57 topics v tomto fóru

    • 605 odpovědí
    • 81 624 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 1 923 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 2 339 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 4 667 zobrazení
  1. Kamera do Superba III

    • 59 odpovědí
    • 6 175 zobrazení
  2. ACC do 210 km/h

    • 58 odpovědí
    • 9 816 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 534 zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 18 889 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 386 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 306 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 4 240 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3 119 zobrazení
  3. MirrorLink

    • 205 odpovědí
    • 26 761 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 319 zobrazení
  4. Led žárovky do mlhovek

    • 16 odpovědí
    • 2 386 zobrazení
  5. Nezávislé topení

    • 32 odpovědí
    • 5 720 zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 9 738 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 836 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 129 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 465 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 7 297 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 806 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 798 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 561 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?