tommy27
Uživatel-
Počet příspěvků
51 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení tommy27
-
.. hele, možný to je .. seřízení předstihu taky jednotce trvá nějakou tu vteřinu, a proces vyhodnocení dat z Lambdy ji možná předešel ;-) .. Ale když teď 170km v cajku, tak dost možná se to čaplo do richtiku a roky bude klid! ..
-
2Petrulin: Hele, sice máme stejnej motor, ale asi ti neřeknu nic co už bys nevěděl. Mě to neustále vracelo tu závadu/chybu P0036 - řada válců 1 - sonda 2: el. obvod topení - přerušení , a tak i z důvodů jarní STK to pořešil výměnou tý Lambdy2 za katem. Naštěstí jsem sehnal snad slušnou italskou od fy. Hoffer a mít ten nátrubek-klíč tak jsem to i sám vyměnil. Takto lambda vč. montáže tuším 1500-1600 a je klid. Jinak dnes už to můžu přiznat - tu pikantnost ohledně co možná stálo (ale nemuselo) za problémem. A to, že snad podruhý (u tohoto motoru) jsem tehdy vyjímečně bral benzín u ONO v Krupý a dle sjetiny z profi-checku motoru/ŘJ se vyjevila skutečnost, že úplně první hlášení P0036 naskočilo do paměti zhruba 40min po natankování u ONO!! Teda kontrolka se tehdy nerozsvítila - asi až za měsíc a dalším tankování, ale je zajímavý, ta shoda a posloupnost. Tehdy tam byla začínající rezerva - tudíž 6-7l a tak se to za tu půlhodinu pomalejší rychlostí cestou domů stihlo promíchat a dle odhadu času + faktu že se to stalo při rychlosti 36km/hod se to do ŘJ zapsalo tady někde v ulicích města než jsem dojel domů! Jako já proti Tank ONO v podstatě nic nemám - oni se sami dušují, že jsou nejčastěji kontrolovanou sítí u nás, ale ten pocit nedůvěry u mě už asi zůstane. Takže pokud to doopravdy šlo za várkou tehdejšího benzínu, tak mě to stálo jednak ty peníze a druhak ten čas zkoumání co s tím je a proč Lambda za katem vydržela ani ne 40.000km :-( ..
-
Hmm, díky Fuzz-boyi ;-) .. Mě je prostě divný, že jsem zatím nedohledal tak zdánlivě primitivní fakt co přesně je co v motorovým prostoru :-) .. to abych věděl co objednat. A to i na německy hovořících fórech .. Ale na 98% je tzv. "Sonda 2 resp. sensor 2" ta druhá sonda - až za katalyzátorem. Tzn. černý konektor. Teď jsem se vrátil od haubny a konečně pořádně prohlídnul i tuhle druhou - a takto povrchově pohledem/pohmatem mi přijde OK a neporušená. Natož aby bylo vedení okousané či tak něco ;-) .. Takže pokud jeden z kablíků uvnitř porušen, tak co já s tím zmůžu! :-( .. Tož pokud nechci mít pořád na očích oranžový kuře na grilu, tak nezbyde než tam hodit novou. Neb i různý kontroly a záchrany osciloskopem by mě jistě postupně přišly na cenu tý nový :-/ .. Tož německé Borsehung nebo Hoffer, abych trošku snížil náklady. A děj se vůle boží.
-
Hele,ty chlupy byl takovej jejich alibismus .. jestli tam bylo něco jakoby plsť urvaná od pouzdra baterky tak asi maximum. Okolí horní lambdy bylo čistý - nafoceno, ale snad si věříme. Takže resumé po několikerým smazaní chyby přes OBD2 a její vždy vrácení mi doporučuješ bez rozmýšlení pořídit novou?? .. A také ta "Sonda 2" znamená ta dole za katalyzátorem? .. ta s černým konektorem? Tyhle odpovědi by pomohly ;-) ..
-
Zdravím a přidávám se s problémem s Lambdou .. 1,2 TSI CYVB 81kW Předně dotaz pro ujištění -> lakonické vyjádření ve výpisu skeneru: "Sonda/sensor 2" značí tedy lambdu ZA katalyzátorem? Tudíž tu více dole a schovanější? Já jen pro klid duše, neb jsem zatím nemohl dohledat nikde aspoň rámcový schéma kde je výslovně zobrazeno zda to číslování sond platí "odshora" nebo naopak ;-) .. Na fotce ofocené resumé z kontroly poté co asi měsíc svítila kontrolka motoru. Zjištěná závada: P0036 - řada válců 1 - sonda 2: el. obvod topení - přerušení Takže teď co s tím .. motor se chová naprosto standartně, chytá dobře, žádná cukatura v otáčkách - a to ani při opravdu studeným motoru. Spotřeba se sice jeví jako vyšší, ale popravdě co svítí kontrolka tak jsem nebyl tuším nikde mimo město a tak i tady zdůvodnění. Dleč doporučení výše ještě zkusím to vypálení pavouků ve vyšších otáčkách, ale když ani to nepomůže tak myslíte že nezbyde než nákup nový sondy? Díky za radu všem! ;-) .. Tomáš
-
.. jj, už jsem volal .. a na pokyn to poslal mailem - dotaz ohledně mého "návrhu řešení" tzv. odložené opravy - ale stále na garanci. Takže uvidím/e. Díkes za support .. PS. Dnes to ze cvakání přešlo na skoro vrčení :-) :-( ..
