Přejít na obsah

melly

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení melly

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Diky vsem za odpovedi. Poznatky jsou nasledujici: Klapka je ovladana podtlakem. Ventil se vyndal a vycistil - zasranej byl to jo, ale oproti jinym fotkam zde na foru byl jeste cisty . Zkontrolovaly se jednotlive vsechny hadicky s podtlakem vedouci do te ovladaci krabicky (umistena nad podbehem) a vsechny byly v poradku. Na par mistech byly o sebe nebo neco jineho trochu vydrene,ale zadne netesnosti se nalezt nepodarilo. Ventil byl vracen zpet a zkusilo se auto project cca 5km, motor se stihnul ohrat na 90°C. Pote jsem vycetl chyby a byla tam ta stejna (samozrejme jsem ji pred jizdou smazal...). Pak se zkusila zaslepit podtlakova hadicka k EGR ventilu a znova project stejnou trasu. Pak uz se chyba neobjevila. Z toho mi vyplyva, ze ve ventilu je chyba, nejspis spatna membrana a tudy utika podtlak a proto to hodilo chybu. Jeste otazka: Jak velky podtlak je potreba k otevreni EGR? Pusou jsme zkouseli a bez sance. Kdyz jsem zkousel ventil otevrit manualne zatlacenim ze spodu od privodu z vyfuku tak ta potrebna sila byla docela velka, je to normalni? Nez se zacal cistit tak na ventilu bylo videt ze se pobyhoval. Posledni tak 3mm nez to zajede do toho odlitku byly cisty bez karbonu
  2. Zdravim, potreboval bych od mistnich znalcu poradit ohledne chyby (vyctena pomoci VAG), ktera se objevila na nasi F 1 mr 2005, 1.9 TDi PD najeto cca 250tis km: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 019 NE Komponent: 0000SG 6119 Kódování: 00102 Opravna #: WSC 13765 TMBGS26Y354273354 SKZ7Z0D2646663 1 Nalezeny chyby: 19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni mez prekrocena P3130 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: N/A Na palubce sviti oraznzova kontrolka motoru/emisi a auto jezdi vcelku normalne. Obcas mi prijde, ze blbe chcipa - neni to moc kultivovany. Chybu jsem zkusil smazat, ale po par kilometrech se opet kontrolka rozsvitila. Procetl jsem zdejsi forum, nejen kategorii Fabie, ale i ostatni vozy s motory TDi. Nejcasteji co jsem nasel v podobnych tematech byl vadny EGR ventil nebo podtlakove hadicky k nemu. Ma nekdo nejaky jiny tip na cim by tato chyba mohla byt zpusobena? Diky moc vsem.
  3. To že nemá RZ mi bylo jasný už když jsem zjistil že auto neni (bohužel až odpoledne 22.6.). Jsem na 99,% přesvědčenej, že auto do rána zmizelo na dily... Fotku auta nemam, ale každý tu přece vi jak vypada klasická stříbrná O1 kombi. Žádné upravy z vnějšku nebyly (spojlery, lemy atd) ani liťáky tam nebyly, naštěstí jsem se nedostal k tomu je tam dát. Byly připravený na půdě stačilo jen vyvážit a přehodit...
  4. Zdravim v noci z 21.6. na 22.6.2015 okolo půlnoci byla v Roudnici nad Labem na sídlišti ukradena moje stříbrná octavia 1 kombi 1.9Tdi 81kW rv 2001. Dle PČR bylo auto spatřeno na průjezdních kamerách na D8 směr Ústí n.L. a pak ještě v samotném Ústní n.L. u nádraží taktéž na kamerách. Auto mělo boku na bloku motoru a na převodovce vyraženy inicialy viz foto. -RZ 7U1 1638 -VIN TMBHP21U622544053 PS: Vyraženi tam je proto, že auto už mi jednou chtěli ukrást někdy v únoru 2014 . Naneštěstí se mi den před prvním pokusem o krádež totálně rozpadla spojka. Auto bylo odtaženo před panelák, s tím že druhý den se vymyslí co dál. Do auta se dostaly, vylomily spínačku a nějakým zůsobem s ním odjely (nebo odtlačily) cca 300m kde bylo později nalezeno. Takže při následné opravě spojky a výměně setrváku se tam udělalo tohle značení. Edit: doplněno, já vim zapoměl jsem na to při psani a pak už jsem nebyl u netu
×
×
  • Vytvořit nový...