-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
Tak ŘJ žhavení vyměněna za BOSCH a subjektivně se situace zlepšila minimálně o 50% a výskyt je nižší, ale to ukáže ještě zima. Stále se to děje jen za specifických podmínek jak tu řešíme od začátku, ale cukání je jemnější a všiml jsem si, že i v pravidelném intervalu s delší pauzičkou mezi jednotlivými cuknutími. Ještě vyměním žhavičky, ty budou taky původní. Baterii mám teď novou. A pak už nevim...
-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
Super, to už musí být ono proboha. Vše tomu nasvědčuje i to, že druhé auto začalo cukat po výměně. Hned jsem to objednal na Auto Kelly za 1800 Kč. Dnes vyměním a zítra dám vědět. https://www.autokelly.cz/Product/BO-0281003085/4722505
-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
Takže to všechno způsobovalo vadné čidlo teploty respektive konektor? Čidlo nasávaného vzduchu? Nebo jaké čidlo? Kde to čidlo najdu?
-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
Díky za průběžné info. U mě zatím také žádná změna. Ta klapka respektive váha vzduchu by mohlo pomoci. V prosinci budu měnit žhavičky a palivový filtr, tak jsem zvědavý na změnu.
-
Rozvody 1,6 TDI
O3 1.6 TDI 77kW rok 2013 Před pár měsíci když bylo najeto 125 000 se mi zadřela vodní pumpa respektive chcala jak průtokáč. Rovnou jsem udělal komplet rozvody a celý i s prací rovných 10 tis v Praze na Radlický. V origo ŠA servisu chtěli 16 tis. Udělali to rychle a perfektně. Ještě že ta pumpa odešla, protože řemen byl před smrtí a těch udávaných 210 000 km by se nedožil.
-
Cukání motoru na volnoběh za studena 1.6tdi cr 77kW
Ahoj, mám úplně stejný problém, který se projevuje za velmi specifických podmínek, které uvádíš. Chladné počasí, studený motor po chvilce jízdy cuká do sedačky na neutral a při určitém ohřátí už se nikdy během dne neprojeví. Otáčky stabilní, žádný pazvuky. Startuje a jezdí krásně. Mám O3 1.6 TDI 77kW DSG rok 2013 najeto 130 000. Tankuji jen prémiovou naftu. Vyměnil jsem komplet rozvody a vodní pumpu. Nepomohlo. Vyměnil jsem baterku za silnější 70ah VARTA AGM. Nepomohlo. EGR ani vstřiky to nebudou, to by se projevovalo i za jiných podmínek. Tento typ cukání ještě pozoruji při regeneraci DPF ve městě, když zastavím na semaforu. Jsou samozřejmě zvýšené otáčky a navíc to cukání do sedačky. DPF je ale dle hodnot z diagnostiky v perfektním stavu. Myslím, že to celé směřuje na palivovou část, konkrétně palivové čerpadlo (zvenku jde slyšet, že syčí) a nejvíc podezírám regulátor tlaku paliva. Již žjišťuji cenu diagnostiky v origo ŠA servisu. Dám vědět až se to pohne. Pokud něco zjistíte, tak prosím napište. Díky.