Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

18 topics v tomto fóru

  1. VCDS kódování

    • 26 odpovědí
    • 4 682 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 248 zobrazení
    • 128 odpovědí
    • 11 358 zobrazení
  2. Traffic Jam Assist

    • 8 odpovědí
    • 1 143 zobrazení
  3. Led světla

    • 43 odpovědí
    • 5 914 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 291 zobrazení
  4. Elektrický kufr

    • 7 odpovědí
    • 1 886 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1 241 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 430 zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 4 910 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 251 zobrazení
  5. Parkovací asistent

    • 15 odpovědí
    • 1 971 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 785 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 337 zobrazení
  6. Hlídání mrtvého úhlu

    • 0 odpovědí
    • 824 zobrazení
  7. el.sklopne zrkadla

    • 3 odpovědi
    • 955 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2 505 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 588 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. 
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry? 
    • Zdravim, mam O2 a v TP je psana barva 4590 modra zakladni, kdyz jsem hledal na internetu sprej, tak pod kodem 4590 je psana modra dynamic. Je to ta sama barva?