Přejít na obsah

Fanouš Ch

Uživatel
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Fanouš Ch

  1. Tak to samé nastav i na Auto Hold. Mě to funguje, nic neškube 🤷
  2. Máš tam dva 😉 který je vadný? Na převodovce (DSG) ho vyměníš před barákem, ten druhý servis. Nevím, je to možný, protože se neohreje jak má a pak je problém s regenerací 🤷
  3. A proč by jsi nemohl? Mají o pár milimetrů min než nové.
  4. Určitě nepomůže. Úpravavuje se asistent rozjedu do kopce. 03- ABS Hill-start asisstant nastavit na EARLY. Pak už to škubat nebude. Tohle je jedna z prvních věcí, co si lidi upravujou.
  5. Carista už mám léta letoucí, dobrá věc. App neplatím. Používám crack verzi staženou z netu.
  6. Já bych řekl, že je to prostě normální u S2 s vyšším najezdem. Znám několik lidí a úplně stejný problém.
  7. Ano, je to tak. Je to komplet. Nemáte za co.
  8. Když to píšete takhle, tak to ale úplně mění situaci. To není čidlem. Tohle jsem měl taky, cca 20-30km dým. Při 220tis jsem dělal také vstriky. Auto jsem prodal bráchovi, který o kouřivosti věděl(neřešil to) pak ho prodal kolegovi z práce, který při 310tis neprošel na emisích a měnil ne katalyzátor, ale DPF.
  9. Dnes už mám S3, ale kdysi jsem měl S2 103kw 2.0 Tdi CFFB. Mě to kouřilo až při jízdě. Možná každou chvilku regenerovat. Každopádně po výměně čidla diferencniho tlaku filtru DPF to přestalo. Tuším, že bylo vedle nadrzky na chladící kapalinu. Pokud čidlo konci (za číslem) třeba A nebo B, už je staré a nikdo ho neměnil. Novější mají tuším G. Nějaká auta ho mají zabalená v takovém (alobalu).
  10. Zvláštní. Dej pak vědět. Zajímá mě to. Díky
  11. Ahoj. Měla by ti fungovat už jen na čtení. Oni to mají z Boleslavi nějaký blokovaný. V autorizáku prý pošlou žádost a oni je tam pustí. Takhle jsem to tedy slyšel.
  12. Špatné zprávy. Asi dva týdny byl klid, pak se to začalo stupňovat a jsem zase tam, kde jsem byl 🤣 Teď už chybí jen to olejové čerpadlo 🤷
  13. Ahoj všem. Po roce (s pauzama, protoze v létě to nebylo prakticky slyšet) jsem to konečně vyřešil. Od začátku... Specialista Martin Vaculík říká, že to dělají rozvody. Určitě nedělají, protože mě to dělalo i po výměně (rozvody Continental) kolegovi na S3 1.6TDI také. Opravdu jsem tomu věnoval mraky a mraky času, kdy jsem pomocí VPN prošel snad všechny fóra na světě, videl nespočet videii. Strašně hodně se objevuje, že to dělá olejové čerpadlo a pak se objevuje i řemenice na klikové hridely a na tu jsem se právě zaměřil. Pořídil jsem si stetoskop na auta a poslouchal. Ten zvuk jde z olejové vany hned za řemenicí, kde je klika. Řemenice trošičku poskakuje, což by asi neměla. Každopádně se jinak jmenuje tlumič kmitu. Nova řemenice stojí 3500kč. Ale jelikož jsem si nebyl jisty, jestli to je tím, koupil jsem remenici z Alegra za 250kč 🤣 ano 250kč original VW AG. Polak píše, že byla pouze namontovana, ale auto nikdy nejelo. Což odpovidal i stav. Otlaky od šroubů, ale drážky nebyly ošoupané od řemenu. Pak dalsi 200kč za nové šrouby z Continental z ČR(potrebujete jen ty 4)malé. Řemenici jsem vymenil a nastartoval,pořád stejný chraplavý zvuk. Měl jsem to spojené i s výměnou oleje. Kdy i do motoru leju aditivum. Poprvé jsem vyzkousel Mannol 5w30 a adetivum od BG. Dřív Castrol 5w30 a adetivum Likqui moly ceratech. Dva dny ježdění po městě zvuk stále slyšitelný. Pak jsem už jezdil do práce 17km z toho asi 14 po dálnici a z motu ani ťuk. Krasnej dieslovej zvuk bez toho sileneho chroupání. Tak doufam, že to není jen na chvilku a už to bude dobré. Zatím je to tyden a je klid. Uvidime, až bude ráno mrznout. Na fotce je zajištěna stará řemenice proti pohybu klínovym řemenem.
  14. V poloze 0 to svítí z výroby. Já si to musel překódovat, aby to nesvítilo.
×
×
  • Vytvořit nový...