Jump to content

cz pida

Uživatel
  • Content Count

    517
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

43 Excellent

2 Followers

About cz pida

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 09/27/1972

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Skype
    kvulisemerakovi

Recent Profile Visitors

2,839 profile views
  1. Já jak se teď oteplilo se tomu přestal věnovat a počkám až začne být pořádná zima, abych nemusel čekat x hodin než úplně vychladne motor když něco zkusim Vim že můžu vyloučit vstřiky a palivolej filtr a zřejmě i teplotní čidla, z toho že se to ve 100% děje jen do určité teploty a čím větší je zima tim víc se to projevuje usuzuju, že to bude buď špatně dožhavuje ve fázi kdy ještě není motor dostatečně teplý, nebo e někde špatně ot/do-vírá EGR nebo škrtící klapka…teoreticky kdybych odpojil čidlo teploty chl. kapaliny tak by auto měla dát směs bohatší a v tom případě by to mělo přestat dělat nebo se pletu?
  2. no smysl by to dávalo, protože jestli se nepletu, tak žhavení se používá nejen pro zahřátí nasávaného vzduchu před a při startu studeného motoru, ale kvůli emisím se používá i během chodu studeného motoru s tím že ho ovládá nějaká řídící jednotka žhavení nebo jak to nazvat, která vyhodnocuje teplotu chladící kapaliny, případně oleje, za chodu motoru i množství vstřikovaného paliva, otáčky motoru nebo teplotu nasávaného vzduchu a podle těchhle parametrů rozhoduje o délce jak doby předžhavení tak i jestli bude žhavení aktivní i při startování nebo při chodu motoru...já s tim dneska jedu za místním odborníkem, tak uvidím co zjistí nebo nezjistí
  3. zeptám se ještě v autorizáku jestli to třeba s někým už neřešili, ale moc nadějí tomu nedávám...třeba někoho tady na fóru něco napadne....co třeba verze SW ? Jakej je poslední? Log-TMBJG7NE7E017XXXX-158134km.txt
  4. Takže vstřikovače jsou po kontrole a jsou v pořádku, jako bonus jsem rovnou nechal vyměnit i palivovej filtr a pocukávání je stále přítomno. Mechanik mi řekl že si osobně myslí že by to ještě mohly bejt nějak načatý rozvody a že se mu úplně nezdají hodnoty nastavovače vačkového hřídele, ale to si úplně nejsem jistej jestli si to pamatuju správě, protože jsem byl během rozhovoru v časovým presu a myslel u toho na X dalších věcí. Proberu to ještě s autorizákem jestli něco takového nemají v povědomí a když ne, tak to buď nechám být nebo nechám udělat rozvody dřív, ale spíš to asi nechám. Jediný co se mi na tom celým pořád nezdá je, že to tak strašně souvisí s teplotou motoru. To že na 60 - 65St a výš to už nedělá jsem tu psal hned z kraje, ale zapomněl jsem dodat, že když třeba po ránu dojedu do práce, kdy je motor už plně zahřátej a nikde nic pak už necuká a třeba za 30 minut jedu někam autem dál a teplota spadne pod těch 60 - 65St, třeba na 35St. tak to pak už necuká taky tzn. to dělá jen když je motor prostě úplně na 100% vychladnutej
  5. přesně tak, když jim nic nebude, nechám je dát zpět a přestanu to řešit
  6. takže v úterý jdou vstřiky ven a na test, tak uvidíme....bylo mi řečeno že tyhle BOSCH v podstatě trpí tím, že po čase za studena tohle prostě dělají. Domluvil jsme se na kontrole jestli nejsou nějak v pytli a když nebudou tak se tam vrátí zpět, kdyby nějaký byl, tak se to řeší výměnou starý kus za repasovaný, cena +/- 6 000kč za jeden, tak uvidím jak to dopadne, dám každopádně vědět
  7. Dělal jsme si to do O3 a bylo to docela v klidu, jediný co mě na tom trochu vadí je, že ty diody vnitřního osvětlení svítí spíš žlutě než bíle. Nevíte někdo jaký typ diod tam patří, že bych zkusil poshánět někde bílé...díky
  8. u mě taky ne, dělá to denně kdykoli při studeném motoru, jak se ohřeje na 60 je to pryč.
  9. nechám vstřiky radši otestovat, vyjde +/- na 2 000Kč a uvidí se
  10. jo jo, hned měřil jsem hned po nastartování při studeným motoru, ale jak jsem psal, v tomhle směru jsem laik, proto jsem rád že se konečně někdo ozval. Já to řeším v podstatě jen proto, aby se z toho nevyvrbilo něco závažnějšího, doporučuješ teda co?...nechat to taky být a neřešit, když je to ojeté auto :-) a nebo to nechat někde zkontrolovat ..např tady mám to naproti práci...díky
  11. zatím ne, přes léto se to v podstatě skoro nedělo, ale teď jak už jsou chladný rána to zase začíná. Máme ale spoustu jinejch starostí a tak to zatím neřeším a čekám jestli se to nějak neukáže na diagnostice nebo se to nějak nezhorší. Jediný co asi udělám před zimou, protože mi to přijde prosti EGRu relativně jednoduchý, že nechám vyčistit klapku, to ale si myslím dopředu, že nepomůže, budu to ale moct aspoň vyloučit, Je to taková závada nezávada a asi to bude dost individuální. Zkoušel jsem to různé druhy nafty a tim to taky nebylo.
  12. byl jsem na první STK resp. emisích, mám to chiplé už 2 roky na 138k /3 600 ot. , krouťák 309Nm při 2 200 ot. a prošel jsem bez sebemenšího problému...jinak je to ale tak, že příznivci chipování budou psát, že se bát nemusíš a odpůrci zase že musíš :-)
  13. Dneska vyšla verze 3.3.0, změny hodnotit nemůžu, protože jsem si aplikaci nainstaloval až dnes a spíš ze zvědavosti a musím jí pochválit, stejně tak jako práci kterou si tu s tim od začátku dává sk0d@ ......jen si teda myslim, že autor aplikace by si od každého, kdo je s ní spokojený, zasloužil těch 115,-Kč za stažení ofiko verze z google play...
  14. uvažoval jsem o tom, ale potřebuješ nějaký zesilovač s hi/lo převodníkem kvůli zapojení a hlavně se musí kompletně vytlumit minimálně bok, lépe ale celý kufr, aby to nevibrovalo..takže je to docela pracný a ne úplně levný....nakonec jsem to vyřešil vytlumením dvěří, výměnou repro a zesilovačem od Focalu co se vešel v pohodě za panel Bolera a jsem spokojenej.....se subkem by to ale bylo samozřejmě ještě lepší :-)
  15. obnáší to vyndat palubku+středový panel , volant atd a komplet to vyměnit...počítej že tě to vyjde tak na 10 000 v dílech a tak 8 hodin práce kterou budeš muset někomu zaplatit....protože to rozhodně sám nedáš
×
×
  • Create New...