Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

JardaPr

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. JardaPr odpověděl na JardaPr's téma v Elektrika
    nevím přesně název jednotky-prý podvolantová jednotka. Nejdříve nevěřili, že to nefunguje, prý mám přijet až to nebude houkat,. tak jsem jim natočil video s nefunkční houkačkou, vypnutí zapalování, funkční houkacka,.. Ze servisu volali na podporu do Škodovky a ty doporučili výměnu jednotky za jiný typ. Dali mně toto vysvětlení: pokud je při zapnutí zapalování nižší napětí akumulátoru, tak jednotka nenaběhla a po nastartování, když napětí stoupne tak ta jednotka co jsem měl v autě se neuměla restartovat a aktivovat. Proto jsem měl problém jen v zimě na horách, kdy baterie měla nižší napětí. Dali mně jednotku, která tento restart umí. Už nevím jestli říkali, že je z Octavie, nebo Superba. Ptal jsem se jich zda, tato jednotka neřídí i airbag ve volantu,..asi by to byl velkej průser - nedostal jsem odpověď
  2. Máš klíčky v kapse ? Možná se ti povede v kapse stisknout prostřední tlačítko (ovládání kufru).
  3. Já už jsem si tuto službu neprodloužil - vždy když jsem to potřeboval tak to nefungovalo. Myslel jsem si, že mně to ohlídá auto - funkce opuštění oblasti a překročení rychlosti 0 km/h - Na to není spoleh fungovalo to občas a s ohromným zpožděním (několik minut) Další důležitá věc - zapnutí topení v zimě - nespolehlivé. Stejně jsem musel ven - a zapínat ručně. Takto nedoladěný systém by měli mít v testovacím režimu a dávat lidem zdarma.
  4. Řešil jsem taky tento problém. U mně když nešel tempomat nešla ani houkačka. Škodovka o tom ví - prý se to projevuje v chladných oblastech. Pokud je při startu nižší napětí, původní podvolantová řídící nenaběhla korektně a neumí se restartovat - bylo nutné zastavit vypnout motor, znovu nastartovat. Následovala výměna páček s podvolantovou řídící jednotkou za páčky a řídící jednotku z Octavie. Od té doby bez problémů. Teď je vše OK. Asi jich teď mění hodně - na řídící jednotku jsem čekal víc než týden.
  5. JardaPr odpověděl na JardaPr's téma v Elektrika
  6. JardaPr odpověděl na JardaPr's téma v Elektrika
    Minulý týden jsem potřeboval zatroubit a Kodiaq netroubil. Protože jsem to již jednou řešil, věděl jsem, že stačí zastavit - chcípnout motor, nastartovat a je vše OK. Začal jsem to sledovat a po každém nastartování troubím. Během týdne se mně to stalo znovu - neřešil tento problém někdo?
  7. Chvíli jim to funguje, chvíli ne. Večer jsem to zkoušel několikrát - zůstala mně tam parkovací poloha 2 hodiny stará, po refresch se nešlo znovu přihlásit. Po další hodině to šlo. Dnes ráno opět nešlo data aktualizovat - nešel refresch. Teď se to zaktualizovalo. Požádejte o prodloužení předplatného kvůli nespolehlivosti. Mají nedoladěnej software - mně blbnou i další věci - elektronická houkačka - už dvakrát nefunkční - po vypnutí a zapnutí zapalování funguje. off road mód - nadmořská výška - Vrchlabí je dle Kodiaqu 9560 m - po restartu opět správně,...
  8. Scala a Kamiq má od léta 2019, bezdrátové android auto, zajímalo mě zda u Kodiaqa je to jen o firmware, nebo i o jednotce v autě. Pokud by se musela řešit výměna jednotky v autě je jednodušší si koupit nějaký USB CARPLay adaptér a ten mít stále v autě připojený.
  9. Lze zprovoznit na Škoda Kodiaq (výroba 10-2019) s telefonem, který má Android 10 bezdrátové Android Auto?
