Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jara1362

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. to množství zas tk nepatrné není,tak dobře 10ml z toho mohlo uniknout a to je mi divné...Vždycky to utřu a je celý ten vysoušeč zase pochcaný a kape to až dole na plasty.Tak toho se právě bojím kde se tam toho oleje pořád bere. Nevíte někdo kolik je tam toho oleje celkem i s kompresorem?
  2. no a jak máš staré auto-to moje je 2002.Já si myslím že odcházejí o-kroužky a tím pádem to prolíná. Ale kdo ví jestli je to normální že s tama jde ten olej když je to netěsné...Chtělo by to nějakýho odborníka. Zajímalo by mě jestli se to může posrat ještě víc než to je... Potřebuju poradit-udělat to teť nebo až na jaro?..
  3. Ahojte.Nestalo se vám to někomu taky.Už 2.měsíce mi prosakuje olej z klimy a nevim jestli se mám bát.... ,ještě to chladí a nevím jestli to má cenu řešit na zimu..Dík za vaše zkušenosti.
  4. No ten olej je u každého tdi,to turbo si pustí olej i nové-jasně že to s toho nesmí chcát-já mám spotřebu oleje tak od rysky po rysku na 15000.Ještě jsem nemusel dolévat.Jak se tu píše o těch rozvodech-v mém případě to asi nebude-na grafu to mám mezi ryskama.Kdyby to bylo posunuté tak by to TDI graf odhalil-nebo se pletu?Já osobě to tipuju na občasnou poruchu EGR ventilu,nebo zaseknutí v poloze která má nepříznivý vliv na studený start...To by chtělo nějakého odborníka na to zpětné vedení.Nevím jak přesně má fungovat a jestli je v činnosti i za studena.Testoval jsem ho pouze přez vag podle návodu visu.Hodnoty byli v toleranci.Bylo to za tepla.
  5. Zdarec pánové.Musím se připojit k tematu.Já mám taky občas problém se startováním po 4.dení odstávce se motor občas zakucká nejhorší je na tom to že je to jen občas a nedá se to nijak odhalit,vstřiky ok,žhavení ok,předvstřik ok,teploty čidel ok,startovací dávka nezměněna 32768 podle VAG,EGR funkční,řeším to už nějak rok,jde o ten první start-všimnul jsem si něčeho podivného.Pokud otočím klíčkem nechám zhasnout všechny kontrolky a ozve se ke konci zhasínání takové cvaknutí motor naskočí okamžitě-pokud se to cvaknutí neozve tak to startuje jako kdyby byla padlá nafta.Nejsem žádný odborník.Potřeboval bych poradit co s tím dělá to od teplot 0-15 a to občas.Paměť závad prázdná.Může to mít něco společného se žhavením?Nebo nějaká klapka-fakt nevím.Je to motor 81kw ASV,najeto 230tis.km.Jinak jede jako pila a za tepla startuje vždy na drc.Díky za rady.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.