Jump to content

Elektrika


145 topics in this forum

    • 1.4k replies
    • 266.5k views
    • 96 replies
    • 40.9k views
  1. Autobatéria 1 2 3 4 7

    • 151 replies
    • 25.2k views
  2. Parkovací kamera 1 2 3 4 5

    • 102 replies
    • 25.1k views
    • 2 replies
    • 277 views
    • 16 replies
    • 1.5k views
  3. Virtual Cockpit 1 2 3 4 5

    • 105 replies
    • 27.2k views
    • 441 replies
    • 43.8k views
    • 23 replies
    • 20.4k views
  4. Nezávislé topení 1 2 3 4

    • 79 replies
    • 19.6k views
  5. 3V0035021 MMI

    • 0 replies
    • 211 views
    • 2 replies
    • 773 views
    • 2 replies
    • 801 views
    • 33 replies
    • 2.3k views
  6. Kamera do Superba III 1 2 3 4 5

    • 112 replies
    • 20.2k views
  7. DVR kamera

    • 20 replies
    • 3k views
    • 4 replies
    • 404 views
    • 17 replies
    • 2.9k views
    • 4 replies
    • 427 views
    • 2 replies
    • 1.1k views
    • 60 replies
    • 12.3k views
    • 4 replies
    • 474 views
    • 112 replies
    • 51.3k views
  8. Jaký VAG kabel?

    • 3 replies
    • 363 views
    • 1 reply
    • 385 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim ,vlastnim Yetinu s klasickymi svetly bez senzoru automatickeho rozsvicovani.Na wishi jsem objevil ovladac svetel s senzorem ktery by mel nahradit toto automaticke rozvicovani.Bohuzel je tento spinac urcen pouze pro Skoda Octavia 2. Nevite nekdo zda ovladac z Octavie je stejny s ovladacem z Yetiny?podle oem je jine.jde o to zda tam bude pasovat a zda bude stejne zapojeni konektoru.
    • Motory EA211 (4).pdf Motory EA211.pdf Motory EA211 (4).pdf
    • 16" kola v základu jsou posun. Taky mi vadilo, že ve Style nebyly, pak až dodatečně a teď tam konečně jsou.
    • @CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech. PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!
    • Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
×
×
  • Create New...