  10. já mám taky červenou zeměkouli - data to posílá včetně opuštění oblasti a překročení rychlosti. Logické by bylo je připojeno zelená, porucha červená :-) 6.1.2020 se provedla automatická aktualizace aplikace Škoda Connect - na záložku nezávislé topení se konečně vrátila venkovní teplota. Nicméně včera opět chyba s opuštěním oblasti - v 14:41 auto opustilo najednou dvě oblasti vzdálené 50 km od sebe :-)
  11. Nepožádal jsi o prodloužení Care connect kvůli nefunkčnosti? Já si s podporou také často dopisuji. Mně uznali reklamaci a prodloužili předplatné.
  12. Rozumím tomu, že jsou uživatelé, kterým funkčnost aplikace vyhovuje, jen jsem popsal své postřehy se spolehlivostí a funkčností aplikace. Na vysvětlenou :-) 26. října mě v telefonu proběhla aktualizace aplikace a začali chodit notifikace a e maily. Pokud se v telefonu neprovádí automatické aktualizace nainstalovaných aplikací – je řešením odinstalace a opětovná instalace Od aktualizace se spolehlivost postupně zlepšuje také díky těm co aplikaci využívají často, kompletně a problémy reportují na ŠC podporu. Nové auto jsem si koupil opět značky Škoda, protože jsem věděl, že se na něj mohu spolehnout,... To samé jsem předpokládal u této aplikace. Některé pojišťovny dávají slevu na pojistné na základě, toho, že dostáváme informace o opuštění oblasti, že se auto rozjelo,… Právě proto mně vadí, když notifikace o opuštění oblasti občas nedorazí,… Pokud zapnu aplikací topení a za hodinu dojdu k zamrlému autu, tak mně to taky vadí, přestože se to stane jen 1x z 10 případů,…. Bohužel spolehlivost se nedá vůbec srovnávat s jinými aplikacemi, které využívám (alarm od Jablotronu kde se platí 1000 Kč/rok , ovládání vytápění - zdarma,..).
  13. Pane Bůna, asi aplikaci nepoužíváte příliš často, nebo Vás zajímá jen kolik km jste jaký den najel, protože v říjnu a začátkem listopadu měli několikrát denně několikahodinové výpadky. (Odinstalování a nainstalování aplikace nepomáhalo - jen na info lince nevěděli co mají lidem říkat a takto se jich jednoduše na chvilku zbavili). Po hodině vše začalo fungovat, Vy jste si myslel, že jste to opravil reinstalací :-). Pokud jste byl na infolince neodbytný a dostal jste se dál, řešili to s Vámi již lidé, kteří měli více informací a přiznali problémy - řekli počkejte máme problém,... a po vyřešení Vám napsali, že už jim to běží. E maily a notifikace nechodili několik měsíců (věděli o tom, na info lince to nepřiznávali a "snažili se". Pokud jste jim řekl ať si aplikaci zapnou a zkusí to s Vámi, tvrdili, že aplikaci v telefonu nemají, že Vám říkají jak to řešit, podle toho co se dozvěděli na školení,... ) Teď například s programátory v německu řeší problém s hlášením opuštěním oblasti. Pokud Vám nedojde hlášení o opuštění oblasti v den kdy došlo k opuštění, dojde třeba až za týden, ale bohužel ne s původním datumem, ale s aktuálním datumem a časem a Vy si myslíte, že Vám auto někdo odváží :-). Toto je přiznaná chyba podpory - nevím co říkají aktuálně na info lince.
  14. Včera jsem to testoval také, v mobilní aplikaci jsem neměl auto, stačilo aplikaci zavřít (na samsung s8 - klik na tlačítko III vedle domovského tlačítka a zavřít vše). Aplikaci znovu spustit. A auto je v garáži :-). Předpokládám, že aplikace si na pozadí aktualizuje stav auta a pokud dojde k chybě (nedostupná data) zmizí auto z garáže. Toto jsem dělal včera dvakrát.
  15. Včera kolem 16 hod to neposlalo opuštění oblasti (stál jsem tam dva dny), Překročení rychlosti 0km to ale poslalo! V 19 hod jsem přijel na 10 minut a zase odjel. Toto opuštění to již nahlásilo :-(

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.