Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mimoňák

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. AHOJ lidi,na tohle jsem se ptal na Cimbumotorsport,protože mi nikdo nedokázal poradit co s tím. Při změnách teplot, jaro, zima ,mám problém se studeným startem nastartuji motor bez problému , naskočí , chci se rozjet a motor jakoby se ulil, přidusil a jede sotva 3km/hod. Reakce na plynový pedál bez odezvy a po cca 4 vteřinách plížení se motor probere a rozjede a jede už normálně. Tato závada se neobjevuje pokaždé , pendluji mezi servisem LPG a Škodovkou Kosmonosy a nikdo nic nemůže najít, servis LPG kontrola ,diagnostika OK, jedu do Boleslavi servis Škoda Kosmonosy auto týden v servisu , přehrání ŘJ novější aktualizací za Škodovku vše OK. A závada se objevuje nadále, kontrolka motoru se nerozsvěcuje , při tomto poklesu výkonu na studeném motoru a na diagnostice taky žádná závada. Nový filtr vzduch na motoru , svíčky od Škodovky nové, škrtící klapka vyčištěná nastavená, palivový filtr nový,spínač spojkového pedálu ,rozvody po výměně a nic se nezměnilo. Na aute jsou dvě ŘJ, benzínová a druhá je od LPG,auto startuje na benzín a zhruba na 40 stupních se přepne na LPG. Napadlo mě, jestli by to nemohlo být vlivem jízdy na LPG ,vypnu motor a jestli si ŘJ benzínová neudělala nějaké korekce , či úpravu směsi podle spalovaného LPG za jízdy a při startování , kdy výhradně startuje na benzín si musí udělat novou úpravu korekce ŘJ na benzín a z toho důvody zvadne motor a rozeběhne se teprve až ŘJ docílí optimálních hodnot? Děje se to většinou při rozdílných teplotách jaro podzim, startuji třeba ráno když je chladno 2 stupně bez problémů a odpoledne na auto svítí slunce a je třeba okolo 15 stupnů , tak se to stává. Pokud ale před dojezdem přepnu z LPG na benzín tak se to už nestává tolik a když jezdím delší dobu jen na benzín tak je klid a nic to už nedělá. A odpovězeno mi bylo dobře a srozumitelně. Dobrý den, v podstatě si na problém odpovídáte sám. U této motorizace už je instalován softwarový rychlejší ohřev katalyzátoru, který za určitých teplot nastavuje nízký, až záporný úhel předstihu. Nespálené palivo, které projde motorem do katu začne hořet až v něm a tím urychluje jeho ohřev. ECU motoru si průběžně nastavuje adaptační hodnoty parametrů předstihu, počátku vstřiku a množství paliva. LPG ovlivňuje výrazně lambda sondy i hodoty předstihu. Za daných teplot cca kolem 0 st. Celsia se evidentně adaptace postarají o nízký předstih a bohatou směs a motor se pak "uchlastává"... Vyřešit tento problém v zásadě softwarově jde, ale neumím si představit, kolik by to stálo. Navíc stačí pohnout SW v ECU LPG a musel by se předělat i ten benzinový. Mr. Cimbu

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.