Přejít na obsah

Dushek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dushek

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Opěrka rukou NTY TecDoc: EZC-SK-000 | MRO Auto Tuhle jsem kupoval na jaře - kvalita kůže, panty a zavírání jsou v pořádku. A hlavně stojí skoro stejně jako opravná sada pantů.
  2. To by mě zajímalo, jak se tam sedačky z O3 nebo F3 vejdou, když Rapid má užší kolejnice sedadel, stejně jako rám sedadla téměř shodný s Citigem... u F3 kolem sedadla není skoro žádný prostor, ale u Rapida je mezi sedadlem a prahem dveří, nebo sloupkem spousta místa, právě díky těm užším kolejnicím.
  3. Já mám 196cm a je to tím, že čelní sklo je prostě nižší, dle jednoho článku prý o 6cm méně než Octavia. Proto se musím třeba na semaforech více krčit, abych viděl nahoru. Dále mi přijde, že sedadlo řidiče nejde posunout tolik dozadu, co třeba v trojkové Octavii, nohy mám trochu pokrčené, ale auto mám už přes rok a zvykl jsem si.
  4. Zdravím, v ruském FL Rapidu se nachází v části zadního nápojového držáku krytka s USB-C porty, procházel jsem ETKU, ale nikde je nenašel, jestli by se daly objednat a jak je to zapojené, tak snad bude mít někdo větší štěstí, přijde mi to jako dobré vylepšení. Zároveň jsou i v MDI pod rádiem, o ty mi ale až tak nejde.
  5. Procházel jsem schémata a zkusím odpovědět na poslední dotaz Tom01: Rapid má výstupy od čtyřspínače LP dveří zdvojenými kabely do ostatních dveří. Jeden kabel je na stažení, druhý na vytažení okna. Proč jsou na schématech ještě znovu zdvojené, když vedou do stejného pinu v konektoru na sloupku, to nevím, ale je u nich vždy hvězdička, v závislosti na vybavení (?). Ve skutečnosti podle mě zdvojené nebudou. Pouze z tlačítka okna řidiče vede jediný kabel do jeho motorku, i když je dvoupolohové, jelikož motorek je "chytřejší" a v tlačítku jsou na schématu jakési odpory, tedy se řídí změnou proudu a díky dojezdům nahoru i dolů se automaticky zastaví. Zároveň ho lze přes LIN kabel z komfortní jednotky ovládat na dálku, po naprogramování a držení tlačítka na klíčích. Ostatní motorky dveří jsou "hloupé" a vede k nim místo LIN kabelu jen aktivace po zapnutí zapalování ze spojení B278. Plus osvětlení ze spojení B340. Jenom bych dal pozor na napájecí kabely 2,5 z pojistek, dle jednoho z minulých témat mají motorky stálé napětí a zapnutí zapalování aktivuje pouze ovládací tlačítka. Po porovnání s Fabií po FL je vidět rozdíl, spojení B278 není, motorky aktivuje LIN a ve spojení B710 jsou propojeny navzájem. Zároveň i všechny ovládací tlačítka posílají signál pouze po jednom kabelu a žádné nevedou od tlačítek řidiče do zadních dveří, všechno jde přes LIN. Proto bych si pro nahrazení kabelů LIN do dveří spolujezdce a vzadu vyhradil například levý kabel z každého tlačítka, připojil je ke stávajícímu kabelu LIN do motorku řidiče (tím vlastně vytvořil nové spojení B710) a ostatní nechal odpojené a zaizolované.
×
×
  • Vytvořit nový...