-Janka-

Uživatel
  • Počet příspěvků

    73
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

36 Výborná

O uživateli -Janka-

  • Hodnost
    Uživatel
  1. Setkal jste se někdo s tím, že by to dělal i zadek? Aspoň já ať poslouchám jak poslouchám, tak se mi zdá, že jedno vrznutí je od přední nápravy a druhé od zadní... Moje prvotní podezření je na silentbloky, občas se k různám nerovnostem nechovám dost s respektem, ale že by hned na obou nápravách... Na jaře mě čeká servis na 180 000 km, takže má holka už najeto dost na to, aby někde něco vrzlo, ale tohle je pravidelné a už si toho všímaj i spolujezdci. Tak chci mít aspoň nějakou teorii, než napochoduju do servisu s tím, že je to rozbité
  2. Však já neříkám, že to je něco divného, jen že prostě ty 15 se chovaj na autě jinak než 14 a že to pozná i naprosto průměrný řidič...
  3. Já s výběrem alu pro svoji fábku dopadla stejně jako Jarda-k. Dokonce koukám, že jsem pořídila ta samá kola na stejných pneu, akorát lehce jetý, vzorek 7 mm. A teda po Praze je ten rozdíl 14 na zimních Barum Polaris a 15 na letních Bridgestone Turanza docela dost znát. Krásně si tu drncám... I bych řekla, že mám vyšší spotřebu a je to o dost hlučnější. Stabilitu neposoudím, zatím jezdím po Praze nebo po dálnici. Ale jako ženská musím říct, že auto je s většíma kolama mnohem hezčí a působí dospělejc. Taky už jsem si vyslechla, že mám auto jen na dívání, když to vlastně víc drncá, žere, je to hlučnější... Ale já jsme spokojená
  4. Zdravím, konečně to vypadá, že by mohlo vyschnout venku bahno, takže nadchází čas na vyčištění interiéru po předchozím majiteli. Kdyby fábina neměla tak zapatlaný strop (co s tím ten člověk dělal... naše o 10 let straší oktávka ho má proti fábině úplně čistý), tak to vezmu vanishem, ale na světlý strop si netroufám a ani se mi do toho nechce. Radši tohle velké čištění nechám na odborníky. Máte někdo zkušenosti s nějakou firmou v Praze, kdy by vytepovali čalounění včetně stropu a pořádně umyli i zbytek interiéru včetně oken? Často parkuju v blátě, takže interiér podle toho vypadá ( plasty u pedálů, šmouha na dveřích a na zadní straně sedačky, nic hrozného, ale je to špinavé) a sama vím, že bláto se čistí dost špatně, tak aby to firma neodflákla a já pak nemusela lézt z hadrem po autě...Hledám kvalitu za rozumnou cenu, na netu najdu spoustu firem, ale ráda bych si tu přečetla nějaké osobní zkušenosti a doporučení. Kdyby náhodou existovala v Praze firma, která by mi fábinu za cenu asi tak do 3000 umyla kvalitně zevnitř i z venku včetně nějakého obyčejného voskování, tak to bude plus, ale hlavní je pro mě kvalitní vyčištění interiéru, především toho stropu, za který se skoro stydím.
  5. FaP/1,4 MPI 63 kW/06-2007/6Jx14 ET37, 185/60 R14 82T/ABBXWX01/NFM514/ČR další rozměry: 5Jx14 ET 35, 165/70 R14 81T (pouze pro vozidla bez kontroly tlaku v pneu) 6Jx15 ET43, 195/55 R15 85H, nelze se sněh. řetězy 6,5JX16 ET43, 205/45 R16 83H, nelze se sněh. řetězy 6JX15 ET43, 185/55 R15 81T M+S edit: upravuju překlep u 15, sem se při opisování překoukla a opsala 5J z 14 o řádek víš...
  6. Já se podle PP dostanu nad 7 jenom když jedu jako prase po dálnici s kolama na střeše. Nedávno jsem spěchala na trase Praha-Turnov po R 10 s 2 kolama, 2 lidma a plným kufrem za 8,3, ručička tachometru se pohybovala někde kolem 13. hodiny. Mimochodem střešní nosiče kol Thule fakt drží, do levého pruhu mi vletěl kamion, tak jsem to musela zadupnout na 90 a kola zůstala způsobně na střeše. Když jsem podobně rychle jela po D11 sama bez kol, tak spotřeba byla 6,7 l. Al enormálně jezdím radši na pohodu se spotřebou kolem 6 l. (všechny mnou uváděné spotřeby jsou na zimních 14 185)
