Přejít na obsah

rene.m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rene.m

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Prosím ( O3, 1,6 81kW), přišlo léto a projevilo se slabé chlazení manuální klimatizace. Nechal jsem doplnit, ale žádná výrazná změna nenastala. Dle mašiny, když je auto ještě připojeno a zapnu klimatizaci, nedojde ke změně tlaku na vstupní a výstupní hadici, tedy dle souseda po smrti kompresor klimatizace. Soused opravuje chladiče, ale není automechanik. Je ochotný klimatizaci vysát a po výměně ji opět naplnit. Je reální vyměnit kompresor svépomocí? Je nutné demontovat nárazník? Při horním pohledu je skoro nemožné dostat se k šroubům přívodního potrubí. Je možno se k nim dostat zespod vozu? V servisech mají plno a příští týden bych rád na dovolenou k moři. Díky předem za případné rady, případný návod jak postupovat. Ze servisního manuálu jsem nepochopil, jak při výměně postupovat
  2. Ahoj, prosím u číňana jsem si koupil kabel a k němu, dle jeho odkazu stáhl V2PartnerProgram_V1099 a VCDS-Release-24.7.1-Installer (na kabelu je uvedeno, že je pro V2PP, instalace proběhla úspěšně, ale z mé Octavia III rv 2015 se nenačtou všechny údaje ( jen Address 19: CAN Gateway ), nelze vytvořit zálohu surového HEX. Nevím co dělám špatně, respektive, jestli je chyba v kabelu, nebo mám jen špatný instalační soubor. Mohl by mi někdo poradit jaký V2PP program použít a jaké VCDS s ním zprovoznit, rád bych používal českou verzi VCDS. Díky předem za ochotu. Log-OctaviaIII-152543km-94785mi.txt
  3. Ahoj, ve své podstatě jsem dořešil pomocí jiného fóra, kde mi "motorpoweer" poradil s ohledem na to, že jsem z OV, abych se obrátil na "TDIfun". Kde mi pan Hájek vysvětlil, abych počkal, jelikož v nových OIII je ŘJ do které ještě není zcela odladěno zasahovat, a že kontrolní součty souborů, do kterých zasáhne neodpovídají původním a tedy by při reklamaci ve Škodovce by mohly být problémy. Překvapil mne jeho profi přístup, když mne "již rozhodnutého" odradil od utracení peněz u něj. Spousty jiných v ničem neviděli problém Tedy čekám
  4. Poprosil bych o radu a zkušnosti, dostal jsem OIII 1,6TDi 81kW jako náhradu za Supa I 96kW vlastně spokojenost, jen vcelku obrovský rozdíl v chuti předjíždět ve vyšších rychlostech mám někdy pocit, že je to zase nějaké ekologické udělátko a motoru trvá než se rozhodne zrychlit nemám závodní ambice, potřebuji toto jen k občasnému předjíždění mimo vesnice mám cenu u tohoto motoru ( do provozu 01/2017, nejeto ca 10tis km )uvažovat i chiptuningu na 104kW?? vydrží to motor, převodovka, .... nebo si jen zadělám na problémy s motorem díky předem za rady
×
×
  • Vytvořit nový...