Přejít na obsah

Jara1362

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

312 zobrazení profilu

Oznámení Jara1362

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. to množství zas tk nepatrné není,tak dobře 10ml z toho mohlo uniknout a to je mi divné...Vždycky to utřu a je celý ten vysoušeč zase pochcaný a kape to až dole na plasty.Tak toho se právě bojím kde se tam toho oleje pořád bere. Nevíte někdo kolik je tam toho oleje celkem i s kompresorem?
  2. no a jak máš staré auto-to moje je 2002.Já si myslím že odcházejí o-kroužky a tím pádem to prolíná. Ale kdo ví jestli je to normální že s tama jde ten olej když je to netěsné...Chtělo by to nějakýho odborníka. Zajímalo by mě jestli se to může posrat ještě víc než to je... Potřebuju poradit-udělat to teť nebo až na jaro?..
  3. Ahojte.Nestalo se vám to někomu taky.Už 2.měsíce mi prosakuje olej z klimy a nevim jestli se mám bát.... ,ještě to chladí a nevím jestli to má cenu řešit na zimu..Dík za vaše zkušenosti.
  4. No ten olej je u každého tdi,to turbo si pustí olej i nové-jasně že to s toho nesmí chcát-já mám spotřebu oleje tak od rysky po rysku na 15000.Ještě jsem nemusel dolévat.Jak se tu píše o těch rozvodech-v mém případě to asi nebude-na grafu to mám mezi ryskama.Kdyby to bylo posunuté tak by to TDI graf odhalil-nebo se pletu?Já osobě to tipuju na občasnou poruchu EGR ventilu,nebo zaseknutí v poloze která má nepříznivý vliv na studený start...To by chtělo nějakého odborníka na to zpětné vedení.Nevím jak přesně má fungovat a jestli je v činnosti i za studena.Testoval jsem ho pouze přez vag podle návodu visu.Hodnoty byli v toleranci.Bylo to za tepla.
  5. Zdarec pánové.Musím se připojit k tematu.Já mám taky občas problém se startováním po 4.dení odstávce se motor občas zakucká nejhorší je na tom to že je to jen občas a nedá se to nijak odhalit,vstřiky ok,žhavení ok,předvstřik ok,teploty čidel ok,startovací dávka nezměněna 32768 podle VAG,EGR funkční,řeším to už nějak rok,jde o ten první start-všimnul jsem si něčeho podivného.Pokud otočím klíčkem nechám zhasnout všechny kontrolky a ozve se ke konci zhasínání takové cvaknutí motor naskočí okamžitě-pokud se to cvaknutí neozve tak to startuje jako kdyby byla padlá nafta.Nejsem žádný odborník.Potřeboval bych poradit co s tím dělá to od teplot 0-15 a to občas.Paměť závad prázdná.Může to mít něco společného se žhavením?Nebo nějaká klapka-fakt nevím.Je to motor 81kw ASV,najeto 230tis.km.Jinak jede jako pila a za tepla startuje vždy na drc.Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...