Chassis
Chassis: Discuss everything about the chassis of Škoda Kodiaq 2nd Generation - technology, improvements, experiences.
5 témat v tomto fóru
-
Ahojte, Chcem sa spýtať, či niekto riešil podobnú vec s novým autom K2, 142kw 4x4. Po cca 8-9tis km som začal pociťovať vibrácie volantu pri rýchlosti cca 120. K tomu však cítiť brnenie vo volante a celkovo v aute sa prenášajú vibrácie, že to cítiť na volante aj pri voľnobehu počas státia - pripomína to staré nafťáky kde sa to prenášala až do volantu. Počas jazdy to cítiť tiež, hlavne keď auto ťahá od spodných otáčok brnenie volant, tiež aj v sedadlách a celkovo v aute to cítiť ako niečo vibruje. Riešim to už cez AS, kolesá vyvážili, bolo to dosť rozhodené avšak vibrácie vo volante pri vyšších rýchlostiach aj v aute zostali. Ideme vymeniť v AS komplet kolesá avšak aj…
-
-
- 26 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
- 4 sledující
-
-
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli jsou tlumiče DCC přínosem pro klidnou, pohodovou jízdu. Plánuji 1,5 eTSI motor a nevím, jestli to není zbytečná investice. Nevím, jestli DCC nezklidní auto v zatáčkách, na nerovnostech, menší naklánění apod. Děkuji za zkušenosti
-
-
- 5 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Chcel som kupit origo set na zimu pre pouzitie s retazami, ale Triffid komplet kolesa, ktore jedine tak boli oznacene, uz dajak zmizli (aspon na SK) z eshopu. Zvysok co tam je, sa nema pouzivat s retazami. Od coho to zavisi? Ako viem, ze retaze su povolene len na r17, ale jediny rozdiel co este vidim je sirka disku Trifid= 6,5 (povolene retaze) a napr. Paget aero ma 7 (retaze nis u povolene). Je to tym? Aby som vedel co objednat inde, ak nepojdem cez Skoda eshop. Viem pre Kodiaq I na tom bol usporne s priestorom pre retaze, ale neviem presne. Dumam ,ze objednam Triffidy disky od Skody a k tomu v pneuservise gumy - len neviem ci CONTI 870P alebo BRIDGEST…
-
-
- 13 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Máte někdo zkušenosti s paketem pro špatné cesty? V autorizácích ani na infolince nejsou schopni říct, co všechno obsahuje, kolik krytů navíc, nevim, zda se to vyplatí. Díky
-
- 1 odpověď
- 1,6tis zobrazení
-
-
Původní Kodiaq měl volitelně možnost přímé kontroly tlaku v pneumatikách - Asistent KONTROLY tlaku v pneumatikách. Nová verze podle návodu už nikoliv a zůstal jenom Asistent SLEDOVÁNÍ tlaku v pneumatikách. Nevíte, jestli by nešla nějak doplnit? Třeba kódováním + doplnění čteček + samozřejmě samotné senzory? Ten nepřímý způsob, který koncern obvykle používá je k ničemu. Dokonce i S4 má možnost přímého měření a má stejný infotainment.
-
- 0 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
- 2 sledující
-