Přejít na obsah

MB85

Uživatel
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MB85

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

42

Popularita

  1. MB85

    Velikost nádrže

    S tou vacsou nadrzou som to myslel tak,ze tam dali mozno nadrz urcenu pre verzie 4x4,resp. RS,ktore maju oficialne 50 l nadrz a nevidim dovod,aby sa nevosla miesto beznej 45 l. Ale na vysledku to nic nemeni,realne ma Octavia skratka podstatne vacsiu nadrz aku uvadza vyrobca.
  2. MB85

    Velikost nádrže

    Caute. Na 1,5 tsi som pri dojazde 0km dotankoval 53 litrov,cize za mna ta nadrz ma min.55 l. vo velkom TP mam uvedeny objem 50 l. Argument o hrdle nadrze neberiem,pretoze na O III som pri papierovej nadrzi 50 l nikdy nedal viac ako 50 l,ani ked som na dojazd 0 km presiel povedzme dalsich 50 km. Skor si myslim,ze tak ako spociatku nemali klasicke budiky,len Virtual cocpit,tak na zacitku vyroby mali len velke nadrze. Alebo je to mozno inak,co je vsak jedno. Nadrz je skratka podstatne vacsia ako sa pise v ofiko materialoch.
  3. MB85

    Škoda Octavia IV

    Vychadza mi to nad 50km/h,dnes rano po meste mi napr.nevyhodilo nic. Mozno to vyriesi update SW,ale ten budem podla moznosti riesit az pri prvej serviske.
  4. MB85

    Škoda Octavia IV

    Dnes som absolvoval dlhsiu jazdu s viac zastavkami (uvadzam kvoli tomu,ze som viac krat startoval,cize system mal moznost sa restartovat a nie je to teda chyba jedneho zleho nacitania SW),tak som to schvalne skusal. Zo 4 pokusov s otvorenymi oknami mi 3x vybehla hlaska,ze mam zavriet okna,pricom raz mi vybehla nova hlaska,ze ich mam zavriet kvoli aerodynamike..
  5. MB85

    Škoda Octavia IV

    Budem sa opakovat,ale asi si prehliadol,ze tie okna O4 riesi aj ked mas Eco Tipy vypnute. Rovnako asistent,co ti odporuca “spravny” prevodoby stupen obcasne vybehne na tretinu plochy virtual cocpitu aby ta upozornil,ze mas respektovat jeho rady a zaradit vyssi stupen.
  6. MB85

    Škoda Octavia IV

    Potvrdzujem,ze SS funguje aj mne presne ako si napisal. Motor vypne uz pri dobrzdovani niekde okolo 7km/h ale opatovne nenaskoci kym uplne nezastavis,resp.obcas musis stlacit aj startovacie tlacidlo.
  7. MB85

    Škoda Octavia IV

    Pani,s tou hlaskou upozornujucou na otvorene okna pri zapnutej klime som chcel ilustrovat to,do coho vsetkeho sa auto “stara”. Navyse si myslim,ze ked uz raz vypnem eco tipy,je snad zrejme,ze o podobne “rady” nemam zaujem. Bohuzial sa ma nikto nepyta. Aj rady ohladne “spravneho” prevodoveho stupna.. kym je to piktogram v rohu virtualcocpitu,nic proti,ale ako spravne poznamenal Diktik,tu mnoho hlasok prekryje otackomer,co uz je podla mna prilis. Nerozptyluje ma to,skor mi vadi,ze to neviem vypnut,hoci zdanlivo som dal autu najavo,ze eco tipy ma nezaujimaju. @omicron na O3FL som najazdil 120tkm a ani raz mi palubny PC nic ohladne otvorenych okien pocas zapnutej klimy nehlasil. Nech si prinos tychto ficur/asistentov vsetkeho mozneho zhodnoti kazdy sam za seba,uvadzam ich pre info pre tych,ktori o nich nevedia. Ze by bolo na vyber sa neda povedat,regulacie EU su silne a predpokladam,ze aj konkurencne auta prichadzajuce v novych generaciach su/budu na tom dost podobne.
  8. MB85

    Škoda Octavia IV

    Tento tyzden som si konecne prebral svoje nove sluzobne auto (Style, 1,5 TSI, 6st.manual) a hoci mam zatial najazdenych len nieco vyse 700km,musim bohuzial potvrdit,ze SW nie je 100%-ny.. asi 3-4 krat mi zazmatkoval pri Carplay,bud ho vyplo uplne alebo hudba cez Spotify isla,ale na displeji neboli ziadne ikony,skratka “tma”.. pomohol az restart systemu. Lane assist je velmi aktivny a zasahy do riadenia su pomerne agresivne,co v zuzeniach na dialnici naozaj nemusi byt kazdemu prijemne a rozumiem tomu,ak to niekto vypne. Osobne ho zatial mam pusteny a davam mu sancu. Celkovo,to auto je ako zena (pri vsetkej ucte k neznejsiemu pohlaviu) na vsetko ma nazor a povie vam ho,resp.zobrazi na displeji virtual cocpitu v mieste beznom pre otackomer,obcas aj za doprovodu pipnutia. Napr.aj ked si vypnete tie otravne “eko tipy” a chcete si vpustit pri zapnutej klime na minutku cerstvy vzduch pri jazde lesom,tak to mate o par sekund pred sebou,aby ste ich zavreli,pretoze ide klima.. a pod. BTW klima.. za mna je to oproti O3 FL velky posun k lepsiemu,mam stale pustenu klimu v rezime auto na 22st. s nastavenym jemnym fukanim a nemam vobec potrebu do toho sahat. Stredne vyduchy vzduchu mam nastavene hore,ten lavy otvoreny len ciastocne a nefuka mi ani na ruku,ani nikam inam. Osobne som spokojny ovela viac ako s autami v minulosti. Inak prve dojmy su velmi pozitivne,auto je velmi tiche (ok,na nekvalitnom asfalte pocut pracu podvozka,ale to skor kvoli tomu,ze zvysok rapidne stichol a nie kvoli tomu,ze by bol podvozok viac hlucny). Podvozok je fakt komfortny aj na 18-kach,ale pritom drzi stopu a poslusne ide kam natocite volant (da sa zvyknut aj na jeho tvar aj na nove ovladanie na volante). Z auta citit tuhost a istotu,ale pritom je uzivatelsky prijemne,povedal by som,ze take “makke”,nastavene na pohodove hltanie dlhych kilometrov. Nenuti vas ist rychlo,ale ked idete,zvladne to s istotou a navyse celkom maskuje realnu rychlost. Ak niekoho zaujima spotreba,tak pri este surovom motore mam za tych 700km priemerku 6,5 l/100km (40% dialnica,10% mesto),co je velmi dobre si myslim. Casom pridam viac skusenosti,kazdopadne ak niekoho nieco konkretne zaujima,pytajte sa ?
  9. MB85

    Škoda Octavia IV

    Super,tesim sa na fotky a prve dojmy. Ja budem onedlho objednavat ?
  10. MB85

    Škoda Octavia IV

    Ahoj. Vdaka za odpoved,i ked ma nepotesila.. budem si o par tyzdnov skladat firemne auto a prave pomer cena/vykon/vlastnosti mi u 1.5 tsi dsg vychadzal velmi fajn (aspon teoreticky,pretoze ceny v SR zatial nepozname). Takze uvidime.
  11. MB85

    Škoda Octavia IV

    Netusite niekto termin uvedenia 1,5TSI s DSG do predaja?
×
×
  • Vytvořit nový...