Eska-monter
Uživatel-
Počet příspěvků
61 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
1
Eska-monter naposledy zvítězil 2. Květen 2019
Eska-monter nejvíce like obsah!
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Eska-monter
-
vojtano123 začal sledovat Eska-monter
-
Viem, ze sa to nedalo, ani to nikoho nazaujimalo, ale operacia sa podarila. Mame tu asi prvy superb 176kw bi-tdi. Motor, kabelaz, chladice, jednotky, dsg, poloosy, panel pristrojov (ten siel z ciny, iba sa na nom prehodila "zakladova doska" z originalu, vie zrkadlit android auto/app carplay za cca 500 eur). Darcom bol Arteon 2019 ktory siel cez strechu, bez poskodenia predku. S odpredajom protiuctom mojich povodnych veci som na 5500eur s pracou a odladenim na 310ps na brzde a tyzden prace. Tymto Vas pozdravujem a dakujem za hodnotne rady. Ak budem potrebovat dalsiu radu okrem toho ako sa poistit tak aby z toho mal @Aleš_BX co najvyssiu proviziu, pripadne si kupit dlhopisy Arca Capital urcite sa znova ozvem. Pekny den
-
Dakujem vsetkym za rady a prajem vsetko dobre. Toto nikam nesmeruje ;)
-
@Joker 85 ano. Chapes to spravne. Nemyslel som si, ze by to mohlo byt po tolkych prispevkoch nejasne, ze chcem naozaj dat motor 176kw bitdi z Passata do 110/140kw Superbu. Je ale rozumne, ze si sa uistil. Zaruku nebudem riesit nijak. Skusal som reklamovat turbo, ktore piskalo o zivot, ale vraj je to ok. Skusal som si nechat aktualizovat jednotku kessy, neda sa. Takze nezvladaju zarucne, ani nezarucne opravy, ale mozno na Slovensku nemame kvalitne autorizaky. Ked ma niekto nabural, tak sa mi nikto nepozeral na motor. Nikdy. A uz vobec nie pod plastovy kryt motora, ked sa dnes uz cislo motora ani nezapisuje. Urban legends hovoria, ze sa pozeraju po pneumatikach, ale ani to sa mi este nestalo. Ano, ak das na Fabiu 20' kolesa, asi ich to mozgovym myslenim napadne skontrolovat, ci to mas v Tp. Na tomto fore nehladam pochopenie, ale technicku radu, takze s tym, ze ma nechapes zit viem, a aj s tym, ze to stoji peniaze. Ber to tak, ze mam zadarmo auto na 4roky. Dat do neho nejake peniaze je stale tak 20%, co do toho dava ten, kto si ho kupuje za svoje. Koleso si vymenit viem, ale motor nie. A vlastne nemenim ani to koleso.
-
@maxalera nie je to tak jednoduche. Zlavu ma firma dohodnutu, na nadnarodnej urovni, nepohnes s tym ani o cent. Dostanes budget, zoznam 4och aut, a vyber si. Ked prekrocis budget, doplacas si. Co v pripade 3er, c-klasse je asi 20tisic aby si mal vybavu a to este stale nemas motor, lebo ten musi mat 170-190ps max. Po tom, co som u "odbornikov" patral ci je zamenitelne turbo na octavii zo 110kw na 132 kw a nikto s istotou nevedel, som bol prvy, ktory to riskol a siel do toho. Takze pytat sa ich moju otazku ktorou som zacal by bola fatalna strata casu. (Motivoval ma jeden tunajsi clen @motorpower za co mu patri vdaka.) @Joker 85 ano, riesim dalsi naftak, lebo to musi byt naftak. Myslel som, ze to bolo jasne od zaciatku topicu. Aj keby mi na octavii odhnila zadna naprava a vypadol motor cez palubnu dosku, tak to stale bude musiet byt naftak. V octavii sa vysypane turbo nahradilo RSovym, soft odladeny. Ta zmena stala za to. Ja si nechcem vykon uzivat, ked chcem, vezmem si v sobotu sukromne auto, ale nebudem to prehadzovat 2x denne. To je nezmysel, ktory ta za tyzden prestane bavit a proste jazdis jednym. Druhe, tretie, stvrte proste stoji v garazi a prasi sa na nich. Thats reality. Preto chcem mat dailycar najlepsi, aky sa (v ramci velmi okliestenych moznosti) da. Ja nemam potrebu si vykon na Superbe uzivat, ja mam potrebu jazdit svizne a nenapadne v beznej premavke. Tvojim znamym je zjavne fuk, cim jazdis denne, mne fakt nie. A to, ze sa v sobotu 2 hodiny preveziem pre radost neriesi to, ze idem 2x800 km so 150/190ps. To je ten rozdiel chapania veci. @bojler plus to vnimam ako svoju internu rebeliu, ktoru moze poznat len niekto, kto v korporate nejako preziva :) @janci47 to je jasne, ale tu uz existuje vyskusane a odladene riesenie, ktore ma naviac dalsi potencial zvysovania vykonu. Ziadna dymivost, servisovatelne v koncernovom autoservise a podobne. Na prvy, druhy aj treti pohlad volnym okom nezistitelne. Kadejake APR proste nenamontuju biturbo na sucasny motor, a dat tam turbo z "Liazky" je "prasarna". Ladit "ropu" bez toho, aby si kuchal DPF, EGR, daval rovnu ruru namiesto vyfuku, jazdil v oblakoch dymu a podobne nie je sranda. Nie je tam proste potencial. "Moje" riesenie je ciste. A ja mam ciste veci rad.
