Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

chiefs

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Také jsem reklamoval v rámci záruky. V servisu bylo zrcátko promazáno, ale vrže stále dál. Prý je to vlastnost a také, že za to můžou nepříznivé povětrnostní podmínky jako je třeba dlouhá jízda v dešti, nebo když auto dlouho stojí
  2. chiefs odpověděl na benygod's téma v Elektrika
    Měl bych ke klíčům s kessy taky dotaz, Porovnával někdo jejich velikost jestli jsou identické? s klíčkem vs "plasťák"? Jde mi o to jestli mohu objednat obal na "plasťák" a bude mi sedět na verzi s klíčkem, viz odkaz. https://www.aliexpress.com/item/Car-Leather-Smart-Key-Cover-Case-Protector-for-VW-Passat-B8-CC-2017-TIGUAN-2016-2017/32821288239.html?spm=2114.search0104.3.16.57bA7v&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10304_10307_10137_10060_10302_10155_10154_10333_10056_10334_10335_10055_10336_10054_10059_10332_100031_10099_10103_10102_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10326_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_10073-10333_10102,searchweb201603_5,ppcSwitch_5&btsid=cad21455-d4d8-42e4-b8b3-e4a8da7fbab0&algo_expid=e8c4b3aa-2219-4f90-9997-1dc722a424c2-2&algo_pvid=e8c4b3aa-2219-4f90-9997-1dc722a424c2&transAbTest=ae803_1 Díky za odpověď
  3. Zdravím Vás pánové, mám dotaz. Dne 2.5.2017 jsem podepsal u jednoho prodejce závaznou objednávku na vůz OIII FL comb. 1.4TSI style+, při podpisu mi byl sdělen orientační termín dodání 25.-27. KT, na vůz jsem čekal a dne 28.6. (26.KT) jsem prodejci volal jak to s dodáním vozu vypadá. Ten mi jen sdělil, že vůz je zaplánovaný do výroby na 35.KT. Prodejce mi ani nesdělil důvod takového posunutí výroby. Jediné vyjádření bylo v odpovědi na můj mail s dotazem na důvod zpoždění a to, že při zaslání cenové nabídky zcela jiné konfigurace mi přislíbil dodání vozu do cca. 3 měsíců od závazného objednání a 35.KT je tedy v souladu se slibem, neměl jsem ani chuť na něco takového reagovat. A proto se ptám, je toto chování prodejce normální? Neměl by mě prodejce informovat dopředu o zpoždění výroby o 8. týdnů a také mi sdělit důvod takového posunu? Přijde mi dle jeho chování, že do slotu výroby dal místo mě nějakou „tlačenku“, je to možné?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.