61 topics v tomto fóru

      • 611 odpovědí
      • 85 590 zobrazení
      • 36 odpovědí
      • 2 724 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 1 846 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 595 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 164 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 337 zobrazení
      • 142 odpovědí
      • 19 619 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 178 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 813 zobrazení
    1. Kamera do Superba III

      • 61 odpovědí
      • 6 788 zobrazení
      • 44 odpovědí
      • 2 722 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 174 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 781 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 5 105 zobrazení
    2. ACC do 210 km/h

      • 58 odpovědí
      • 10 266 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 505 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 424 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 4 626 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 3 274 zobrazení
    3. MirrorLink

      • 205 odpovědí
      • 27 862 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 451 zobrazení
    4. Led žárovky do mlhovek

      • 16 odpovědí
      • 2 545 zobrazení
    5. Nezávislé topení

      • 32 odpovědí
      • 6 014 zobrazení
      • 65 odpovědí
      • 10 219 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 982 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.