Přejít na obsah

CorkaCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení CorkaCZ

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Dneska to zdiagnostikuju a dám vědět. Mohl by mi někdo dát na rychlo čísla kanálu, kde nejlépe kontrolovat? Bude mě tlačit trochu čas. Díky
  2. Já bych se na ten termostat i klidně podíval, ale vlastně nevím, kde se nachází u těch TSI. Naposled jsem si termostat dělal na oktavce 1 ASV 😂 tady na to si už netroufnu
  3. Je součástí vodní pumpy? Pokud ano, tak ano, pokud ne tak jo neměnili, neměli důvod.
  4. Ale to je v pořádku, to vím, že to neměří přesně. Ale vždy vylitla na 90 stupňů a držela. I naše druhá fabie to dělá a i oktávka to dělá. Ale fabie tahle to na 90 ani nedostane. Začalo to po rozvodech.
  5. Nechtěl by mi to v Praze někdo zkouknout? Nebo v okolí? Diagnostiku mám, dokonce nejsem ani tak marnej, ale nějak mi blbnou měřené hodnoty, nebo s tím neumím Tohle jsem nikdy nepotřeboval. No ale tak odhadem si myslíte, že odešlo co? Vzhledem k rozpětí teplot, při jakých to ukazuje 90°C na budíčku, tak je možné, že tedy ten termostat? Ale je mi fakt dost divné, že ta ručička je zaseklá vždy ve stejné poloze. Jsem z toho akorát vytočenej.
  6. Ahoj, nejde mi obrázek vložit přes tlačítko, tak je na tomto odkaze: https://freeimage.host/i/F8f3wJe Mám takovou blbost ale která mě úplně vytáčí. Motor 1.2 tsi 81 kW rok 2015. Aktuálně se dělali rozvody v servisu. Ne autorizovaný, ale bezny servis, kam fabie jezdí. Po rozvodech jsem si všiml, že i když tomu dám kotel po dálnici, ručička teploty se nedostane na 90 stupňů. Servis tvrdí, že se musí udělat termostat nebo termostaty, prý tam jsou dva. Nevím. Dle mého názoru ti termostat není, před rozvodama bylo vše ok a kdyby to termostat byl, tak by mi teplota i klesala při jízdě z kopce, to se však neděje. Bojím se s tím jezdit aby se něco nepodělalo. Ví někdo co to může být? Btw přijde mi že tu chcípl trochu pes, snad mi někdo odpoví... Díky a čau fabiaci.
  7. Ahoj, příspěvek jsem upravil a dopsal. Pokud vada i tak přetrvává, tak si.myslim, že bude vadná jednotka, což se prostě stane a zabrání to dokončení testu. Pokud je například vadné čidlo, test prý dokončit nejde. Já mám právě naštěstí vše v pořádku a smazat to šlo v pohodě, ale jízdou to právě nešlo. Způsobem, který popisuji to šlo raz dva :)
  8. Ahoj, píšu sem, protože jsem blbec taky spustil test přes VCDS, jenomže všechny zde udávané rady mi vůbec nepomohli, jel jsem dokonce na letiště testovat obloučky, strávil jsem na tom přes 2 hodiny a úplně marně. Psal jsem i do FB skupin, úplně stejné rady jako zde, naprosto zbytečně. Pak mi napsal někdo, kdo dělá ve škodovce, že to přes VCDS nejde a že se nemusí ani dělat testovací jízda, ale použít jinou diagnostiku. Říkám fajn, ale chtěl za to 500. Po Vánocích celkem dost peněz za pár kliknutí v programu, tak jsem se kousnul, že se jdu do toho hrabat znovu. Napíšu Vám návod, jak smazat chybu číslo 01486. Lze to udělat přes VCDS, ne že ne. 1. Jděte do jednotky ABS (03) 2. Jít do základního nastavení (04) 3. Vypsat ručně adresu číslo 103 4. Start 5. Musí tam být napsáno test funkce neaktivní. 6. Jít zpět do chyb, všechny smazat a odpojit se od jednotky ABS. Olala, vše je v pořádku. Pokud Vám to v řádku napíše, že je test stále aktivní, zkuste smazat chyby v jednotce a vyhledejte kanál číslo 93 a opakujte základní nastavení. Doufám, že to vyřeší problém několika lidí a neplaťte furt takový prachy nenažraným vydřigrošům 😀 krásný nový rok 2021 přeji.
  9. Ahoj, děkuji za odpověď. O spotřebu paliva mi tak nejde. Spíše o to, aby byl motor OK a něco vydržel. 1.4. MPI, těch na bazarech a inzerátech moc není a když je, je to vyhuntovaný jako kráva. Kdybych se porozhlédnul po tom 16v 1.4. 59kw, na co si mám dát nejvíce pozor? Díky.
  10. Ahoj, jsem tu nový, nechci zakládat nové téma, ale chci koupit jedničkovou fábii a nevím, jaký motor by byl ideál a jak moc jsou ty motory odolný. Preferuji více benzín kvůli krátkým vzdálenostem. Mohl by mi prosím někdo poradit? HTP spíše ne, ale pokud mi vyvrátíte pomluvy atd, tak bych možná pouvažoval. Nejvíce se mi líbí 1.4. 16 ventil, ale četl jsem, že je línější. Jde mi hlavně o cenu údržby (rozvody, poruchy atd). Prosím o nějaké názory a rady. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...