Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    76 témat v tomto fóru

      • 48 odpovědí
      • 7 343 zobrazení
      • 710 odpovědí
      • 108 822 zobrazení
      • 179 odpovědí
      • 5 964 zobrazení
    1. Autobatéria

      • 17 odpovědí
      • 818 zobrazení
    2. Virtual Cockpit

      • 43 odpovědí
      • 3 510 zobrazení
    3. ACC do 210 km/h

      • 98 odpovědí
      • 13 401 zobrazení
      • 67 odpovědí
      • 13 131 zobrazení
      • 152 odpovědí
      • 23 099 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 8 851 zobrazení
    4. Zadní svítilna

      • 15 odpovědí
      • 3 296 zobrazení
    5. Chyby diagnostika

      • 6 odpovědí
      • 972 zobrazení
      • 26 odpovědí
      • 2 519 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 188 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 4 409 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 1 941 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 241 zobrazení
    6. Nezávislé topení

      • 38 odpovědí
      • 7 520 zobrazení
    7. Smart Light Assist

      • 71 odpovědí
      • 14 092 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 351 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 313 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 400 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 456 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 490 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 432 zobrazení
      • 31 odpovědí
      • 7 475 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • ze stale pise homogonizacia,take slovo neexistuje.Prepac,Palces 
      • Zajimalo by me, co je spravne :))) slovnik zna jen slovo “homologacia”, nicmene ono “homologizacia” .... je velmi casto pouzivane :)
      • Pokud ma digitalni display predpokladam, ze jde o procesorovou nabíječku. Tam to je samozrejme trochu o algoritmu nabijeni resp. nabijeci charakteristice, zda pouziva charakteristiku s konstantnim proudem, napetim nebo inverzni charakteristiku (nabíječky si  meri vnitrni odpor baterie a podle toho koriguje nabijeci napeti/proud). Predpokladam, ze v pripade, ze ji nabijis v aute, tak spotrebice které zustanou zapojene ovlivnuji svým vnitřním odporem celkovy odpor soustavy a nabíječka to zrejme spatne vyhodnoti. (ale to je trochu spekulace :)) Kazdopadne, ze se AGM muze nabijet vetsim napetim nez zaplavena baterie je trochu mýtus. Ba naopak. Pokud to clovek 'trochu' prehnal s nabijecim napetim u stare zaplanene baterie, ale neprehral ji (a nezkroutily se desky), tak jen dolil vodu a celkem se nic nestalo. BTW: Jednou se mi ještě na S120 porouchal regulator alternatoru - slepily se kontakty (byl ještě mechanicky). Alternator tak neodbuzoval a daval tzv. co to slo (cca 16-20V). Po 60km se z baterie kouřilo jak z parni lokomotivy. Byla to ještě takova ta klasicka zalita asfaltem se zelenymi vicky. Asfalt se trochu roztekl, vicka zkroutila. Doma jsem ji nechal vychladnout a dolil jsem vodu. Paradoxne ji tento proces ozivil, protože z desek opadal sulfat a baterie pak startovala jako nova. Pokud to by to clovek udelal u AGM, tak ji proste vyvari a konec.
      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
    ×