-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
2) velmi vtipná, ale v tom problém není Ale koukám, že pár lidí to pobavilo, aniž by o mně něco věděli Problém je spíše v tom, že mi vadí protijedoucí auta, která me oslňují Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Neoriginální rádio
Jaj, tak to jsem přehlédl ;/ ja vyhledaval pouze tu značku, zda to tady už někde je a když to nic nenašlo, tak jsem založil nové. Omluvám se.
-
Neoriginální rádio
Zdravím, prosím Vás, mátě někdo zkušenost s multimediálním autorádiem od ruské TEYES? Konkrétně řada SPRO pro O3. Dle recenzí to vypadá na velmi povedený kus. Díky za info.
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
Nejel, protože ho nemám Za hustého (opravdu husteho, že ani stěrače nestihaly) jsem jel a máš pravdu, že ani s mlhovkami to nebylo nic příjemného. A bílé světlo jsem slyšel, že i v mlze není žádná sláva. Žlutá tu mlhu propali víc. Mně jde hlavně o to, že se stávajícími světly vidim fakt tak 5m před sebe a to mě depta. (I když je jasná noc), pak se kolem mě mihne frajer s LED a vidí 50m před sebe. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
Vždyť proto se tu nejdřív ptám, abych to zjistil dřív, než něco udělám špatně. Takže tvoje odpověď je naprosto v pořádku. :-) Jen se ale ptám právě kvůli tomu oslnění, protože jsou obyč LED, které tedy oslňují velmi a pak prodejce i uživatele (viz video výše) ukazuje, že tyhle simulují halogen. Ono hlavně není oslnit jako oslnit! Jaktože (včetně tebe) nadáváte na to oslnění, což se u vás = kdo má v klasické parabole LED, automaticky oslňuje a až ho potkám, chci mu ublížit - chápu to, je to španě. Jenže jaktože tu nikdo nahlas nepyskuje, že naopak oslňují i ti, kteří ta světla mají v pohodě? Je bežně, když proti mě jede auto s bílými světly (nové auto a světla z výroby), že mi ty jeho xenony vypalují oči, hlavně v noci... Jakože když on to má homologovaný, tak oslňovat může? ale mě by s LEDkama z Číny chtěji bít? Osobně mám tu samou zkušenost, když jedu na motorce (cestovní enduro = světla jsou prostě výše asi jako na SUV), taky na mě každý 5. bliká, že mám asi dálkový a pyskujou, ale já mám světla seřízená autorizovaným servisem a vyrobené přímo výrobcem. Nic víc s tím neudělám. Takže je max taky probliknu, že dálkový to fakt nejsou a jedu dál. Takže argument, že LEDky oslňují není bohužel tak průkazný, jelikož to dělaný i sválená homologovaná světla (ale taky to však není protiargument si je schválně pořidit)
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
Ahoj, pořídil jsem OIII Combi, 2.0TDI, 110kW, 4x4, r. 2014 ve výbavě Elegance. Bohužel hlavní světlomety jsou ještě klasické halogenové a zajímá mě, zda někdo má zkušenost jakou rozumnou cestou docílit bílého LED světla. Jelikož se v tom úplně nevyznám, sbíral jsem nejdříve informace a nyní si to chci ověřit u zdejších zkušených uživatelů. 1) Samozřejmě zkoušel jsem OSRAM H7 Night Breaker Laser Next Generation +150% nebo Philips H7 X-treme Vision, což je prostě jen marketing… Ano, svítí to méně žlutě než prachobyč. H7, dokonce i nepatrně více (větší úhel), ale stejně v noci vidím velký kulový :(. Pak proti mně jede cokoliv s Bi-Xenony (nejhorší jsou SUV a minivany) a nevidím vůbec nic. Naopak když jede chvíli za mnou, tak díky němu vidím ještě o 30m dál a hlavně mnohem lépe na kratší vzdálenost než s mými bludičkami „řezači noci“.. 2) Dále se nabízí výměna komplet světlometů, ale to jak jsem se dočetl, není žádná sranda, jelikož nestačí pořídit pouze světlomet, ale i plno elektroniky kolem a hlavně potom celý ten set a montáž vychází kolem 40 tis… 3) No a pak je tu (většinou nazývaná prasárna) vyměnit stávající H7 halogen za H7 LEDku. a) Prasárna údajně z důvodu, že parabola ve světlometu pro halogen není přizpůsobena pro správný odraz LED světla a tím pádem většina řidičů velmi oslňuje ostatní účastníky provozu. Ti lehce slušnější si nechají alespoň seřídit světla a nasměrovat je více dolů, ale prý to tolik nepomáha. b) Pak jsem narazil na variantu, že se před takovou LEDku vloží čočka (něco jako má xenon?), aby byl paprsek usměrněn a tlumen? – víc jsem ovšem nezjistil, co vše je k tomu potřeba c) A poslední varianta, na kterou jsem narazil nyní, je už přímo tlumená LED žárovka, která má před čipem zobáček (nebo je zapuštěná do materiálu a nesvítí tolik do boku (protějšího pruhu).. Tudíž jen rychlá výměna za halogen a nic víc. Jedná se o tyto žárovky - co se týče čínské firmy CN360, má velmi dobré hodnocení a je doporučována i českými uživateli. A zde uživatelské video: video Máte s nimi ještě někdo zkušenost? Vím, že žádná LEDka nemá homologaci, takže na STK bych neprošel s žádnou (kromě originál škodováckým řešením), tudíž na STK by bylo třeba opět vyměnit za halogen. Ovšem za předpokladu, že já konečně ve tmě uvidím jako za dne a nebudu ohrožovat/oslňovat ostatní, by to nemuselo být špatné že? Co se týče toho oslnění, je to velmi subjektivní pohled. Protože mně například oslňují i některé originální LED světla u nových aut. Hlavně jakákoliv SUV. I když mají světla automatické sklápění vůči protijedoucím, ten bílý paprsek je tak silný, že to opravdu protijedoucího řidiče proste oslní. Poslední věc: v tomto článku jsem se dočetl, že po výměně (jakékoliv?) žárovky za LED je třeba přes diagnostiku upravit napětí a nastavit osvětlení na LED. Je to pravda? Hodně lidí mi totiž tvrdí, že u hlavního světlometu je to jedno a týká se to pouze žárovek W5W v interiéru a u SPZ. Co myslíte nebo jak jste tuto situaci vyřešili Vy? Děkuji mnohokrát za zpětnou vazbu.
Zizkin
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva