Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

miklisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4 291
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    21

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

miklisek naposledy zvítězil 16. Červenec

miklisek nejvíce like obsah!

Popularita

981 Výborná

6 Sledujících

O uživateli miklisek

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Návštěvy profilu

5 135 zobrazení profilu
  1. miklisek

    Fabia III Facelift

    Verze pro Rusko či jiné trhy, kde nemají emisní šněrovačky ?
  2. miklisek

    Zadné facelift Full LED svetlá na predface aute

    Za odborníkem holt člověk rád dojede i kousek víc, než jen za svoje humna.
  3. miklisek

    Výměna xenonové žárovky D5S

    Jo, tam jsou snad nejlevnější. A jiné, než Phillips, jsem na webu nenašel.
  4. miklisek

    Výměna xenonové žárovky D5S

    Tak to je pozitivní zpráva! A kde a jaké výbojky jsi kupoval? Cena?
  5. miklisek

    Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání

    Při cestách dovolenkových něco ukrutně drnčelo při cca 2100-2200 ot/min bez ohledu na zařazený r.s. Bylo to někde zepředu, jakoby v rohu palubky. Ale znáte to, jak se zvuk v autě šíří. A navíc manželka omítla spolupracovat, že prý nic neslyší a že jsme snad na dovolené, než abych se hrabal v autě a prostě jsem ji nedonutil, aby ošahala plasty okolo sebe. Jenže ono těch 2100-2200 ot/min je na 5-ku mezi 90-95km/hod., takže to bylo fakt na palici. No snad jsem o víkendu našel zdroj drčení. Nejspíš to byl plast krytu vodního kanálu - prostě to torpedo pod stěračema. Okraje jsem podlepil zbytkem pěnové dveřní fólie, původem ještě z OCT I. A krátké asi 4 cm dlouhé pruhy jsem dal mezi tenhle plast a černý plech stěny vodního kanálu, kde byl plast torpeda zvednutý/zdeformovaný a byla tam škvíra asi 1 mm. No zdá se, že to bylo ono. Po drnčení zatím ani památky.
  6. miklisek

    Výměna xenonové žárovky D5S

    U SupůIII je podobné téma. Někdo už měnil výbojku tak, že oddělal plastový podběh pro lepší přístup zezadu ke světlu. Což by mohla být cesta. Otázka je, kolik místa je mezi korpusem světla a výztuhou na blatníku, jestli je vzdálenost dostatečná pro vyjmutí výbojky. Demontovat víčko tudy totiž půjde určitě docela dobře, i když i to bude stejně chtít ruce a prsty gynekologa.
  7. miklisek

    Výměna xenonové žárovky D5S

    Mno, mě to čeká v nejbližší době. Při rozsvícení světel pravá vždy po cca 3 sec od rozsvícení na sekundu zhasne. Takže se na to psychycky připravuju. V DP píšou že nárazník musí dolů, protože bez toho nejde vyndat světlo a bez toho zase demontovat víčko výbojky a vyndat výbojku...... Což o to, ono to prý jde i bez toho nárazníku (viz montáž xenonů některými uživately tady), ale nerad bych si ho nějak natáhl nebo zdeformoval.
  8. miklisek

    Ulomený ventil odvzdušnění víka hlavy válců 1.2 TSI

    Na plastovém kanálu u škrtící klapky jsou takové dvě velké jistící packy, které se musí zmáčknout. Před tím musíš ale demontovat třmen jistící plastový kanál sání u turba - dva torxy - jinak nejde kanál vyjmout z uložení v klapce.
  9. miklisek

    odlučovač oleje 1.2 TSI

    Tenhle ventil je z čela víka ventilového rozvodu jakoby v ose vačky. Je to taková černá věc pod kanálem sání od turba ke škrtící klapce těsně vedle toho lamajícího se ventilu odvzdušnění, který je na rozdíl od tohoto jen jednosměrný.
  10. miklisek

    Pískající zvuk z ventilátoru topení

    Tak tohle je přesně to téma, kam můj příspěvek asi patří, i když nepíská přímo ventilátor. Synek si zezadu totiž dlouho stěžuje, že při ventilátoru na 3/4 až MAX okolo dveří strašně píská. Kromě výměny těsnění dveřního prostoru, které dosedalo špatně na rám dveří (resp. mělo jiný tvar než u ostatních dveří) a která nepomohla, jsem zjistil, že po přitlačení tapece k dveří pískání zmizí. Takže tapec dolů a příčinou byla vnitřní těsnící lišta okna, na kterou je tapec nasazen. Na sametce bylo nevím proč jehličí a nějaký prach (proč zevnitř okna, to fakt netuším) a přední část lišty nebyla k oknu tolik předpružená. Takže stačí sametku lišty očistit, srovnat a rovnoměrně napružit a dát zpátky. A je po pískání.
  11. miklisek

    Zlomený ventil odvzdušnenia motora

    Že by to byl plast z kukuřice?
  12. miklisek

    Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Bohužel je to vždy o schopnostech, znalostech, zapálenosti a chtění každého člověka. Když je opravná sada, vůbec by mě nenapadlo, že by to ještě někdo skládal z dílů. Každopádně poučení pro ostatní: trvat na tom, že chci namontovat opravnou sadu, ne jen vyměnit řetěz.
  13. miklisek

    Ulomený ventil odvzdušnění víka hlavy válců 1.2 TSI

    Protože je to na rozdíl od kovového dílů levný..... Superlevný
  14. miklisek

    Zlomený ventil odvzdušnenia motora

    No rozpadlé na prach, to je fakt dobré přirovnání, prostě nejspíš ne úplně vhodný plast, který teplem a mastnotou zteří. Jinak odvětrání do sání neústí, protože ventil umožňuje průchod vzduchu paradoxně od sání dovnitř motoru, ne naopak. Olejová mlha bude spíš od turba. Průchodka se musí měnit v případě, že to právě rveš ven i s tím čůrem a to jde jen silou přes osazení na spodku průchodky. To zákonitě průchodka jde do kytek.
  15. miklisek

    Zlomený ventil odvzdušnenia motora

    Reaguju na příspěvek vormena v mém tématu ohledně možného prasknutí mosazi v zimě: Nestraš :-D. Nejslabší místo je teď mezi malým průměrem závitu M6 a průchozím otvorem. Když to rupne tam, nepropadne to dovnitř, protože je tam ta příruba. V tělu, co je zastrčený do motoru je stěna 1,5mm a přechod do příruby je bez vrubu, protože je tam malý radius R0,3mm od nože. Ten plast praskl proto, že je tam nevhodný tvar výlisku s přechodem mezi slabou stěnou trubičky a silnou stěnou těla ventilu, navíc otvor nebyl soustředěný s vnějším povrchem, takže to bylo v jednom místě slabší. A bohužel jelikož je vedení ohnuté do L, je to čůro namáhané na ohyb.
×