Jump to content

cz pida

Uživatel
  • Content Count

    529
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Excellent

About cz pida

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 09/27/1972

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Skype
    kvulisemerakovi

Recent Profile Visitors

3,900 profile views
  1. více méně ano, jen rozhodně nejsou jemné, v mém případě :-)
  2. ono to tou řj bylo chvíli dobrý, v létě úplně v pohodě, ale jak začalo být chladno, je to zpátky, asi už ne tolik, takže to trochu pomohlo...ale dobrý to prostě není...ale jak píšu, jde o 5 minut a už jsem vyměnil a zkusil postupně všechno...zas to mám ale teď vyměněný a ověřený že nikde ní problém, že vstřiky jdou OK, nikde to nekouří atd, tak mám klid...možná ještě zkusím někdy vyměnit čidlo teploty paliva, to není drahý a uvidím jestli to k něčemu bude nebo ne...ale to spíš už jen tak z nudy
  3. hele já řešil to samé resp .podobné u předfaceliftu a nemá to smysl, jen do toho budeš cpát peníze, už jsem si myslel že to mám vyřešené, ale jak začala zima, je to tady zpět.....prostě vydržím než se to ohřeje na 50St a pak je okamžitě klid, Je to jen na volnoběh, ale jen v momentě když se začnou snižovat otáčky z počátečních 1 000 na 750, Při počátečním volnoběhu na těchto vyšších otáčkách to taky nedělá taky, vstřiky se jevili i v servisu jako jediné možné řešení a nakonec je mechanici na dvou místech zcela vyloučili, jednou autorizák, jednou specializovaný servis na vstřiky......u mě si my
  4. Egr O2 a O3 je velký rozdíl, já ho měl v zimě venku a na 150 000km jako novej, spaliny jdou přes něj až za DPFkem a to když je v pořádku, tak nepustí žádný saze dál a EGR se nemá jak zadělat
  5. Ahoj, prosím o zjištění čísla vstřikovače pro Octavia 3 1,6 tdi cr 77kW r.v.2014 VIN TMBJG7NE7E0178220 Díky
  6. já objednal originál, ale jak víme, škoda auto žádný tyhle díly nevyrábí a jen si za to,že si na ně dá svole logo účtuje 100% navíc, takže držím palce ať ti to pomůže taky...já ještě tam dám ty žhaviče když je už mám doma a doufám že teď bude zase nějaký čas pokoj
  7. tak asi vyřešeno, vzal jsem si z jiného auta na zkoušku řídící jednotku žhavení (04L 907 282) a zatím je po problému, plus v druhém autě stejný projev jako původně u mě, ideálně kdo můžete tak zkuste jednotku z jiného auta, je to přehozené za pár vteřin, dává se do 1,6 i 2.0 jedna a ta samá.
  8. čidlo je z boku motoru směrem k k vzduchovému filtru a vyjde na ca 1 000kč, problém bohužel je, že dneska to už opět cuká :-(....čili čidlo bylo sice v kýblu, ale závada přetrvává a je to tím, že se oteplilo, když bylo víc jak mínus 1 tak se to nedělo, respektive jen velmi velmi lehce, jak je ale nad nulou tak se to děje. Ještě vyměním žhaviče a v práci zkusim na chvíli ze služebáku přehodit řj žhavení (04L 907 282), jestli s ní není nějaký problém, jelikož ale stojí trojku, tak to jen tak zkušebně měnit metodou pokus omyl nechci.....no a aby toho nebylo málo, tak mi od středy co jsem dal n
  9. takže nově se mi i ráno při studeném motoru občas na chvíli spustil ventilátor, tak jsem zase odpojil a zapojil čidlo teploty a od té doby mi vyskočila permanentní chyba, tak jsem ho nechal vyměnit a s mechanikem jsme ještě zjistili, že konektor nedrží jak má a vyměnili ho taky. K tomu jsme dal i novou baterku, protože už měla v testu jen 70% a dneska ráno a celý den bylo auto v pohodě, tak snad to vydrží :-) Mám koupené i žhavičky, tak je tam dám taky až budu mít čas, na škodu to nebude....tak asi tak
  10. takže vyčištěný EGR i klapka a beze změny :-( mimochodem EGR byl na 150 000km skoro jak novej, foto po vyndání v příloze když to nějak shrnu tak mi laicky vychází tohle : Motor žhaví kvůli emisím a DPF dokud se neohřeje a to i když je +40. Žhavení už není přes relé jako dřív, ale má bohužel svojí „chytrou“ řídící jednotku, která je ale díky úsporám hloupější než relé a tak i když nebude třeba žhavení fungovat správně, tak to v paměti závad nebude. Když je jednotka v hajzlu a startuje se třeba dýl (což není můj případ), tak se objeví např. hláška "Tlak paliva v railu příliš nízký
  11. tak jsme si nechal přehrát SW a je to beze změny, teda pocitově bych řekl že to nedělá tolik, ale to je tak nějak jedno, chci aby to nedělalo vůbec :-) Až pojedu příští měsíc na olej tak nechám vyčistit klapku a EGR abych mohl vyloučit něco dalšího a uvidí se
  12. já to teď mám v plánu zkusit jiný (starší) SW, v LBC mi ho tam zkušebně nahrají jestli to nepomůže, abych vyloučil SW závadu, jinak ale mám přesně to samé jak to píšeš ty...teď jak začala být zima, je to i víc znát.....dneska jsem to 2x vydržel v autě u toho po startu sedět a v měřených hodnotách v obou případech, jak dosáhne teplota vody 55St přesně, tak cukání zmizí, přičemž od 50ti se to začne lepšit. Zkoušel jsem v době kdy teplota byla teprve 40St vypnout a hned nastartovat a cukání pokračovalo do 55, když už ale tuhle hranici motor dosáhl a já nechal auto 20 minut stát, aby teplota spad
  13. Já jak se teď oteplilo se tomu přestal věnovat a počkám až začne být pořádná zima, abych nemusel čekat x hodin než úplně vychladne motor když něco zkusim Vim že můžu vyloučit vstřiky a palivolej filtr a zřejmě i teplotní čidla, z toho že se to ve 100% děje jen do určité teploty a čím větší je zima tim víc se to projevuje usuzuju, že to bude buď špatně dožhavuje ve fázi kdy ještě není motor dostatečně teplý, nebo e někde špatně ot/do-vírá EGR nebo škrtící klapka…teoreticky kdybych odpojil čidlo teploty chl. kapaliny tak by auto měla dát směs bohatší a v tom případě by to mělo přestat děla
  14. no smysl by to dávalo, protože jestli se nepletu, tak žhavení se používá nejen pro zahřátí nasávaného vzduchu před a při startu studeného motoru, ale kvůli emisím se používá i během chodu studeného motoru s tím že ho ovládá nějaká řídící jednotka žhavení nebo jak to nazvat, která vyhodnocuje teplotu chladící kapaliny, případně oleje, za chodu motoru i množství vstřikovaného paliva, otáčky motoru nebo teplotu nasávaného vzduchu a podle těchhle parametrů rozhoduje o délce jak doby předžhavení tak i jestli bude žhavení aktivní i při startování nebo při chodu motoru...já s tim dneska jedu za místn
  15. zeptám se ještě v autorizáku jestli to třeba s někým už neřešili, ale moc nadějí tomu nedávám...třeba někoho tady na fóru něco napadne....co třeba verze SW ? Jakej je poslední? Log-TMBJG7NE7E017XXXX-158134km.txt
×
×
  • Create New...