-
Počet příspěvků
5 726 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
46
Oznámení miklisek
-
Já bych řekl, že to bude podobné. Možná i střeva lampičky budou dokonce stejná. Akorát já předělával lampičky na LED sufitky proto, že LED T10 W5W svítily hodně slabě. Prostě jen jako čtecí lampičky. Na osvětlení prostoru zadních sedadel při otevření dveří by to spíš chtělo dát přídavná světla u stropních madel. V tom je to Rapiďácké světlo lepší, svítí mnohem líp.
- 6 odpovědí
-
- podsvícení tlačítek
- stropní lampička
- (a 4 více)
-
Nic víc není třeba. Uchycení je stejné.
-
V Etce jsem nic nenašel, není označeno pozici ani číslem. Ale podle reálného vadného světla, co se mi valí ve skříni by to měl být tento. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n10526302-sroub-4x14-skoda-21929.html
-
Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna
miklisek odpověděl na taktik téma v Motor 1.2 TSI
Napnutí se neměřilo, byla to spíš prevence s ohledem na stálé rachocení (ale nic tragického) a krátké trasy, hlavně v zimě, co auto povětšinou jezdí. Vodní pumpa se při tomto typu rozvodů nemusí měnit, je poháněna řemenem altíku a klimy. Spíš je dobré vyměnit řetěz olejové pumpy, protože ten je za řetězem rozvodů. -
Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna
miklisek odpověděl na taktik téma v Motor 1.2 TSI
Výměna na 107tis. v roce 2022. Cena v servisu se slevami na šekovou knížku cca 11tis. https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2562417. -
-
Záruky bych se nebál. Cena je ale docela hodně. Holt ta práce. Ono rozčalounit sedačky je časově dost náročné. A mapojuje se to na řídící jednotku předních sedaček? Nebo se musí dát druhá?
-
miklisek začal sledovat Tlačítka stahování oken s chrom páskem , Foukání mezi sklem a výplní dveří při zapnutém větráku , Vyhřívané sedačky zadní a 3 ostatní
-
Foukání mezi sklem a výplní dveří při zapnutém větráku
miklisek odpověděl na Luckydasty téma v Interiér
Vyčistit vnitřní a vnější těsnění dole na dveřích. Já tam měl špínu a jehličí úplně v rohu na té sametce. Pískalo mi to v pravých zadních dveřích. Po vyčištění je klid. -
Originální řešení existuje. Na nové krátké loketce je nahoře místo na tlačítka vyhřívání nebo USB sloty. A ono je to relativně jednoduché, jak to vypnout z místa rodiče 🤣. Stačí vypnout zapalování. Znova to nenaskočí.
-
divné zvuky na volnoběh rapid 1.2 tsi 81kw ea211
miklisek odpověděl na David Kamenický téma v Motor 1.2 TSI
Podle DP na motor CBZA, kde je to dobře přístupné, to.není nic složitého, že to ani nezmiňují. Čerpadlo na dva šrouby, vyměnit O kroužky, dát pozor na to, aby se závity trubek nepřekroutily. V principu je čerpadlo podobné, jako vstřikovací čerpadlo na dieseelu, vačka pohání píst, takže je tam mechanický pohon a prostě rachotit to bude, pokud to není dobře mazané. Čemuž benzín v oleji rozhodně nepřispěje. A jestli už je vydřená vačka, pak výměna pístu nepomůže. -
divné zvuky na volnoběh rapid 1.2 tsi 81kw ea211
miklisek odpověděl na David Kamenický téma v Motor 1.2 TSI
Mě ten benzín je taky cítit, ale jako ty jezdím krátké trasy okolo 7km a pak občas 25km. Vypálit benzín z oleje se mi nikdy nepodařilo, snad jen po 1300km jízdě do HR ve vedrech jsem musel dolít půl litru. Mám 1.2 s řetězem a studený motor cvaká podobně. I když ne jako ta F3 na videu, tam je to opravdu až nezdravé. A jelikož má řemen, pak nejspíš fakt bude na vině to čerpadlo. Případně vyzkoušet nalít do motoru řidší olej 0W-40, ten jsem dával, když si šlo vzít do autorizáku vlastní olej. Na něj byl motor šepot květin. Případně vyzkoušet nějaký přípravek na hydroštely https://www.liqui-moly.cz/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-p5/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5-uuBhDzARIsAAa21T-UpQKWzgjaWFIPK9HBA_1OzDrzDReyJZ04EeylT1DX3kSd3scoZakaAhJhEALw_wcB, to mě pomohlo kdysi u motoru AEE na O1, taky to ztichlo jak se to vyčistilo. -
Špatně si hledal. Kapitoly 72 a 74 v části DP D3E805004E6-Karoserie_-_montázní_práce.pdf Část odpovědi na otázku jak rozdělat sedačku je v tématu o bederní opěrce. https://forum.skodahome.cz/topic/161630-bederní-opěrka-do-sedaček-rapid/ první body 1-5. Abys získal kostru sedadla, stačí pak opravdu jen vycvaknout tři plastové lišty potahu. Potah vč. molitanu pak sundáš z kostry sedáku.
