Procházel jsem schémata a zkusím odpovědět na poslední dotaz Tom01:
Rapid má výstupy od čtyřspínače LP dveří zdvojenými kabely do ostatních dveří. Jeden kabel je na stažení, druhý na vytažení okna. Proč jsou na schématech ještě znovu zdvojené, když vedou do stejného pinu v konektoru na sloupku, to nevím, ale je u nich vždy hvězdička, v závislosti na vybavení (?). Ve skutečnosti podle mě zdvojené nebudou. Pouze z tlačítka okna řidiče vede jediný kabel do jeho motorku, i když je dvoupolohové, jelikož motorek je "chytřejší" a v tlačítku jsou na schématu jakési odpory, tedy se řídí změnou proudu a díky dojezdům nahoru i dolů se automaticky zastaví. Zároveň ho lze přes LIN kabel z komfortní jednotky ovládat na dálku, po naprogramování a držení tlačítka na klíčích. Ostatní motorky dveří jsou "hloupé" a vede k nim místo LIN kabelu jen aktivace po zapnutí zapalování ze spojení B278. Plus osvětlení ze spojení B340. Jenom bych dal pozor na napájecí kabely 2,5 z pojistek, dle jednoho z minulých témat mají motorky stálé napětí a zapnutí zapalování aktivuje pouze ovládací tlačítka.
Po porovnání s Fabií po FL je vidět rozdíl, spojení B278 není, motorky aktivuje LIN a ve spojení B710 jsou propojeny navzájem. Zároveň i všechny ovládací tlačítka posílají signál pouze po jednom kabelu a žádné nevedou od tlačítek řidiče do zadních dveří, všechno jde přes LIN. Proto bych si pro nahrazení kabelů LIN do dveří spolujezdce a vzadu vyhradil například levý kabel z každého tlačítka, připojil je ke stávajícímu kabelu LIN do motorku řidiče (tím vlastně vytvořil nové spojení B710) a ostatní nechal odpojené a zaizolované.