Přejít na obsah

janklabik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení janklabik

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravim, jdu si pro radu. Mam fabii prvni generace rok 2006. Mam central ovladany klickem origo a u dveri ridice mi central prestal odemykat vsechny dvere, jde ztuha a odemkne pouze dvere u ridice. kdyz takto odemknu a zase zamknu dvere u ridice, tak je sice vse zamcene, ale neblika ta cervena kontrolka na dverich. Kdyz odemknu od spolujezdce, centeal normalne odemkne vsechny dvere. Zaroven mi prestalo fungovat ovladani oken na tech samych dverich. Pojistky v pohode, draty v tom husim krku ve dverich taky ok, diagnostika neukazuje nic. Dneska jsem odpojil konektor ovladani oken a opet pripojil a najednou okna fungovaly, central taky, jen zamykal na jedno cvaknuti (normalne se ozve cvaknuti dvakrat) jen neblikala ta cervena kontrolka na dverich a kdyz jsem vypnul a zase zapnul zapalovani, tak zase opet stav stejny, zavada zustava. Nevite nahodou co by to mohlo byt?? Asi to spolu souvisi kdyz je central napojenej i na okna - myslim tim kdyz odemknu klicem a drzim v odemcene poloze, tak se stahnou okna a naopak...
  2. Ahoj, prosím mam O2 1,9 tdi r.v. 2008 260tkm, potřeboval bych, aby mi někdo na stejném autě vyzkoušel, když přijede po jízdě domu (motor dle budíku ohřátý na 90 sahara v chodu) aby po vypnutí motoru zkusil osahat vodní chladič po celé ploše, jestli je teplý, nebo ne. Ten můj je úplně kovově ledový. Již delší dobu řešim problém s občasným přehříváním a to tak, že se to projeví tak jednou za dva týdny, kdy se teplota zvýší na cca 110, tak zvolním nechám spadnout na 90 a poté zase další dva týdny v pohodě drží 90. Již jsem měnil teplotní čidlo, termostat, vodní pumpu a teď jsem si všimnul, že mám úplně ledový chladič po celé ploše, ale přitom obě hadice jsou teplé tak jestli to ta sahara takhle dokáže vyfoukat, nebo jestli je chladič ucpanej........
  3. Tak jsem přes známýho sehnal mechanika s tim testerem, kterej mi to změřil a výfukové plyny v chladící kapalině nejsou. voda v oleji také ne, olej ve vodě také ne, voda se neztrácí a už delší dobu se to nepřehřívalo a jezdim normálně jako dřív což nasvědčuje, že hlava i těsnění by mělo být v pořádku. Teď jsem nechal vymněnit vodní pumpu a nádržka s vodou stále tlakuje. Už mně napadá jenom to, že je někde chladící okruh přicpanej. Je to vůbec možný, aby něco ucpalo okruh, nebo tam je vše dostatečně velký, aby případná nečistota prošla??? Když tak nad tím přemýšlím, tak se to začalo hřát po první výmněně termostatu - nemůže během výměny z něj něco odpadnout čeho by si mechanik nevšimnul a co by tam zlobilo?? Jinak vodní pumpa co jsme vyndali, tak má vyhřátou hřídelku - je úplně duhová a ta vrtulka je na hřídelce trochu posunutá, ale neprotáčí se.
  4. Existuje nějaký cenově dostupný domácí tester na zjištění obsahu CO2 v chlad. kapalině?? A ještě bych poprosil kolik tak může stát výměna toho těsnění pod hlavou, abych měl nějakou představu až budu shánět ten pravý servis.
  5. Zdravim všechny čtenáře tohoto fóra, potřeboval bych radu či názor na závadu co se mi na autě vyskytla a už jsem z toho celkem šílenej. Mám Oct. II 1,9tdi r.v. 2008 najeto cca 260 tkm. Auto mělo pravidelný servis, rozvody a pumpu dělány na 230 tkm. Přibližně před měsícem jsem řešil výměnu termostatu, protože se mi auto hodně pomalu ohřívalo na provozní teplotu, trvalo to tak 25 km. Po výměně termostatu to pomohlo, auto se ohřívalo normálně, teplotu si udrželo. Tak dva týdny po výměně termostatu se auto občas začalo přehřívat, tak jsem vyměnil termostat podruhé, neboť jsem myslel, že jsem koupil vadný kus. To nepomohlo, občas se to i tak přehřálo. Vyměnil jsem tedy i čidlo teploty chlad. kapaliny - nepomohlo. Vysledoval jsem, že se auto začne přehřívat vždy když je motor v zátěži - dálnice 150km/h 3.200 otáček po cca 2km začne teplota stoupat a když zvolnim, tak zase klesne na normální provozní. Když jedu volně, tak drží na 90. Myslel jsem tedy, že jsou okolnosti přehřívání jasné, ale najednou to přestalo a jednou se začalo přehřívat i v nízkých otáčkách bez zátěže motoru, od té toby se v zátěži nehřeje. Nikdy jsem to nepustil do červený teploty, vždy max do těch 110 stupňů. Expanzka je trošku natlakovaná a celkem tam lítá hladina vody. Jednou je nízká a rozsvítí se kontrolka nízkého stavu, když otevřu, tak vybublá na normální stav, podruhé je na normálu, když otevřu, tak vybublá hodně nad maximální hladinu, potřetí zůstane na optimální hladině, ale neztrácí se. Bílej šlem na víčku oleje ani na měrce není. Myslel jsem, že by mohlo být těsnění pod hlavou, ale zkusil jsem odpojit hadičku z expanzky, zacpat ji, na expanzku napojit jinou a její konec ponořit do lahve s vodou a nastartovat. Od hadičky žádné bubliny nešly, naopak to mělo snahu nasávat vodu z lahve. Topení topí normálně, mělo výpadek pouze jednou, kdy přestalo topit úplně a po přejetí kolejí začalo topit naplno a od té doby zase topí běžně. Nevíte náhodou někdo co by to mohlo být, nebo co by se dalo ještě udělat doma, abych zjistil závadu, protože když to dám do servisu, tak samozřejmě budou chtít rozebrat motor a kouknout dovnitř a budou postupně zkoušet mněnit věci a to bude hodně drahý. Děkuju za rady
×
×
  • Vytvořit nový...