no takze problem vyrieseny, zas raz nechapem co tomu bolo, tak to popisem cele snad dakomu pomoze ... takze vzdy tankujem v podstate od 0 do plnej nadrze, tak som spravil aj pred 2 dnami, ale rucicka ostala po natankovani na povodnej hodnote a dosla si sama po case na 0 aa tam ostala. Cez diagnostiku som otestoval cerpadlo to slapalo, tak som ho vybral aj s plavakom a plavak som prestriekal cisticom brzd, nakoľko rozobrat ho uplne sa neda, opat namontoval spat, nic, ziadna chyba v diagnostike, nikde, ale stale svietila rezerva a rucicka sa ani nehla, premeral som este piny na plavaku, ktore vecer ukazovali nula. Dnes som vstal, skusal som este tie rucicky ako radil wirer, ale diagnostika mi napisala, ze tento test nepodporuje riadiacka (nechapem). Nedalo mi, znova som radsej premeral odpory na plavaku, predtym ako by som hoc co objednaval a HODNOTY sa objavili, dokonca presne podla prirucky, ale budik stale mrtvo a svietila rezerva (hlava v smutku, ze elektrika je dade zle a kto to kedy najde a opravi). Tak som sa zacal sparat v diagnostike, kde ked sa nedalo otestovat rucicky, napadlo ma len jedna moznosť pri prechadzani kodovania, že zmenim hodnoty palivovej nadrze, zapisal som si ake su ulozene a vymenil za prve moznosti z vyberu. Po dokodovani rezerva zhasla, ale budik stale na 0. Tak som zznova prehodil hodnoty na povodne, co tam boli a budik ozil a ukazuje spravne. Takze neviem, co tomu bolo, ale ide to.
LUCASCZE dojazd je podla mna naviazany na ukazatel rucicky, lebo mne pisalo dojazd 0, ked bola rucicka na 0, aj ked na pinoch už bol odpor. Až keď sa ručička spamatala, pisal už aj dojazd, čiže toto ťa neposunie nikde si myslim.