Přejít na obsah

ocelot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ocelot

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No mě to sice nevrže, ale taky mám pochybnosti. Kolem obou "hrnců" mám praskliny ( červená ). Předpokládám ale, že hrnec drží na odporových svarech ( modrá ) a praskliny jsou snad jen v tmelu a barvě. Kolik vlastně má být ta mezera ? Pociťuji lehké vibrace prakticky na každé nerovnosti a když najedu v malé rychlosti v zatáčce na hrbol pravá strana se jakoby víc rozvibruje. Stabilizátorem to asi nebude, zvuky jsou jiného druhu, než jsem měl u stabilizátoru Fabie. 1,6, 55kW, r.v.1997, 93 tkm.
  2. Já jsem dělal zrovna dnes levý podběh. Mám 1,6 55kW r.v. 1997 GLX dovoz D, všechny plastové " kostičky " tam byly. vrtal jsem pouze jednu dírku ( tu nejvíc vpředu dole. Samořezky všechny stejné, vlastně jen 3 navíc než ty co už tam jsou + dole vzadu jeden průběžný šroub s matkou. Slabá hodinka práce vč. vyčištění podběhu a natření rezavějících míst Hameritem. Naprosto bez problémů.
  3. No já to mám v úplně stejném stavu, nejlepší rada asi bude našetřit korunky na ten vrchní díl který tam patří ( černý ), už na tom pracuji
  4. Já jsem také ve stadiu přestavby, taky bych to tak udělal, ale kdyby mi někdo poradil který kablík (barva) na který pin nového vypínače. Jsou tam čísla -schéma nemám, zatím jsem neměl čas to dořešit. Pak by mě taky zajímalo proč je potřeba další kablík, mi přece starý vypínač při třech kablících otvíral i svítil. No a na závěr bych se chtěl zeptat na vypínač ohřevu zadního skla - při zapojení nového vypínače na starou patici (tady to pasovalo) mi ale svítí zeleně jak symbol okna, tak kontrolka pod symbolem (žlutá). znamená to že výhřev je trvale v provozu a je to tedy špatně?
×
×
  • Vytvořit nový...