Jump to content

KarlosTDi

Uživatel
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About KarlosTDi

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,073 profile views
  1. Ahoj mám BXE s 220.000km (opravdu garantovane) a taky jsem se vyděsil po přečtení článku ve SM tak jsem vyměnil EGR ventil Emisema jsme prošel s kouřivostí 0,83.Těžko říct jakej vliv měl nový EGR každopádně výměna není drahá ani složitá a motoru to prospělo. Myslím že jde o humbuk jednoho nepodařenýho motoru a všichni novináři pak články opisují jeden od druhého. Pokud máte motor v pořádku, tj. bez zjevných vad, jezdíte slušně a na slušnou naftu takl bych se emisí nebál. Navíc mě strašně nasralo, že se o auto starám, měním EGR apod. a třepu se před emisame abych prošel, a jen ce odejdu z STK tak předemnou fiat s červenou plaketou (takže nové STK i emise) a čadí jak když jede na uhlí ...
  2. Ahoj bude to na 100% spojkovy snimac. Je u pedalu, staci vymenit
  3. Díky potom teda ročník 2001 i 2008 má stejný číslo katu
  4. Aha tak cajk a téma asi může admin zamknout ... Jen pro mě jakožto nesmysly meloucího jedince prosím o info čím se kat přicpával? zaráží mě že si toho nikdo s podpálenými ventily nevšiml že má ucpaný kat. dík
  5. Ale možná i kecám: koukám do etky a opravdu byl kat jiný, včem fyzicky jiný nevím, ale číslo má odlišné. Náhrada končí "X" čímž se označil modifikovaný kus Napadá mě nezkoušel někdo dodatečný náporový chlazení katu - svodů jak to dával výrobce na původní 1.6 16V FSI? asi taky tušil problém s přehříváním
  6. No ví se o tom, ale i ti kdo dostali (koupili) nové hlavy s katem origo od škody opětovně podpálili. Dokonce i jeden bez katu podpálil. Myslím že kat není prinární příčinou spíš důsledek podpálení ventilu. Nespálená bohatá směs z nekompresního válce mohla pravděpodobně roztavit voštinu katu a výrobce raději automaticky dodával novou hlavu s katem. Asi nechtěli riskovat, že zákazník s novou hlavou příjde do servisu že se mu po jejich zásahu pokazil kat, ač by byl už předtím načatý jen se to nestihlo projevit. Toto by se špatně prokazovalo a zavdalo příčinu spekulacím. Takto má výrobce klid a zákazník si to zapaltí
  7. Ahoj Karlosi tady Karel. Taky uvažuju o GO motoru BME 160 000 km. Žere olej, sice jen tak 0,4 l /1000 ale už asi 20 000km ( cca 3 roky) je to stejný. Pokud projdu emisema na STK tak na to kašlu. Ale kdyby neee tak prosím o radu. Kam to chceš dát na GO. Nechci se ptát na fóru aby to nebyla reklama. Dík Karel

  8. Budou davat repas, nova kvalitnejsi sedla vyfukovych ventilu, noveve vyfukove ventily, vsecha voditka a hydrostely. Link neznam zkouknu
  9. Ja myslim sedlo ventilu v hlave, tj takovy prstynek do ktereho tesni talirek ventilu. Sedla s talirkem maji licovat tak tesne, ze kdyj je zalijes benzinem nepropusti ani kapku. Podle me se materil prehreje a pri chladnuti jemne deformuje, postupne vic a vic az talirek ventilu netesni, neodvadi teplo a podfukuje. Karbon na sedle nebo talurku sem nevid tam se oboucha, je az za dosefaci plochou u stpky
  10. Diky za pomoc, vazim si toho. Je to BMD 75tis km a druhy valec 8bar, ostatni 15.1bar. Mam uz objednanou komplet GO tj hlava s novyme ventilama, sedla, rozvody a prkrouzkovat. Pak verim ze to bode ok. Auto je totiz v top stavu. HTP je jizdne super a sem tak trochu fanousek tohoto otloukanka:)
  11. Nedelam zkousky proc? Ani nejsem mechanik jen rad vecem prichazim na kloub. Mam podpaleny ventil tak hledam duvod. Co pisi zmatecne ? nechapu te
  12. Tak musíš to brát tak, že přijede jen ten kdo má poruchu. Nikdo nepřijede změřit si bezvadný motor. Případy vysokých nájezdů tu sou tak asi HTP umí fungovat jen přijít na to proč Jen ze zajímavosti jsem koukal do ETKY kvůli vačkové hřídeli na 1.2 6V. Pro první ročníky typ AWY byla jiná vačka než novější BMD. Tato vačka zůstala až do konce. Obě se ale podpalují tak tam to nebude. Furt hledám zdali opravdu má vnitřní recyrkulaci, ale nic. Všímám si fotek podpálených ventilů a opravdu tam je nános karbonu. Spíš než vnitřní recirkulaci ale typuju netěsnící sedlo a to pak totp způsobí. Jen pro info, našel jsem poznámku už u vícero opravářů hlav HTP " Len sa nedajte machanikom odradiť a trvajte aj na výmene piestnych krúžkov, lebo ak spravíte opravu hlavy a sediel ventilov… tak Vám začne spotrebovávať motor olej."
  13. Pro Martap: upřímně gratuluju, taky bych to tak chtěl ale nepovedlo se. 75tis km a prostřední válec tlaky 8, prvni a třetí 15 proto laborují čím to je auto máš od nova? dělalo se něco nebo vše původní? kolik km denně najedeš? pokud by jsi to měl do práce 50km, tam i zpět 100km denně x 200dní = 20.000km ročně = 12 let provozu? dáváš nějaká aditiva do benzínu? Prosím jakou značku oleje používáš a máš po otevření dolévacího hrdla karbon v motoru? sem myslel že fígl je v minimalizaci zahřívacích cyklů, míň startů a delší trasy = vyšší výdrž. Ale při tvém nájezdu se mi asi teorie boří, jelikož pokud jsi najel 240 tis km tak těch cyklů bylo požehnaně ... odhadem 4800 Ačkoli mě auto ujelo 75000km tj. pokud motor - sedla vydrží třeba 5000 cyklů pak na každý start se najelo 15km což je asi možné Pro hubo44: aha tak poklud by tam byl přesah ventilů, při sání zůstává výfukový ventil ještě chvilku otevřený, tak pak je to neřešitelné. Jedině pootočit výfukové vačky což je utopie. Nikde jsem to ale nenašel tak zkusím pohledat. Pak ale zase nevím proč někomu to vydrží a druhému ne? Aditiva do benzínu by pomohla trochu mastit, čistit a chladit sedla.
  14. pro hubo44: - 6V motory nemají EGR ventil, emisemi prošly bez zpětného vedení spalin tak ho tam výrobce nadával, čilí EGR s tím nemá nic společného. Pokud myslíš tzv. vnitř EGR, tj. nasátí splodin střihem ventilů (při sacím cyklu zůstávají výfukové ventily otevřené) tak tím takíé motor nedisponuje. To umí až víceventilové hlavy s proměnným časováním - teorie o tom že víceventilové motory vzdorují lépe platí, ale faktorem je zde určitě i 3 válcová konfigurace. Prostě více hřeje. Typ motoru ze kterého je HTP odvozen je v rozvojových zemích nabízen ve čtyřválcové konfiguraci s 8V hlavou !!! 16V bylo pro evropu kvůli emisím, latinská amerika např. má jenom 8V vid.foto Palice stejná jak na HTP 6V ale více válců
  15. analyzoval jsem 0,00 motorů ... Proč se ptáš?
×
×
  • Create New...