Přejít na obsah

Ondrej KE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ondrej KE

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Dnes jazda podľa príručiek o úspornej jazde, ľahká noha, mimo obce 90, v obci 50, piatok poobede, takze aj nejake kolóny bez obliehania.... spotreba 3.9 l/100 km... ale je to na nervy.... ???, radsej po svojom...
  2. Zdravím, mam otazku, uvažoval niekto, resp. ma uz niekto na Karoqu rozsirovacie podložky, ak ano, akú hrubku a aký výrobca?
  3. Ono to nie je úplne záväzne, treba brat s rezervou... presne ako bolo vyssie napísané, ak je pneu v prvej desiatke - pätnástke, je to dobrá guma, možno silnejšia v niečom, slabšia v inom, ale celkovo fajn. Potom nastupuje uz len pomer cena/úžitok ... ako u mna
  4. Ja som bol tiez pred voľbou zimných gúm, nakoniec po surfovaní som pristál na Kleber Krisalp HP3 (215/55/r17 XL). Vynikajuci pomer cena/kvalita. Cena za kus 89€, teda tesne nad Barum Polaris 5, avšak kvalita prémiových značiek s cenami 100€ a viac samozrejme rozmer 215/55/r17 nebol testovaný, ale väčší rozmer https://www.test-pneu.sk/autobild/zimne/2019/225-45-r17/ a menší rozmer dokonca 2.miesto : https://www.test-pneu.sk/adac/zimne/2019/185-65-r15/ a Autobild 8. miesto : https://www.test-pneu.sk/autobild/zimne/2019/225-45-r17/brzdnadraha/ Kedze cena je na úrovni Low cost, myslim ze pomer/cena je fajn... tak uvidím, urcite oproti Barum Polaris 5 to bude posun vpred...
  5. Takze po týždni skúšania (aj pre tych co operujú strihanim si nechtov a ine ?), radikálne menej smuhov, odtlačkov prstov a prachu na sklenom ochrannom kryte ako na pôvodnom sklenom dispeji... Za tych 6 € to rozhodne stojí ..pekny den
  6. Zhruba rovnako, ale nechty a ine otery ochráni, Funkčnost ako na mobile... za 6 ecok v poho... ked sa doskrabe, da sa nové....?
  7. Dnes nalepené ochranné sklo autorádia... klasika, ako na mobil...
  8. Ked to sledujem, tak s mojimi lístkami (56-59) robím spotrebu 4,9 l/100km a iny s lístkom 80-90 robí 4,8... hihi, skôr mi pripadá, ze inžinieri zo Škody pri vytváraní algoritmu dali skôr doraz na veličinu ako jazda s nízkymi otáčkami, kedze ja pod 1500 - 1600 otaciek nepustím, skôr mam nižší stupeň a vyssie otáčky. Štandardne pre plynulú jazdu 1800-1900 otaciek... ale to som pisal vyssie... ?
  9. Chlapi, pozerám ze vsetci mate tie zelené lístočky okolo 90, ja sotva sa dostanem na 60... to mam tak ťažkú neekologicku nohu? ?
  10. ?. Veru, pri 1.600 ot mi ukazuje ze mam dat vyšší stupeň a ked potom počujem plakať ten motor pri 1200-1300 ot... nie, povedal som si, ze pod 1500-1600 ot v žiadnom pripade, ani pri kľudnej jazde... ideál je pre mna okolo 1800 ot... spotreba este v poho, motor sa netrápi a v pripade potreby zaberie hned... takze tak...
  11. Manuál a nabehaných 3.100 km (auto mam mesiac), tankujem len a len OMV maxmotion. Inak ignorujem to hádzanie cisielok stupňov prevodov, snažím sa ist podľa zvuku, teda žiadne podtacanie, na okresných cestách 6-stku takmer nezaradim, iba ak voľna cesta a tempomat minimálne na tych 105-107, v meste 4-ku tak isto nedám, takmer vzdy na trojke... snažím sa držať otáčky nad 1600 (skôr tesne pod 2.000) a vyssie... mam pocit ze pod tym to auto sa len trápi
  12. Takze z jedného krajské mesta do druhého a späť v case piatok vecer tam a nedeľa vecer naspäť, samozrejme najhorší čas, ked západ sa presúva na vychod a späť , kolóny, hustá premávka, co sa dalo obehnúť, to som šiel, 4 osoby, 2x psy a plny kufor, cez 500 km...
  13. To bolo na vyskúšanie asi 20 km pred cieľom, inak stale normál...
×
×
  • Vytvořit nový...