Přejít na obsah

Elektrický pohon

Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.


Podkategorie

  1. Elroq 50 - 55 kWh (125 kW),

    Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW

    1
    příspěvek
  2. Elroq 60 - 63 kWh (150 kW)

    Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW

    • Žádné příspěvky
  3. Elroq 85 - 82 kWh (210 kW)

    Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW

    4
    příspěvky

0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím všechny,   mám problém s mojí Octavií 2 FL 2009 RS 2.0TDI manual CEGA, minulou neděli jsem při cestě tankoval na nějaké no name benzince, protože jsem musel jinak tankuji většinou na Orlenu, druhý den po cestě zpět auto škubalo při přidání plynu. Druhý den jsem jel do servisu, diagnostika ukázala chybu na váze vzduchu. Vyměnila se a vypadalo to že se to vyřešilo, pak to začalo znova asi po 30min a hodilo to hlášku porucha motoru a chcíplo to. Po na startování jsem dojel zpět do servisu, diagnostika hodila chybu 3 vstřiku, vyměnil jsem a zase vše vypadalo ok ale začlo to znova i ta hláška porucha motoru. Koupil se palivový filtr a čistič vstřiků. Diagnostika ukázala chybu ventilu vstřiku „B”. Po výměně filtru a čističe auto jelo jak má a odpoledne zase ta stejná chyba. Na diagnostiku už jsem se dneska nedostal. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo tipy co by to mohlo dělat?
    • U motoru EVO 2 je zobrazení ikony zrušeno. Motor 1.5 TSI EVO2 ve Scalách ACT má, ale vizuální indikace jízdy na 2 válce není z výroby aktivní.
    • Ahoj,   pořídil jsem novou Škodu Scala v té motorizaci 1,5 TSI  vyrobená teď ve 2025 a tyto 4 válcové motory by měly mít tu "vymoženost", že se mohou přepínat mezi 2 a 4 válcovým režimem. Prý, když auto jede v tom úsporném dvouválcovém režimu, tak se to má ukázat někde na displeji, že jako EKO. Mně se nikde nic neukazuje a zajímalo by mě samozřejmě, jestli se mi to přepíná nebo jestli jedu normálně na všechny válce. Věděl byste někdo, jak to s tím je? (Předem děkuji.)
    • Starší Kodiaqy druhé generace uměly jen uložený parkovací manévr a neumožňovaly parkování na dálku mobilem - viz ceníky. Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.0+, tak umí jen parkovací manévr Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.5+, tak umí i parkování mobilem
    • Easy Open, teda virtual pedal je napojeny priamo na Kessy jednotku. ale zeby to nejak "prebijalo", tak to neviem. mozno skusit aktualizovat kessy jednotku?
×
×
  • Vytvořit nový...