Zdravim všechny čtenáře tohoto fóra, potřeboval bych radu či názor na závadu co se mi na autě vyskytla a už jsem z toho celkem šílenej. Mám Oct. II 1,9tdi r.v. 2008 najeto cca 260 tkm. Auto mělo pravidelný servis, rozvody a pumpu dělány na 230 tkm. Přibližně před měsícem jsem řešil výměnu termostatu, protože se mi auto hodně pomalu ohřívalo na provozní teplotu, trvalo to tak 25 km. Po výměně termostatu to pomohlo, auto se ohřívalo normálně, teplotu si udrželo. Tak dva týdny po výměně termostatu se auto občas začalo přehřívat, tak jsem vyměnil termostat podruhé, neboť jsem myslel, že jsem koupil vadný kus. To nepomohlo, občas se to i tak přehřálo. Vyměnil jsem tedy i čidlo teploty chlad. kapaliny - nepomohlo. Vysledoval jsem, že se auto začne přehřívat vždy když je motor v zátěži - dálnice 150km/h 3.200 otáček po cca 2km začne teplota stoupat a když zvolnim, tak zase klesne na normální provozní. Když jedu volně, tak drží na 90. Myslel jsem tedy, že jsou okolnosti přehřívání jasné, ale najednou to přestalo a jednou se začalo přehřívat i v nízkých otáčkách bez zátěže motoru, od té toby se v zátěži nehřeje. Nikdy jsem to nepustil do červený teploty, vždy max do těch 110 stupňů. Expanzka je trošku natlakovaná a celkem tam lítá hladina vody. Jednou je nízká a rozsvítí se kontrolka nízkého stavu, když otevřu, tak vybublá na normální stav, podruhé je na normálu, když otevřu, tak vybublá hodně nad maximální hladinu, potřetí zůstane na optimální hladině, ale neztrácí se. Bílej šlem na víčku oleje ani na měrce není. Myslel jsem, že by mohlo být těsnění pod hlavou, ale zkusil jsem odpojit hadičku z expanzky, zacpat ji, na expanzku napojit jinou a její konec ponořit do lahve s vodou a nastartovat. Od hadičky žádné bubliny nešly, naopak to mělo snahu nasávat vodu z lahve. Topení topí normálně, mělo výpadek pouze jednou, kdy přestalo topit úplně a po přejetí kolejí začalo topit naplno a od té doby zase topí běžně. Nevíte náhodou někdo co by to mohlo být, nebo co by se dalo ještě udělat doma, abych zjistil závadu, protože když to dám do servisu, tak samozřejmě budou chtít rozebrat motor a kouknout dovnitř a budou postupně zkoušet mněnit věci a to bude hodně drahý. Děkuju za rady