-
@DavidSK dik za radu, riesim ze to musi byt diesel a odporucis mi TSI ;) @M_ike nie je to operak, je to cash s odkupenim sukromnou osobou po 4och rokoch. kaslite na to pani, ubera sa to inym smerom, ako som chcel. diky.
-
@Aleš_BX dlho som rozmyslal, co odpisat, ale myslim, ze pre Teba je najvacsim trestom, ked Ta ludia ignoruju. Chvastat sa tym, ze som zviazany pravidlami velkej firmy mi pride ako chvastat sa ze som sice v base na Pankraci, ale mam tam velku LCD telku a masaz 3x tyzdenne. Takze bud kludny, na niekoho s vyssim IQ to urcite ako chvastanie neposobi, skor ako volanie o pomoc, pripadne ine riesenie ako to, nad ktorym premyslam. Bud tak dobry, a nechaj toto vlakno odpocivat v pokoji.
-
Chlapi, ak by som v tomto pripade mohol mat slobodnu volbu, tak som uplne inde, ako v koncerne, nic v zlom. A neriesim ako prezit 4 roky, ked zo sukromnych aut som zvyknuty na vykon 350ps+. Problem je, ze to MUSI byt Superb. Ale aby som nekecal, este to moze byt Mercedes C, BMW 3, Audi A4. Musi to byt 2.0 t-diesel. Kolesa profil 45 a vyssi. A dalsie chobotiny. Musi sa to kupit oficialne cez dilera a nove, nemoze to byt ani predvadzacka. Carpolicy nepusti. Audi A4 je vyslovene hnusne, davno som nevidel auto, ktore tak krici, ze je proste "costovo ocuttovane". Takze ostalo C a 3. Ked si date do kontiguratora C, 3, zistite, ze sa u vybavenych modelov vybavou hybete okolo 70tisic eur, a to v aute bude mat stale 170-190ps. Sudruhovia totiz mysleli nielen na objem motora, ale aj na maximalny vykon. Dalsia vec je, ze uz to potom su "luxusne" auta a teda je na vas pozerane ako zhyralca, co velke firmy neodpustaju. Superb nestve vobec nikoho, ved je to len proste Skoda. Arteon v ponuke nie je (ten by bol riesenim) Kodiaq tiez nie. Aj ked 176kw v Kodiaqu je zase skor primerane, ako nadstandardne a to este musime odhliadnut od toho, ze Kodiaq je jednoducho jedno z najskaredsich novych aut. Sorry ak to niekoho uraza. V minulosti som to riesil tak, ze som viacmenej sluzobne "mimo firmy" jazdil sukromnymi autami, ale rocne to dobrodruzstvo stoji 10k, a clovek furt nema veci, nieco zabuda v druhom aute, takze som sa poucil. Je to tak velka operacia, ze sa mi do nej nechce, ale predpokladam, ze ak nevymyslim nejaky iny hack systemu, tak mi nic ine nezostane.
-
@Pawouk nie, legalne to nejde, ale to ma rusi najmenej. Mozno sa povenujem papieru od importera, ale to sa mi asi nebude chciet. Na STK som fyzicky nebol 15rokov, a nehodlam to nejako menit. Technicky je proces zapisu uplne rovnaky ako v CR. Ak ziskas prehlasenie importera, zapises aj tretiu napravu. Ci je DSG rovnaka zatial neviem, v najhorsom sa vymeni tiez. @marfan Predpokladam cenu do 5tisic komplet, Mihocar je oproti Polsku dost predrazeny. Ale zatial som dokladny resers nerobil, som v teoretickej rovine, ci to vobec technicky ide. Zaklad bude 4x4, to je jasne. @Aleš_BX za motorom su uz len drobnosti, za par eur. To ma nerusi.
-
Ahojte, mam otazku ktorou naseriem polovicu fora, ale budem musiet byt majitelom superba. V zasade je jasne 4x4 dsg tdi, co najvyssia vybava. Zvazujem vsak swap motora za 2.0bitdi z passatu. Otazne je co k tomu vsetko bude potrebne, ci staci vymenit turbo a jednotku (nemyslim), alebo cely motor (to myslim skor a nevadi). Potom je otazka ci kedze motor pojde prec, tak ci nestaci kupit 110kw verziu (alebo inu slabu co bude po facelifte s 4x4 dsg). tych, ktori su pohorseni mi je luto, ale skuste mi prosim niekto odpovedat, diky :)
-
Ja som to normalne objednal v skodovke z GB modelu. Asi 55eur.
-
Bohuzial som sa dostal do zleho vlakna, povodne to malo ist do O3. Pouzil som google a neskontroloval. Mea culpa. Takze spravne info je, ze servis nedokaze ani pri vytlacenom TPI rozchodit blokovsnie kessy na ziadost zakaznika. Konkretne Danubia Auto Bratislava.
-
Tak MR2016 v Skodovke nedokazu TPI na kessy aplikovat.
-
Bol by som zo skusenosti z ineho vlakna opatrny na odkazy od pana vyssie, ked tak dobre radil naposledy v teme difuzor, ludom zacali chodit namiesto chromovych difuzory obycajne... ked sa tym buchne normalne, tak sa to zabuchne ako bez sofclosu.
-
Mam L&K, alarm, keyless, a kodovat nic netreba. Ci to vplyv mat nemoze neviem, ale mne vsetko funguje, akurat kessy zacne fungovat, az ked sa softclose dotiahne, ale to povazujem za logicke.
-
Tvl, vsevedko Ales musi dat negativnu karmu aj na vec, ktore funguje... tak to by mi mohol niekto vysvetlit, keby to nebolo take offtopic. Zjavne je pre niektorych ludi ta karma nejake meradlo. Ja ju kludne budem mat negativnu, ale budem mat softclose ;) omicron sprava.