Přejít na obsah

Pepa Smolík

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pepa Smolík

  1. Jak to myslíte, že olej z toho "neutíká"? Pokud je namíchán spolu s chladivem, neměl by ten únik být souběžný?
  2. Zdravím všechny, pro sichr bych si doplnil klimu ve své jedničkové fábce 2004, 1.9 tdi 74kW. Našel jsem tuto sadu, máte někdo zkušenost? https://allegro.cz/nabidka/a-c-fix-plyn-pro-klimatizaci-r134a-tesneni-r134a-3v1-kabel-16593369583 Zajímá mě, co tam vlastně pustit. Prodávají dvoje verze, jednu čistou R134a (to bude asi ta modrá) a pak s příměsem oleje (zřejmě ta oranžová plechovka). Někdo mi říkal, že narozdíl od octavie má fábie olej namíchanej se samotným chladivem, nemění se tedy zvlášť. Prosím tedy o nasměrování. Díky
  3. Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký. Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam. Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀... Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno. VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
  4. Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr.
  5. Zkoušel jsem v diagnostice v základním nastavením vybrat skupinu 03 pod motorem, tj. EGR. Mám dojem, že je asi špatné MAF. Po celou dobu testu tedy jak ve stavu ZAP/VYP byly hodnoty cca na 450mg/str. I když jsem v manualnim režimu přidával plyn tak po celou dobu od idle nahoru to kolísá cca na 450mg/str. Popravdě pořádně nevím, co to znamená, jen jsem někde viděl že při vyp to bylo kolem 250mg a při zap to na 400.
  6. Dílenská příručka končí s číslem chyby 19561, číslo 19586 není popsáno
  7. Díky za přesun to starého topicu, zřejmě jsem špatně hledal. Prosím o radu jak, co otestovat. Našel jsem, že by to mohlo být váhou vzduchu. Údajně v idle by mělo být kolem 2-2,5V a při sešlapnutí pedálu k podlaze (zátěži na silnici) kolem 4V. To by mělo jít monitorovat přes VCDS. U egru lze také něco sledovat za jízdy přes diagnotistiku? Testovat až při zahřátém motoru? Díky
  8. Zdravím, rozsvěcuje se mi a zhasíná čas od času kontrolka motoru na škodě fabii 1.9 74kW. EGR byl venku a dle mechanika nebyl nějak extra zanesenej. Sehnal jsem si vlastní diagnotisku, napíchl to a vyhodila mi následující. 19586 - system zpetneho vedeni vyfuk. plynu - mez regulace prekrocena P3130 - 35 -10 - sporadicka readiness 1 1 0 0 0 Auto jede normálně. Někdo nějaký nápad? Díky
  9. Dobrý den, chtěl bych zjistit jakou má moje auto barvu. Mám k dispozici 4-číselný kod 9901 s doplněním BA, který jsem vyčetl z kufru. Je zde nějaký program, kterým bych mohl původní barvu určit? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...