-
.. no, tak obvolány celk. čtyři (!) autorizáky a nikde mi to nevezmou v termínu tak aby to ještě bylo bráno jako záruční oprava :-( .. vesměs odpovědi že mám prostě smůlu. Tak to mám za to že jsem to chvíli nechal bejt, nepokládal za nějak důležitý a současně zapomněl že se vlastně blíží konec záruky :-( .. takže to mám za to .. A tak jestli by se někdo našel kdo aspoň víc co ta porucha přesně obnáší - a zda to třeba v klidu někdo na dílničce opraví během svačiny - tak budu rád. A na tuhle šaškárnu s doprošováním se po telefonu rád zapomenu :-) ..
-
.. jako už jsem zkoušel hledat nějakej obecnej postup - to když se komukoliv zjeví závada těsně před uplynutím záruky. Zda je na to nějaký mustr. Každopádně se potvrdilo, že člověka s podobným problémem na autě úplně rádi nevidí. Papírování navíc a efekt pro servis nula ..
-
.. tak jsem se stavil v autorizáku (kde mmch. auto kupováno jako jednoročka) a ihned po pozdravu rovnou technik hlásil že berou opravy až na červen. A já že když auto ještě asi 10dní v záruce a jestli by to nešlo logicky uplatnit jako ještě záruční opravu tak že už mám smůlu - že až v červnu a za svý! Na dotaz zda to opravdu nejde nyní jen nahlásit a převzít do pořadníku s tím že závada na zámku ještě v záruční a zákazník souhlasí s odkladem termínu opravy dle možností servisu - tak že bohužel. Že když by se to nyní přijímacím technikem čeklo tak už by se to muselo v servisu nechat a postupovat dle manuálu (asi postup oprav záruk či co) a to oni teď nestíhají neb po uzavření salónů mají teď plno. To že servisy běžely v podstatě non-stop jsem radši ani nenadhodil :-) .. Takže ať jdu zkusit štěstí jinam - pokud to chci ještě na záruku .. a rozloučili jsme se.
-
Koukám že ti nikdo nereagnul :-( .. Já ti taky bohužel neporadím. ale aspoň využiju tohoto vlákýnka pro svůj dotaz k centrálu .. Asi tři týdny mě cvaká zámek ve dveřích řidiče - tak že při otevření (jedno zda zvenčí nebo zevnitř) se ozve krátká asi 1-1,5 vteřinová série cvakání když otevírám dveře. Dělají to jenom levé přední. Kdysi něco podobného jsem měl u jedničkový fábie (tam to vzpomínám buď nějak odeznělo nebo to mimoděk pořešil mechanik .. už si nevzpomenu) .. A též to má ségra delší čas u Yarise. Ale ta to vůbec neřeší ikdyž to cvakání zámku má daleko hlučnější a asi 2krát tak delší :-( .. Takže servis, anebo by to šlo nějak domorobo? To kdyby tam něco bylo zvenčí dostupné a lehce odchýlené z normálu. Díky předem za názory ;-) ..
-
Díkes, to jsem potřeboval slyšet :-) .. též kolem 11,90-12,05V (po den-dvou stání) a též 81kW (tudíž předpokládám EFB, 59mAh) Jdu na to ;-) ..
-
.. hmm. No, zpět ke konkrétní mojí situaci - dnes ráno zas po čase změříno a i po 3 minutách kdy to po setinkách lezlo nahoru se to zastavilo na 11,98V. Takže v pátek na garančce to prostě urgnu na potencionální výměnu. Chci prostě baterku ke který přijdu jedno kdy a bude mít (mimo sundání z nabíječky) 12,40-12,50V .. což jsem u auta nezažil celej ten rok a půl co ho mám :-( ..
-
Lukáši, tak to vypadá pěkně .. já jak už jsem kdysi předeslal mám tu MOLL 59Ah EFB a po změření na VASce v prosinci 2017 (při teplotě +8°C) házela 12,20V aby pak loni touhle dobou na regulérní roční servisce opět podbitá na 12,09V :-/ viz. foto .. Technik že ať jsem v poho, jen prostě jezdit delší trasy atd. No, letošní zimu baterka přežila, ale řekněte sami - v pátek jedu na garančku po 3letech provozu a tak jestli mám chtít její preventivní výměnu? .. Neb jak to tady čtu tak už to lepší nebude :-) .. záruka na auťák ještě rok.
-
2Caster: jo, to se mi líbí! To chci :-) ..
-
.. nj, Heini - ale ten symbolek sněhový vločky na nabíječce láká :-). Včera jsem tak zas při volbě nabíjení zvažoval zda EFBéčku nechám na normál nebo na AGM+zima a nechal zas na "zimě", to když v garáži snad +1st :-). Ale za 14dní to zas nechám v běžným režimu. Stejnak se to z 12,1 dobije jen na 12,5 ať dělám co dělám a druhej den to spadne na 12,2 či míň. Záruka ještě rok a půl a tak se uvidí jestli nedopadnu jako ty.