
Aaron71
Uživatel-
Počet příspěvků
29 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Aaron71
- Narozeniny 04/27/1971
Kontaktní metody
-
Web URL
http://www.lawyalty.com
-
ICQ
0
Návštěvy profilu
978 zobrazení profilu
Oznámení Aaron71
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Tak už jsem to našel sám. Nejspíš je to BRM s.r.o..
-
A nemáš náhodou na tu MB firmu kontakt? Nebo web? Díky.
-
Teď mám zimní gumy 16 a znát to je, ale ty 17ky jsou krásné i když pravda je, že je to tvrdé.
-
Kup si to je fajn. Spotřeba je v průměru 7,2 ve městě o půl litru víc. Manuální řazení používám jen při podřazování a mám 17 pacová kola, i když teĎ mám zimní a ty jsou 16. Určitě využiješ tempomat, klimu a v zimě přijde vhod vyhřívání sedadel. Já mám ještě síťový program v kufru a CD Changer s navigací a hands free. To je vše. Příjemnou zábavu a ať slouží.
-
Ono to je spíš tím, že ráno, když je motor studený, tak si prostě vezme víc. Ale tohle myslím platí úplně u každého auta. Chce to plánovat a jezdit spíš delší trasy. Jinak to bude katastrofa vždy a s každým autem. Já startuji každé ráno i teď v zimě do kopce a protože si dám téměř vždy minimálně 10-20 km, tak se ta spotřeba drží při takhle krátkém ježdění pod 8. A z Mostu do Bratislavy a zpátky jsem jel v pátek obě cesty po cca 4,5 hodinách s průměrem 100 km/h a 7,7l. Takže můj názor je, že to žrout není.
-
Jojo tohle mi dělal tempomat také. Dnes už přidávám zásadně nohou. Tak fajn, to jsem rad ze to neni na RMA, uz tak jsem na auto cekal pul roku ) Prisel jsem na to, ze pri nizsich rychlostech se to tlacitko nesmi drzet, ale staci ho kratce zmacknout. Vetsinou to zrychli jen o kousek. Nicmene zrychlit z 50 na 70 jde opravdu jedine nohou. Zatim mam najeto jen cca 250km, ale uz bych nemenil, ani za Octavii II (testoval jsem i jeji automat) Ted se ukrutne dobre bavim tim, ze jezdim podle predpisu, zejmena v obci. S tempomatem a automatem mam dost casu sledovat v zrcatku nasrane a vystresovane xichty, co by me nejradsi smetly z cesty Mimochodem, vyhled z vozu byl pro me opravdu velkym prekvapenim. To jsem necekal. Oproti Fabii je vyhled vylozene paradni, velke zrcadla, velke zadni okno, vyse usazena sedadla, proste parada. S tím dodržováním pravidel máš pravdu. Vede to jednoznačně k zlepšení nálady.
-
Jojo tohle mi dělal tempomat také. Dnes už přidávám zásadně nohou.
-
Zkoušel jsem i jiné telefony. Stále kvoká stále kvoká.
-
To je možná škoda. DSG je velmi podařená věc. Počkám si tedy na nový Superb a zatím zůstanu Roomstera.
-
Mám originální handsfree sadu už z Kvasin. Je to propojené s autorádiem a vzhledem k tomu, že na můj typ telefonu neexistuje násada, používal jsem bluetooth propojení. Normálně jsem si našel bluetooth zařízení na svém telefonu a spároval jsem. Všechno fungovalo k naprosté spokojenosti. Minulý týden se mi zařízení nespárovalo a od té doby telefon v autě žádné bluetooth zařízení nenašel. Nevím kde může být problém a ani nevím kde přesně se bluetooth modul nachází, abych se mohl podívat, jestli do něj jde šťáva. Protože samotné handsfree je včetně ovládání v pořádku.
-
Týden mi nefunguje, neumíte někdo poradit?
-
Dobrý den milé kolegyně a kolegové. Nevíte zda se chystá DSG do Fabie II a do Roomstera? Díky za odpovědi.
-
Ahoj Aarone, četl jsem všechny tvé příspěvky týkající se spotřeby roomstera s tiptronicem a vzhledem k tomu, že vážně uvažuji o koupi tohoto auta docela by mě podrodněji zajímal způsob, jakým dosahuješ tak přijatelné spotřeby u 1,6 s automatem. Všechny dostupné zdroje a zkušenosti totiž udávají spotřebu podstatně vyšší. Pokud by mi uvedený způsob jízdy vyhovoval, tak bych určitě neváhal. Mockrát díky za rychlou reakci. Je to jednoduché. Snažím se hlídat otáčky a okamžitou spotřebu. Kašlu na sportovní styl jízdy a snažím se hodně předvídat. Takže málo brzdím, hodně jezdím za nulu a zbytečně nespěchám. Jsem pohodář i v životě a jsem takový i za volantem. Možná někam dojedu o 3-5 minut později než sportovněji jezdící řidiči, ale mě je to jedno. Někdy je lepší si podřadit ručně a ráno když je motor studený, nedoporučuji krátké cesty. Po čase se naučíš plynovým pedálem "řadit" a pak už budeš v pohodě. Hezké zážitky s novým autem i s automatem a častou nulu na maxidotu Aarone, mockrát díky zy rychlou a vyčerpávající odpověď. Občas mám rád i svižnější jízdu ... jde to s tímto autem? Váhal jsem mezi tímto tiptronicem a 1,9 TDI PD, ale tédéíčko mi při zkušební jízdě připadlo až moc hlučné (volnoběh a větší přišlápnutí plynu pro zrychlení) ... připadal jsem si tak troch jako v dodávce, i když jelo to samozřejmě velmi dobře, ale není to moc na pohodlnou a pohodovou jízdu. Teď je jen důležité, aby manželka, která s tím tiptronicem bude jezdit, se naučila používat tu "0" a řadit plynem ... je docela zdatná řidička a myslím, že to zvládne. Ještě jeden dotaz: kolik si to asi v průměru vezme na výletě s použitím dálnice při 130 - 150 km/h ? Dnes to autíčko asi půjdu objednat. Tobě taky přeji hezké zážitky s touto automatickou škodovkou. Ještě jednou díky. Na dálnici jezdím většinou s tempomatem a vezme si to tak 8.
-
Ahoj Aarone, četl jsem všechny tvé příspěvky týkající se spotřeby roomstera s tiptronicem a vzhledem k tomu, že vážně uvažuji o koupi tohoto auta docela by mě podrodněji zajímal způsob, jakým dosahuješ tak přijatelné spotřeby u 1,6 s automatem. Všechny dostupné zdroje a zkušenosti totiž udávají spotřebu podstatně vyšší. Pokud by mi uvedený způsob jízdy vyhovoval, tak bych určitě neváhal. Mockrát díky za rychlou reakci. Je to jednoduché. Snažím se hlídat otáčky a okamžitou spotřebu. Kašlu na sportovní styl jízdy a snažím se hodně předvídat. Takže málo brzdím, hodně jezdím za nulu a zbytečně nespěchám. Jsem pohodář i v životě a jsem takový i za volantem. Možná někam dojedu o 3-5 minut později než sportovněji jezdící řidiči, ale mě je to jedno. Někdy je lepší si podřadit ručně a ráno když je motor studený, nedoporučuji krátké cesty. Po čase se naučíš plynovým pedálem "řadit" a pak už budeš v pohodě. Hezké zážitky s novým autem i s automatem a častou nulu na maxidotu