Jump to content

suri.

Uživatel
  • Content Count

    2,514
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

suri. last won the day on March 12

suri. had the most liked content!

Community Reputation

382 Excellent

4 Followers

About suri.

  • Rank
    Veterán
  • Birthday July 16

Recent Profile Visitors

6,058 profile views
  1. ono je to trošku inak , ten podtlakový prípravok je luxusná vec ktorou to naplníš za pár minút a už hladina neklesne ... stará metoda dolievania a sledovania funguje rovnako , akurát je to na dlhšie , dolievať , dorieďovať , skúsiť či to topí , skúšobná jazda a pod ...
  2. na odvzdušnenie je prípravok , škoda že ho používajú málokde
  3. hlavne je to len rozvod , otázka čo prestavovače , sitko hore , gufero , tmel , skrutky na zotrvák a milion iných vecí , a sú tam rozdiely aj ročníkové
  4. blbý studený štart je program na zahriatie katalyzátoru a neezmeníš to muselo sa stať niečo vážne , teraz mám skočený motor o štvrť otáčky a nestretlo sa to
  5. nič sa tomu nestane, tie kladky aj remeň sú dimenzované fajn ... skôr začne tiecť pumpa
  6. áno reťaz aj napínák aj koleso čerpadla treba , je to fyzicky iný rozvod ako bol pôvodný a musíš meniť všetko ... je na to TPI kde je celý zoznam
  7. Veľmi to prežívate , zo začiatku chodilo všetko na UFI 5Q0127177 - modrá gumička , dlhý filter ... potom sa začali od cca 2016 objavovať autá kde bol Mann 5Q0127177B s červenou gumičkou a bol kratší , ten sa vyrábal cca dva roky a dnes už je nahradený Mannom 5Q0127177D s červenou gumičkou a je dlhý ako pôvodný UFI filter ... Takže dnes sa môžem vykašlať niečo okolo toho riešiť a dám tam rovno UFI ktorý má najväčšiu plochu a je s tým pokoj ... a to ešte je varianta 5Q0127177C s vyhrevom a ten som ešte nikdy nepoužil /mám ich skladom 4ks od 2013 ako prišli prvé OIII/
  8. mal som takéto auto a po výmene celej nízkotlakej sústavy sa zistilo že pri demontáži hadice vysokotlakového čerpadla ostala nečistota na jeho vstupe - je tam tenučký prívod , stačí dať tú hadičku dole a ostane akoby natrhnutá , po nasadení kúsok nej upchal prívod do čerpadla ... prejavy podobné , vyskúšaj to mrknúť
  9. asi tak , vstreky , chod motora , spotreba oleja , turbo , jazdny styl , milion vplvov ....
  10. A tiež záleží ako bude pasovať diel ktorý príde , vzhľadom na to aká katastrofa tá plecharina posledné roky je tak to nie je moc jednoduché dopasovať ... farba bude iná ako z fabriky , ale povedal by som že oproti tej mikrovrstve čo bola z výroby bude lepšia
  11. suri.

    Zásterky

    niekedy to možno fungovalo , dnes sú také malé že je to esteticky odporné a nefunkčné ... mal som zásterky /aj veľké na OII/ a nepomohlo to ničomu , opieskovaný zadný nárazník aj spojler , vpredu prahy ... drží sa za nimi blato a najhoršie je že vpredu odierajú lak blatníka
×
×
  • Create New...