Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    31 topics in this forum

      • 48 replies
      • 13,108 views
      • 5 replies
      • 2,082 views
      • 14 replies
      • 4,912 views
      • 19 replies
      • 2,478 views
      • 21 replies
      • 3,039 views
      • 5 replies
      • 816 views
    1. Dodělávka Phone boxu

      • 2 replies
      • 753 views
    2. Led světla

      • 62 replies
      • 12,209 views
      • 19 replies
      • 2,201 views
    3. Front assistant

      • 12 replies
      • 1,001 views
      • 45 replies
      • 3,909 views
    4. Traffic Jam Assist

      • 49 replies
      • 5,120 views
      • 2 replies
      • 726 views
      • 1 reply
      • 741 views
      • 13 replies
      • 3,347 views
      • 4 replies
      • 915 views
    5. Dešťový senzor

      • 2 replies
      • 1,201 views
      • 1 reply
      • 1,660 views
      • 6 replies
      • 1,503 views
    6. USB porty

      • 0 replies
      • 1,509 views
      • 4 replies
      • 1,803 views
    7. Elektrický kufr

      • 7 replies
      • 3,531 views
      • 14 replies
      • 2,584 views
      • 6 replies
      • 1,833 views
      • 60 replies
      • 9,666 views


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×