjde 5L ... ak dáš 5,5 ako píše ELSA tak ti aj tak pol litra vytečie ... netreba z toho robiť taký alchýmiu , však v tej prevodovke min. dva litre starého oleja ostatnú v spojkách a v skrini ... toto nie je návod , len postreh pri výmene oleja po možno 1000x ...
  4. jediný problém je ten ktorý si sami urobíte ...
  5. psurn - treba nové bubny a origo sadu čelustí 5J0698511 a funguje ručná pekne na tri zuby problém ručnej brzdy je len a len v šmejdových pakniach kde nesedia absolútne rozmery a celé je to vyrobené z blatoplechu , výsledok je taký že páka ručnej brzdy oprie vzadu o náboj a pakna aj tak nie je pritlačená ... urobilo sa milion áut originál sadami , dakedy dávno dokonca sadou celusti na feliciu - boli lacnejšie ale už nie sú a všetko brzdilo krásne ... marfan - neviem kde čo kupuješ , ja dávam na Fabiu len originál bubny kedže stojí kus nejaké smiešne peniaze niekde do 50eur kus ... a to je výmena v prípade týchto áut tak raz za život po 150-200tis km
  6. problém bubnov po oprave sú šmejd diely , neorigo pakne kde nesedia rozmery , vypodkladané lanká ručnej brzdy ja teda nastavím na samostave fabiu tak že ide ručná krásne na dva tri zuby ako má ale musí byť všetko v OK stave a originál diely ... rovnakú konfiguráciu na felicii spravím na jeden zub tam to ide ešte lepšie ... bubny sú super vec, do 150tis prakticky bezúdržbové stačí len vyčistiť a namazať raz za čas ... kotúče na zadku sú katastrofa , čo STK to výmena lebo sú nakomplet hrdzavé , a je úplne jedno koľko to auto chodí , pokiaľ nie je zaťažené denne na zadok a nejazdí kopce tak tie brzdy zreznú aj tak
  7. a čo sa robí ako hlavná vec ? no vstreky vybrať často nejdú to je pravda ... ak museli ísť von a ak si s tým súhlasil tak ťažko niečo vyriešiš
  8. suri.

    Favorit - převodovka

    Mogul Trans 75W GL4 ...2,5L
  9. suri.

    Závady na záruku

    skôr bude KO zámok
  10. suri.

    Zadný stierač

    vymeň motor , zbytočné skúšanie
  11. torx je tuším 45 ... a hlavne neodlomiť skrutku na vodiacej kladke ktorá má opačný závit ako každý druhý čo to robí ... na zdviháku za 3 hoďky nemáš čo robiť , na zemi a pri poriadnom čistení , prípadne dekarbonizácii je 6 OK ...
  12. na vstrekoch je dosadačka bez podložky , treba všade nové skrutky a správne momenty a čisté závity
×
×
  • Create New...