Jump to content

    101 topics in this forum

      • 655 replies
      • 82,000 views
      • 1,249 replies
      • 136,109 views
    1. Paket Dynamic

      • 85 replies
      • 28,002 views
      • 131 replies
      • 16,253 views
    2. Cvakajicí relé u stěračů

      • 1 reply
      • 109 views
      • 69 replies
      • 19,572 views
      • 5 replies
      • 267 views
      • 22 replies
      • 7,115 views
    3. Gumové koberce

      • 46 replies
      • 10,542 views
      • 7 replies
      • 448 views
      • 5 replies
      • 485 views
    4. Loketní opěrka Rapid

      • 79 replies
      • 21,658 views
      • 19 replies
      • 5,162 views
      • 7 replies
      • 801 views
      • 7 replies
      • 692 views
      • 5 replies
      • 669 views
    5. Držák multimédií

      • 3 replies
      • 739 views
      • 93 replies
      • 18,452 views
      • 3 replies
      • 638 views
      • 3 replies
      • 793 views
      • 135 replies
      • 34,198 views
      • 25 replies
      • 5,796 views
      • 3 replies
      • 2,021 views
    6. Výplně kufru

      • 2 replies
      • 901 views
      • 39 replies
      • 13,338 views


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×