Přejít na obsah

Elroq 50 - 55 kWh (125 kW),

Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW




  • Aktuální příspěvky

    • Já se nakonec rozhodl, že nic odpojovat nebudu, SS teď začal nějak fungovat více o něco, tak jej budu když si vzpomenu vypínat ručně a koupím tuto nabíječku a 2x do roka před zimou a na jaře baterku pořádně nabiju třeba s tou regenerací https://www.battery.cz/nabijecka-ctek-mxs-5-0--12v-0-8a-5a-s-teplotnim-cidlem/?srsltid=AfmBOoozmBd7Cvh00LycRGsF_3-gpsvfDpErxG4Hq6pc3QJgcZ8R2GOr a seru na to. Teď v akci stojí přímo ta origo baterka u škody 12V-320ADIN -49Ah nějakých 3300Kč což není žádná svízel, ano mimo akci téměř 2x tolik, ale to se pak dá koupit v nouzi nějaká Varta též do 3tis.  
    • Dobrý den, dostal jsem stejnou informaci ohledně revitalizace nabídky, prý snad nějaké úpravy/zdražování balíčků doplňkové výbavy o samotném voze si teď nejsem jist.
    • Dělám to stejně, ale pokud to připojíš třeba týden předem, tak ta závada zmizne sama, protože se nebude opakovat. Kdyby došlo na lámání chleba, tak to stejně ŠA v měřených datech dohledá.
    • To jsou hezký čísla. Zvažuju tenhle motor, pokud budu měnit auto za nový. Momentálně mám 147kW TDI a rozdíl cca 1 litr na 100 není tak zlý s ohledem na cenu 2.0TSI 150 kW v 2.0 TDI 147(142)kW.  Rádi si přečteme o spotřebách při různých režimech a stylech jízdy. Když se spěchá na točitých okreskách a nebo naopak, když se pluje po státovkách (+ průjezdy obcemi na trase) s davem při průměrech okolo 65-70 km/h.  A taky jak se chová DSG s tímto motorem v režimu D a S. EKO neřeším. Reakce na plyn, otáčky, hlučnost atd...
    • Červená znázorňuje rezervu a biely pásik ubúda smerom k rezerve. Používa sa to aj na analógoch od nepamäti.
×
×
  • Vytvořit nový...