Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

jara72fm

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. jara72fm odpověděl na xx30's téma v Elektrika
    Mě vyměnili baterii na záruku po 14 měsících od koupě / po 14.834 km. Je pravda, že jsem reklamoval více závad a první skoro rok a půl bylo v auto servise mnohokrát. Horší starty nejprve (již po cca 5 měsících) servis řešil dobitím baterie (chtěli to zaplatit (!), to jsem odmítl s tím, že auto je nové a buď bude fungovat jako nové nebo chci veškeré zásahy vztáhnout logicky do záruky). Při výše uvedené reklamaci bylo do protokolu servisem uvedeno následující: "sporadicky se vypne tempomat a sporadicky nefunkční kessy. Reklamace byla odstraněna výměnou akumulátoru." Ve skutečnosti se však vypínání tempomatu tímto nevyřešilo - později našli "špatné usazení elektrického vedení zapalovací cívky 4. válce" a od té doby zcela v pohodě. Sporadicky nefunkční kessy (reklamoval jsem, že byť po jisté době odstavení vozidla otevřu dveře řidiče i kufr zatáhnutím za kliku, dveře spolujezdce takto neotevřu) bylo po různých pokusech (mimo zmíněnou autobaterii, výměna baterie v klíčku, výměna kliky...) shledáno jako vlastnost vozu. To jsem si nechal doložit - viz. příloha (dole vidíte datování Podzim 2019 - k zamyšlení je "rychlost" s jakou byla tato informace z centrály servisům předána, nevím, od kdy přesně takto kessy funguje, ale systém jako takový Škoda u Superbu nabízela už od r. 2009). Když to shrnu, těch vícero závad (mimo výše uvedené taktéž rozsvícení různých kontrolek, planá upozornění na nebezpečí, sporadicky fungující vyhřívání zrcátek /to i v chladném počasí/ apod.) mělo zřejmě opravdu původ ve špatném usazení zapalovací cívky a špatné starty v idiotském "inteligentním" (ne)dobíjení. Na práci servisu Škoda si vlastně nakonec nemůžu stěžovat - první problém servis vyřešil (byť mohli i dříve, ale myslím, že takový druh závad se řeší složitě i odborníkům) a druhý částečně výměnou baterie taktéž. Z principu jsem však to rychlé degradování baterie definitivně pořešil až letos s Ferdou (zatím vše OK, za což mu moc děkuji). Přeji ti pevné nervy. Osobně si myslím, že pokud je auto v záruce a tys neporušil pokyny v návodu k obsluze (tj. auto nestálo více než 3 týdny), máš nárok na výměnu baterie na záruku (právě s dnes již obecným povědomím ohledně "inteligentního" (ne)dobíjení). Ať ti to dobře dopadne. J. Octavia zarucni oprava 03Kessy.pdf

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.