Přejít na obsah

tomitee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tomitee

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, Mno, ja mam kod motora CFFB 2.0 TDI 103KW DSG, a pri 193 000 som menil 1x vstrek, lebo uz len kvapkal a na studeny start mi uz necyhtalo prvy krat a ked chytilo tak klepotal motor (bol na testoch na pristroji od BOSCH) a zvysne tri mam tak hraničné hodnoty, ze sa mi tiez hlasia na vymenu. A to mam skutocnych 195 000. Udajne sú taký, ktory maju 280 000 a povodne. Mno, neviem. Ci mam ja smolu, alebo oni stastie. A to podotýkam, tankujem iba Slovnaft EVO diesel. Zotrvacnik mi odisiel pri 193500 km. A nie som jazdec formule F1, snažím sa davať pozor na ten motor aj prevodovku. dokonca v zime, kym je studeny motor som isiel na manual, aby mi DSG nepodtacalo motor. Mam kamarata, ktorý je k svojmu autu barbar alebo netvor, podla mna v nom este ani DSG nevidelo novy olej a co? Tomu autu nic nie je. Proste nechapem. Ale cim davam viac pozor, tym skor mi vsetko odchadza. Motorovy olej menim po najazdeni 14 500km a mam v nom Long Life (30 000), vzdy menim s olejom komplet vsetky filter. Takze asi je to individualne kedy sa co hlasy na vymenu. podotykam do 193 000 sa na aute absolutne NIC neopravovalo. Vobec nic. Rozvody som vymenil pri 180 000km (aj toto je podla intervalu 210 000, ja tomu nechcem verit. )
  2. V žiadnom prípade neodpájať. Ja som písal, že sa to dá zistiť tým, že si to na chvíľu odpojíte. Ale je to REGULATOR TLAKU PALIVA. Samozrejme, že to musí odstať zapojené. A po odpojení aj tak bude PC hádzať chybu.
  3. Ja som napísal svoj názor ako to vnimam ja. Nikto nevie zarucit 100% kvality. Ano, aj original skoda diel musel byt vyrobeny niekym, ktory splna standardy, ktoré original skoda diel vyzaduje. Preto to skoda original diel bude dosahovat (mal by). Ten isty vyrobca "kvalitny" moze tiez vyrobit taky isty diel pod vlastnou znackou. Ale ja si aj tak kupim original skoda diel, lebo je to orignal skoda diel. Kazdy si kupi a da namontovat rozvody ake svojmu autu chce dopriat. Ten kto doteraz setril peniaze na neistu znacku INNA, toho asi budem zbytocne presviedcat. Ja si svoj Superb vazim natolko, ze dostava vsetko original Skoda. Kazdeho je osobna vec ako sa rozhodne. Moj nazor: Original Skoda.
  4. Mozno stretnete a mozno nestretnete. Ale stoji zato riskovat pretrhnutie remena a KO motora? Vymena rozvodov je na 180 000km s vodnou pumpou. najcastejsi problem je prave problem s vodnou pumpou a pretekajucou vodou.
  5. Zdravim, ja pouzivam vyhradne iba ORIGO skoda. Vymienal som rovzody s vodnou pumpou pri 182 000km a servisny interval na výmenu je 210 000 pri CFFB. uz pri 182 000 bolo vidiet malicku netesnost vodnej pumpy. Tak ako moze vyzerat pri 210 000? Jedina kvalita, teda teoreticka by mala byt ako tak garatovana pri Origo Skoda. Rozvody sa menia mozno raz pri jednom majitelovi. Ja by som vobec nesetril. Ved potom je pokoj dalsich 180 000km. Stoji zato riskovat inou znackou pretrhnutie remena? Ved to je KO pre motor. To zato nestoji. Samozrejme ide o moj nazor a moj postoj k mojmu SII. Autor temy hlada co najkvalitnejsi. Ja osobne si myslim, ze by bolo najmudrejsie origo skoda.
  6. Zdravim Vás. Tak trošku to oživím, nakoľko ide o vec, ktorú budú ešte mnohý hladať. Zvuk ktorý počujete a ktorý je na videu je zvuk od Regulátora tlaku paliva. Majú to vsetky VW group automobily. Podľa mojich skúseností a testov ide o CR motory druhej generácie. Moj S2 je 2.0TDI CR 103kw 2011 (model 2012), CFFB. Ja som to skusil vymeniť aj za novy regulator (60€) a je to uplne rovnake. Je v nom mala gulicka, ktora vyrovnava tlak paliva. Staci odpojit na chvilu kabel z regulatora a budete mat ticho samozrejme hned ho aj pripojte naspat. Regulator sa nachadza na palivovom cerpadle. PS: ak budete hocico robit s palivovym system, tieto motory musia byt pred startom min. 3 krat odvzdusnene. Inak sa moze stat ze ostane bublina v systeme a cerpadlo pojde "sucho". Cize sa vam zacne drhnut. Ak chcete zistit aky mate stav, staci vymenit palivovy filter a tu sa zvykne nechadzat ciastocky hlinika. Ak je ciste mate radost.
  7. Zdravim. Moc dakujem za reakcie. janmatejicek: ano, samozrejme, ze motor pocut pri kazdom aute. Mal som uz viac aut. Peugeot 307, Skoda octavia 2, Audi A3 (2010) a teraz mam S2 (2011). Ale toto nie je zvuk motora ako takeho, co pocut klasicky zvonka. Ale pocut trkotanie cez prieduchy. vypnuty climatronic, vypnute radio, ziadna zataz a cez prieduchy pocut trrrt trrt trrt. a ked pridavam plyn, akcelerujem tak sa to zrychluje a je to stale hlasnejsie. a ked preradi DSG, tak znova to zacina aj po najhlasnejsie. Dnes som bol naplnit klimu. Chybalo 90g ale stale to robi rovnako. Novy pelovy filter. Na A3 je pri vypnutom climatronicu - vnutri ticho. Ano, pocut motor zvonka, tak ako motor, ale cez prieduchy je ticho. Ziadny iritujuci, neznesitelny zvuk hehe. chnapka: ano, skusim to nahrat na mobil. Diagnostika komplet cista. Dokonca tri rozne diagnostika a auto je komplet ciste, bez akejkolvek chyby. Este raz vam dakujem.
  8. Dobrý deň prajem. Rád by som Vás poprosíl o radu resp. pomoc. Jedná sa o Superb 2, 2011, CFFB, 103KW. Popis problemu: 1. vypnutý climatronic, vypnutá ventilácia 2. vypnuté rádio 3. naštartovaný motor 4. Z ventilácie (z prieduchov) počuť zvuk motora. Pri zrýchlovaní počuť zvuk kompletne ako superb akceleruje a je to dost nepríjemne šušťavý zvuk. Intezita zvuka sa stupnuje s otáčkami. Cím sú otačky vyssie, tym viac ho pocut. Podotýkam, že climatronic aj ventilátor je vypnuty. Prosím, čo by som mohol skontrolovať? Dakujem velmi pekne. temy ohladom superb 2 som vsetky presiel a problem co popisujem so nenasiel.
×
×
  • Vytvořit nový...