Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

chiefs

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Také jsem reklamoval v rámci záruky. V servisu bylo zrcátko promazáno, ale vrže stále dál. Prý je to vlastnost a také, že za to můžou nepříznivé povětrnostní podmínky jako je třeba dlouhá jízda v dešti, nebo když auto dlouho stojí
  2. chiefs odpověděl na benygod's téma v Elektrika
    Měl bych ke klíčům s kessy taky dotaz, Porovnával někdo jejich velikost jestli jsou identické? s klíčkem vs "plasťák"? Jde mi o to jestli mohu objednat obal na "plasťák" a bude mi sedět na verzi s klíčkem, viz odkaz. https://www.aliexpress.com/item/Car-Leather-Smart-Key-Cover-Case-Protector-for-VW-Passat-B8-CC-2017-TIGUAN-2016-2017/32821288239.html?spm=2114.search0104.3.16.57bA7v&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10304_10307_10137_10060_10302_10155_10154_10333_10056_10334_10335_10055_10336_10054_10059_10332_100031_10099_10103_10102_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10326_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_10073-10333_10102,searchweb201603_5,ppcSwitch_5&btsid=cad21455-d4d8-42e4-b8b3-e4a8da7fbab0&algo_expid=e8c4b3aa-2219-4f90-9997-1dc722a424c2-2&algo_pvid=e8c4b3aa-2219-4f90-9997-1dc722a424c2&transAbTest=ae803_1 Díky za odpověď
  3. Zdravím Vás pánové, mám dotaz. Dne 2.5.2017 jsem podepsal u jednoho prodejce závaznou objednávku na vůz OIII FL comb. 1.4TSI style+, při podpisu mi byl sdělen orientační termín dodání 25.-27. KT, na vůz jsem čekal a dne 28.6. (26.KT) jsem prodejci volal jak to s dodáním vozu vypadá. Ten mi jen sdělil, že vůz je zaplánovaný do výroby na 35.KT. Prodejce mi ani nesdělil důvod takového posunutí výroby. Jediné vyjádření bylo v odpovědi na můj mail s dotazem na důvod zpoždění a to, že při zaslání cenové nabídky zcela jiné konfigurace mi přislíbil dodání vozu do cca. 3 měsíců od závazného objednání a 35.KT je tedy v souladu se slibem, neměl jsem ani chuť na něco takového reagovat. A proto se ptám, je toto chování prodejce normální? Neměl by mě prodejce informovat dopředu o zpoždění výroby o 8. týdnů a také mi sdělit důvod takového posunu? Přijde mi dle jeho chování, že do slotu výroby dal místo mě nějakou „tlačenku“, je to možné?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.