Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

legolas

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. obávám se že O1 1,6/74kW je zcela jiný motor s dvojjiskrovým zapalováním který klasický rozdělovač nemá
  2. Takže abych informoval o současném stavu: Po výměně rozdělovače jsem najel přes 2000km a stále vše O.K. - otáčky nekolísají - motor běží podle ucha normálně -diagnostika nic nehlásí. Zdá se že v mém případě opravdu výměna rozdělovače zabrala!
  3. Tak myslím že jsem našel rozuzlení( - a doufam že snad už natrvalo)! Zdá že za vším je ROZDĚLOVAČ!!! - osička v něm se značně viklala - pokusil jsem se ho dočasně "opravit" - odvrtal jsem vyběhané kluzné ložisko které je na destičce s Halovým snímačem v rozdělovači a nanýtoval jsem nové vytočené z bronzového 3mm tlustého plechu. S takto "opraveným" rozdělovačem otáčky NEkolísají!!! -Dá se udělat základní nastavení klapky VAGem a vše teď funguje! Zatím jsem takto ujel asi 300km - a dosud bez problému. Ihned jsem si objednal komplet nový rozdělovač - zatím na něj čekám. Jakmile ho namontuju a vyzkouším - podám zprávu! (doufam že už jen dobrou :-)
  4. Takže dávám report o tom jak jsem NEpokročil - Takže zaprvé jsem pro jistotu vyměnil vstřikovací ventil na kterém diagnostika hlásila už poněkolikáté sporadické chyby. Tam podle očekávání nebyl žádný pozorovatelný výsledek - volnoběh kolísal dál. ale chyba--zkrat-přerušení vstřikovacího ventilu se již v diagnostice neobjevovalo. Rozhodl jsem se sehnat novou škrtící klapku - což se mi po nějaké době podařilo a dnes jsem ji namontoval - a nic volnoběh kolísá dál.... - Takže jsem vrátil zpět starou a tudíž mám jednu novou škrtící klapku - téměř nepoužitou na prodej... Mám teď ještě v podezření rozdělovač - kouknul jsem do něj a zdá se mi že ložisko osičky rozdělovače je poněkud vyklektané - to by podle mě mohlo způsobovat kolísání předstihu - a tudíž i kolísání otáček - pokusím se ho opravit nebo sehnat nový rozdělovač. Dám vědět jak jsem uspěl!
  5. No myslel jsem si že vadná dráha potenciometru by se měla odhalit diagnostikou -ale nic takového se nehlásí... No a sání - na to se teda ještě jednou podívám - Je mi ale divné že když motor dostanu do volnoběžných otáček když je "v záběru" - jak jsem popisoval na začátku tak se potom už kolísání neobjeví - myslím že pokud by byl problém v sání tak by se kolísání objevilo kdykoliv jde motor na volnoběh. Problém se ale objevuje jen když vyřadím a otáčky motoru jsou v tom okamžiku aspoň 1500 ot/min .. pak klesnou na asi 800 a v důsledku tohohle poklesu začne kolísání otáček 800 -> 1600 -> 800 -> 1600....
  6. Ano po každém pokusu o vyčištění klapky provedeno zákl. nastavení klapky VAGem.
  7. Mám Octavii 1.6 55kW -r.v.98 - už nejakou dobu řeším kolísání otáček volnoběhu v rozsahu asi 800-1600ot/min. cyklus kolísání je asi 1x za vteřinu kdy si volnoběh postupně přidává a pak otáčkyprudce klesnou. Když se objevilo poprvé - vymontoval jsem škrtící klapku vyčistil a bylo O.K. - ale asi jen na dva měsíce - pak se objevilo znovu opakoval jsem postup a navíc jsem čistícím sprayem vystříkal i dráhy potenciometru - závada opět zmizela ale pak už jen na čtrnáct dní. Další pokus o čištění klapky i potenciometrů byl bez účinku. Z hlediska mechaniky se zdá vše na škrtící klapce vpořádku - ani náznak po nějakém zadrhávání nebo mechanických vůlích. Zkusil jsem i odpojit jednu z vratných pružin abych zjistil zda se neobjeví nějaká vůle - ale nic- Zvláštní je že pokud je "zařazeno" tak se kolísání neprojevuje. - a co víc pokud za jízdy( stále zařazeno )zpomalím tak že motor dosáhne otáček volnoběhu a pak vyšlápnu spojku - pak motor spokojeně zůstane na volnoběžných otáčkách libovolně dlouho a kolísání se již neobjeví. Jakmile vyřadím při otáčkách jen kolem 1500ot/min - začne kolísat. Popis podobného chování u 1.6 55kW jsem na fóru nenašel - Poradíte někdo?? Motor nechcípá normálně startuje, VAG nehlásí žádný problém (jen druhém pokusu o opravu byla sporadická chyba vedení 3.vstřikovacího ventilu - po vymazání se neobjevila)

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.