Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 210
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

279 Výborná

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

3 282 zobrazení profilu
  1. suri.

    Nástřik podvozku

    natrel si to pekne len čo je pravda , ja som fotil karosériu nie nápravu , na nápravu kašlať tá sa dá riešiť vždy auto na foto má 280tis , ale nájdem ti kopu iných čo majú aj menej km , nie je to o km , skôr o tom že koľko zím to má za sebou v soli
  2. suri.

    Nástřik podvozku

    no neviem , dnes môžem povedať že mám na Felicii zdravšiu podlahu akú majú bežne OII , hlavne okolo trubiek a nad nádržou , za podblatníkmi je to katastrofa , holé plechy len s plničom , bodové zvary kvitnú po 5 rokoch , detto prahy , dvere , ostatné viz foto na foto je Oct II 2009 FL , Slovenské , nebúrané auto , poznám ho prakticky od začiatku , a to nie je jediná
  3. suri.

    Vysoká spotřeba oleje OII 1.6 MPI

    myslím pohľadový stav motora , piesty v akom su stave - nezodraté klzné plochy a pod. , valce detto , podľa toho rozhodnúť
  4. suri.

    Vysoká spotřeba oleje OII 1.6 MPI

    osobne by som to rozobral , odkarbonoval a ak tým piestom nič nebude tak by som to prekrúžkoval origo krúžkami , to isté hlava , zabrúsiť ventily , kontrola vodítok , origo guferá , zrovnať , nové tesnenia a bude pokoj ... teda samozrejme ak ten motor neodkurvil niekto kto jazdil plný plyn za studena a pod .
  5. suri.

    Poznáte typ tohoto alu disku?

    no v 16 výber nie je to je pravda , ale je to na tebe , však sa spýtaj na salone koľko stojí to číslo čo som ti hore napísal
  6. suri.

    Poznáte typ tohoto alu disku?

    na eshope nie sú ale idú objednať normálne ... ja by som si tam dal nejaké krajšie disky
  7. suri.

    Poznáte typ tohoto alu disku?

    v škodovke? ale cena bude ako za normálny pekný disk
  8. suri.

    Poznáte typ tohoto alu disku?

    mal by to byť disk HELIX , číslo dielu 3T0601025R , prípadne to číslo je určite aj zvnútra disku .. v príslušenstve s pukličkou kde bude lacnejší má obj. číslo 3T0071496B 8Z8
  9. suri.

    Spotřeba 3,6 FSI

    no takéto spotreby som jazdil aj ja v bežnej kombinácii , spotreba je fajn , nádrž je ale katastrofa
  10. suri.

    Benzin v oleji 1.2 TSI

    jop klúč v spínacej skrinke , podľa mňa tam moc značiek na výber nie je , alebo niekedy nebolo ... 03C127026R , zdvihátko podľa poškodenia
  11. suri.

    Benzin v oleji 1.2 TSI

    tiež neviem čo na tom nechápeš , čerpadlo je hnané piestom od vačky , takže ak tečie popri pieste tak ide benzín rovno do oleja , stačí ho vyskrutkovať von , povytiahnuť piestik a pustiť kľúč a hneď vieš na čom si... netesné palivové čerpadlo , jazda s tým a ignorovanie klepania stojí za 99% KO motorov kde je odídený spodok
  12. suri.

    připojení tažného zařízení a elektroinstalace

    za tie peniaze je to totálna sprostosť a treba tam dať originál elektriku , krásne zapojenie na cany , na poistky , napájania karavanu aj dobíjanie funkčné , funkčné esp , funkčná kontrola žiaroviek , alarm , diagnostika,odpájanie senzorov , kvalita zásuvky a iné funkcie čo táto čínska čarovná krabička nevie . akurát ktovie či bude pekne pasovať na neorigo ťažné
  13. suri.

    Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.

    Bladik - bud sa nechápeme , zámok pásu chýbal úplne? nie je to náhodou tak že bol schovaný pod stredovým panelom ? nie je problém stredový panel takto namontovať , ani to nevidno len chýba zámok pásu ... alebo chýbal úplne a nikto si to nevšimol ani pri montáži constructu ? nejak sa mi to nezdá
  14. suri.

    Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.

    Ono bez urážky , oproti SIII bola dvojka raketoplán . Všade audi príchytky , tlmenia , všetko vylepené , dolícované , kvalita plastov kdesi inde , tam okrem duc duc basmanov kde rezonovala sem tam výplň dverí a odratého plata zospodu čo stačí podlepiť iné pazvuky neboli ... to trojka vie vydávať kadečo a málokto vie kde je problém , ani si nespomeniem na koľkých kusoch sa vyberala prístrojovka , opravovali trubky radiatoru topení ktoré o seba opierali , podliepalo filcom , menilo skriní kúrenia za novšie prevedenie kde nie vždy to riešilo problém ... kto videl SIII pod pokličkou si myslí svoje , káble ledabolo pochytané , izoláčná páska len kde tu , prípadne nejaká úplná lacnota, žiadna textilná alebo látková pevná , v stlpiku káble na pochybných príchytkách , izolepa každých 5cm a vzhľad ako keby to ukrajinec odhryzol zakaždým zubami a zahrčkal -- niečo podobné má opel ale tam to bolo cenovo inde a trieda fabie ... o nevychytanom infotaimente ani nehovorím , ale čo ľudia to chcú , kupujú , ťažko robiť súdy , ale veľa ich je po prechode z dvojky sklamaná , hlavne šoféri ktorý si zakladali na iných veciach ako nejaké debilné radary , držania v pruhu a podobne ... detto je životnosť brzd oproti SII kde nebol problém nájsť auto čo malo 300tis km pôvodné brzdy , na SIII je to tak na 60tis , hlavne prvé kusy ... ceny dole veľmi nešli , technika staronová , žiadne zázraky / pičovinky ako displeje , trojkorunové software a programy nepovažujem za techniku /
  15. suri.

    Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.

    ja nemám veľkú mienku o kontrole ale myslím že zámok pásu zabudol vytiahnuť mechanik pri montáži constructu a stredového panelu , už som to raz zažil a nie je to problém urobiť , a dokonca sa dajú aj šikovne prehodiť dva konektory na konzole radenia a to sú potom chyby ktorým nikto nechápe
×