Jump to content

    88 topics in this forum

      • 893 replies
      • 142,623 views
      • 71 replies
      • 14,620 views
      • 9 replies
      • 428 views
      • 11 replies
      • 864 views
      • 8 replies
      • 727 views
      • 124 replies
      • 7,615 views
      • 24 replies
      • 3,488 views
      • 79 replies
      • 18,451 views
      • 8 replies
      • 1,201 views
      • 168 replies
      • 27,618 views
      • 2 replies
      • 328 views
    1. Front Assist

      • 74 replies
      • 15,598 views
      • 9 replies
      • 6,187 views
      • 2 replies
      • 344 views
      • 440 replies
      • 26,634 views
      • 31 replies
      • 4,648 views
    2. Autobatéria

      • 28 replies
      • 2,796 views
    3. Parkovací kamera

      • 43 replies
      • 8,339 views
    4. Virtual Cockpit

      • 68 replies
      • 9,976 views
      • 2 replies
      • 504 views
    5. Jakou diagnostiku pro SIII

      • 13 replies
      • 2,433 views
    6. paměť sedačky

      • 21 replies
      • 1,366 views
      • 32 replies
      • 3,072 views
      • 8 replies
      • 2,154 views
      • 7 replies
      • 2,371 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×