Jump to content

miklisek

Uživatel
  • Content Count

    4,867
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

miklisek last won the day on September 21 2019

miklisek had the most liked content!

Community Reputation

1,378 Excellent

7 Followers

About miklisek

Recent Profile Visitors

8,138 profile views
  1. Výměna světel u MR2012-2014 s elektronikou s FII a BCM 6R0 lze nyní pořešit redukcemi, které dělá jeden člen FB skupiny Rapid club Czechoslovskia z Ostravska. Kontakt sdělím přes SZ. Redukce je mezi svazek a světlo a bohužel neřeší pohasnutí LED pásku jako parkovačky, takže to svítí pořád plnou intenzitou i při světlech. Jinak funguje zhasnutí LED pásku při blinkru a světelná houkačka při DLR.
  2. Mě spíš vadí, že na vše jsou dneska apky a najednou musí fórum být jen na prohlížeči? Navíc když dneska pokud se nedívá člověk na forum beztrestně v práci, z 99% leze na fórum z mobilu v MHD, na WC a v posteli.... 😉. Navíc kouknu v Chromu v příspěvku na fotku a když se vrátím zpět, jsem na seznamu příspěvků a ne v původním příspěvku. A dále mě vadí, že v prohlížeči jsou písmena malá, kdežto v TT jsem si nastavil větší velikost a nekazil jsem si tak oči. Odchod fóra z TT jednoznačně velké mínus.
  3. Už není ani odkaz na fSH v nabídce vyhledávání.....
  4. A jo, ona je to sekce Sup3, v mobilu nv prohlížeči to není vidět. Já viděl Marta a z F3, tak jsem automaticky řešil Fabku... 😉. Číslo bohužel nemám, podobná sada pro Supa asi nebude. Jinak měl jsem i nabídku na lakování za 600kč/kus, což docela jde.
  5. Kup raději na některém e-shopu nebo přímo ve Škodovce pár krytů za 763 Kč a budeš to mít originál. Číslo sady je 6V0 072 530 A
  6. Tak vyřešeno. Aktualizace LP na 8.8.6 a už patch zase funguje, takže 5.1b10 běží. Akorát na Rapida 2013 žádná změna. Nesmazaly se dvě chyby světel, vyskočila hláška o tom, že se má vypnout zapalování a zkusit chybu smazat znovu. Po znovuzapnutí diagnostiky už tam chyby nebyly. Trochu divný postup.
  7. Nevím co já dělám špatně, ale mě se nedaří opět nainstalovat nové verze 5.1b8, b9, b10, resp. je patchnout. Verze bez poléčení běhají dobře a rychle, jak se ale poléčí, apk se seká. A pak po odinstalaci nejde mi nainstalovat ani ověřená 4.1b17, která vždy fungovala jako záchrana. Huawei Nova5 po aktualizaci EMUI 10.1.0.225. LP 8.8.5.
  8. Mám stejný problém, celý den to hlásí tuto hlášku.
  9. Tohle podobné se stalo teď kamarádce na nebouraném autě, že to vyskočilo samo. Ale normálně to tam narazila zpět a drží to. Možná to u tebe má souvislost s tím deflektorem, že je tam nějaký pnutí. Určitě by ti to měli zkontrolovat. Prostě má to být bezchybně a basta.
  10. Teoreticky by to jít mělo, jen ten kdo bude kódovat, musí mít data z auta co má stejnou jednotku (řady 2Q0) a bi-xenony. Jsou tu na fóru lidi, co tomu hodně rozumí, tak ti ti určitě rádi poradí.
  11. Ohledně MR je důležité datum výroby, ne prvního uvedení do provozu. Datum výroby najdeš ve velkém TP. Modelový rok začíná obvykle v srpnu. BCM je řídící jednotka komfortu, tedy to, co má na starosti komfortní funkce auta, nesouvisející přímo s jízdou auta. V MR po faceliftu je jedno, jakou verzi BCM máš, tedy snad s výjimkou, že by auto bylo úplně holátko ve verzi Active. Verzi BCM zjistíš tak, že strčíš zrcátko za pedály a za nimi směrem k tobě uvidíš krabičku se třemi velkými konektory a u nich bude nalepené číslo začínající 6C0 937... a nějaké písmeno. Bude stačit světla nasadit a nakódovat. Což umí ti, co se v tomto tématu v tomto ohledu vyjádřili [emoji6].
  12. Není, jen se nesmí pootočit při výměně s motorem. Je potřeba ořech 27 s nástavcem. A samozřejmě momentový klíč.
  13. Vyražené tam číslo i s kódem je. Myslím, že budeš mít typ D, protože mám pocit, že Fko dali do oběhu až po ukončení výroby motorů EA111.
  14. Asi finální verze zakrytí původního blinkru. R-ko je použité z rychlého pruhu, písmena jsou tam naražená do základního plastu s černou lakovánou vložkou.
×
×
  • Create New...