  7. Po 1100 km dlouhodobá spotřeba podle pp 6,5 l a podle tankování také 6,5 l. Asi nějaký přesný kousek... budu dál sledovat
  8. Mám nový rekord na trase Podkrkonoší-Praha. 2 lidi, zavazadla na víkend. Do Boleslavi jsem jela normálně a přijela za 5,5. Po r10 jsem jela na spotřebu 110-120 bez velké akcelerace. A nakonec poslední desetinu jsem srazila v prázdné Praze. Klima vypnutá.
  9. Já mám svoji první dlouhodobou spotřebu ( cca 580 km) 6,7 l. 150 km bylo s kolem na střeše, Praha-Krkonoše, 250 mimo město dálnici, okresky a zbytek Praha. Netrhám rychlostní rekordy, jezdím v mezích předpisů. Zvlášť mě potěšila spotřeba po okreskách v kopečkách podle počítače 5,7. A až se s autem víc sžiju, tak to snad bude ještě lepší.
  10. Já moc zkušenosti s různými auty nemám, léta jsem zvyklá na naši rodinou oktávku 1,6 55 kW, autoškolu jsem dělala na 1,9 tdi octavii a fabii, od kamaráda jsem měla půjčenou chvíli astru, ale zaboha nevím, co to bylo, a pak taky pro srandu jsem absolvovala jízdu s žigulíkem. To bylo mimochodem fajn auto, člověk se rozjel, zařadil za 3 a mohl na to jezdit křížem krážem po Praze bez řazení, kromě 1 na rozjezd. Dneska jsem byla nucena se svojí fábinkou na dálnici předjíždět ze 100 km/h. plyn až na podlahu a najednou koukám, že tachometr je docela dost nad povolenou rychlostí (i když pro někoho je i to normální rychlost), a to jsem předjížděla jenom kamion.s autobusem, takže nějaká akcelerace tam bude. A vlastně jsem si uvědomila, že proti staré 1,6 skoro vůbec nepotřebuju jezdit s plynem na podlaze, aby to vůbec jelo. Když se zamyslím, tak tam byl dneska prvně. I když mám najeto teprve necelých 1000 km, ale stejné trasy jako s oktávkou a tam ten plyn byl dole častěji... Pokud mohu soudit podle sebe, tak pro člověka, který je zvyklý na líný, slabší motor, tak mu 1,4 ve fábii bude připadat jako dost silné auto
  11. 105, ale není pražská. Prý o ní měli dost zájem Ačka a Esa, ale naštěstí to prodejce nechtěl...
  12. Až bude doma, zatím mi prodejce čistí interiér, musím si pro holku někdy v týdnu dojet, je trošku z ruky, pak nás čeká servis... Ale určitě se pochlubím ;-)
  13. Janka koupí, Janka už má zaplaceno. F2, krátká, 1,4 16V 63kW, ambiente s klimou, původně firemní, 1-2 řidiči, servisováno jen v autorizáku, náš mechanik to projel podle VINu v škodovácké databázi a prý opravdu pěkná servisní historie, vše měněno tak, jak se má. Před x desítkami tisíc km lehce ťuknuté, nahrazeno novými plechy. Od té doby bez závady. Najeto 160 tis, ale ten motor, chvilku se tam něco štelovalo(táta ví co, já si to už nepamatuju), protože to cca 14 dnů stálo, ale potom krásný tichý běh, nic neklape, nešustí, motor bez vibrací, táta se nad tím rozplýval, proti naší staré 1,6 babi, co má nejeto stejně, úplná poezie. Když jsem to projížděla, tak jsem po městě měla neustále 60, protože mám naposlouchané naše auto na 50 na trojku, ale tady bylo furt ticho. Jinak interiér i exteriér odpovídá věku i nájezdu. Proti 1,6 55kW v oktávce to je pěkný žihadlo :-D Budu si muset zvyknout na to, že motor toho tolik nezkousne, ta 1,6, když na to přišlo, auto táhla i na 1800 otáček... Ale je prostě Škoda, vše tam, kde to člověk čeká. A jinak si připadám jak cvok, od té doby, co vím, že ji budu kupovat, nemluvím s nikým o ničem jiném, jediný tatík má pro mně pochopení :-D
  14. Zatím vše pokračuje, ale funkce tatínka je skoro nenahraditelná. Jako pravidelní zákazník autorizovaného servisu krásně funguje jako tahač informací ze škodovácké databáze od mechanika zcela zdarma, jen s příslibem možného dalšího zákazníka :-)
  15. Měla bych dotaz na majitele polepených střech. Máte někdo zkušenost jak se folie chová se střešním nosičem? Hlavně tedy na na krátké verzi, kde se zahrádka chytá pod rantl dveří, tak jestli to nedělá neplechu...