-
Nezlob se na mě @informator, ale odpověď mimo mísu. Výměnu silentbloku servis udělá za cca 40 minut (vím to, byl jsem kdysi u toho). Za tuto dobu vymění spojku max. na rallye při servisu mezi etapami. Servis má na spojku mnohem mnohem delší časy. Tudíž i cena práce je naprosto jiná. Materiálově je pravda, že se cena originál silentbloku nebezpečné blíží ceně sady spojky Luk nebo Sachs....
-
Kolik si řekli za tlumiče? Máš srovnání jejich ceny s nějakými e-shopy, třeba Skoda-dily.cz atp. - bez AutoKelly prosím 😄 Sice Fabie 2, ale 3,5hod práce "jen" za 2.300 (bez geo). Zisk z opravy si ale vzali na o 100% předražené ceně dílů.... Mě měnili navíc stabilizační tyčky, ale ty se stejně při výměně tlumičů demontují, připravil bych se na to, že pokud to bude hodně zarezlé, budou je muset odříznout.
-
To bych nebyl já, abych stejně jako ve svém Rapidu neupravil tlačítka stahování oken i u Fabia II. Opět nákup na Alíku https://a.aliexpress.com/_EwQKoq5 1K4959857B a 5J0959855 Bohužel jak je to prioritně pro VW, tak podsvětlení je červené. I když s pájkou to umím a v OCT I jsem celé podsvětlení dělal, u těchto malých diod jsem využil služeb Miroslava Roušala z Hrádku u Rokycan https://www.facebook.com/groups/194250518495740/?ref=share. Do týdne byla tlačítka zpět, upravená na zelenou Škoda. TLAČÍTKA NA DVEŘÍCH SPOLUJEZDCŮ. Vytrhnout kryt madla přitahovače, delším tenkým šroubovákem zatlačit šikmo nahoru u přední strany misky tlačítka, misku tlačítka vytáhnout za přední část nahoru. Činani kopírují bohužel nepřesně a tlačítko nedrží v misce pevně. Na vině jsou na šířku tenčí západky na bocích, než má originál. Délka a poloha souhlasí, jen ta menší šířka způsobuje, že v bočnici misky sedí západky jen za velice malou plochu. Tlačítko se pak při silnějším zatlačení při otevírání okna posune předkem dolů a zablokuje se v sepnuté poloze. Nutno tedy vymezit tlačítko v misce pomocí proužku ze kreslící čtvrtky složeného na rozměry cca 14,5x9,3x2,2mm. Tlačítko zacvaknout do misky a vložku nacpat do mezery u předního čela. Přidal jsem ještě jednu vrstvu papíru vzadu. TLAČÍTKA ŘIDIČE Vytrhnout kryt madla přitahovače, posunout misku tlačítek dozadu a pak za přední část vyklonit nahoru a vyjmout. Vymezení vůle je podobné, i když tady se mi zdálo, že to není tak hrozné a tlačítka nezajíždějí dolů. Jsem tak trochu precizní kutil, takže i tady jsem radši tlačítka v misce pro jistotu vymezil pomocí papírových vložek rozměrů vpředu cca 29,8x13x1,5mm a vzadu cca 29x13x2mm Obě strany najednou. Takto tlačítka vypadají po instalaci do misek. Před a po: Podsvětlení svítí trochu slaběji, než originál, ale piktogram okna vidět stále je. Blbě se přesná síla světla fotí, aby byl vidět nějaký rozdíl.
-
- 4
-
- tlačítka
- ovladač stahování oken
- (a 4 více)