Přejít na obsah

l3ricktop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení l3ricktop

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vcera jsem auto zvedl, zkontroloval dotazeni nove poloosy (té co jsem měnil teď), byla cajk. Potom jsem zvedl ridicovu stranu a ta kratsi poloosa je asi fakt KO. Kdyz s tim tocim dela to ten samy zvuk jako delala ta delsi poloosa na strane spolujezdce kdyz byla spatna. V nedeli s tim jedu do Chorvatska, jak se vratime z dovolene hned si pod to lehnu a dam update.
  2. Ahoj, jsem bezradný a potřebuju pomoct od zkušenějších. Auto FII, 1.4TDi BNV, Nájezd 150kkm. Popis problému: Auto mi asi pred půl rokem zacalo delat to ze v rychlosti kolem 80km/h na 5ku pri akceleraci sli vibrace do volantu a radici paky, velmi citelne razy. Jakmile jde noha z plynu okamzite ustanou i vibrace. Ze zacatku jsem mel hned podezreni na poloosu, ackoli byla delana 40 tis. km nazpet, zavada se projevovala uplne stejne. Zvedl jsem auto a na splujezdcove strane byla evidentne vule jak krava na kloubu co je u prevodovky. Kdyz jsem pootovcil kolem (radialne) v nebo v protismeru otaceni, slo to bez odporu asi 2 cm, pak se ozvalo cvaknuti kamenu a byl citit 'odpor' prevodovky. Poloosa na spolujezdcove strane KO, dobre, takze jsem objednal novou, SKF za 3600. Behem testovaci jizdy po vymene vse ok. Tedka asi po 2 tydnech jsem jel po dalnici, celkem jsem chvatal a nejednou to proste zaclo delat zase. Nyni se ty vibrace prestehovali na uroven cca 120km / h. Symptomy uplne stejne. Pod plynem je citit skubani v celym aute, jakmile dam nohu z plynu okamzite to prestene. V jinych rychlostech do cca 120 a nebo nad 130 je to v cajku. Myslel jsem ze ta poloosa je spatna z vyroby, treba spatne vyvazena, ale vcera jsem to zvedl, zkousel jsem s tim tocit a neprijde mi ze by tam byla nejaka vule, odpor od prevodovky je citit hned, zvuk to samozrejme vydava, ale neni to ani z daleka takove jako pred tim a samozrejme se ozyva jen kdyz menim radialni smer otaceni (zepredu dozadu), pri toceni ne. Muze to byt vule v prevodovce? Ostatni komponenty podvozku jsou vizualne ok, auto nikam neplave ani netaha, geometrie je delana pred koncem roku. Budu vdecen za jakoukoli radu. Více na: https://www.skoda-club.net/forum-tema/cukani-auta-pod-plynem-ve-vyssi-rychlosti-80030
  3. Zdar boys, Máme doma Fábku 1.4 MPi 50KW, r.v. 2000 Asi tak dva roky zpátky začalo zlobit servo. Autem jezdí máma (dáma důchodového věku) takže problém bylo třeba okamžitě řešit. Na netu jsem našel kontakt na pána ze Zlína který serva repasuje. Poslal jsem mu error kódy z VCDS. Po výměně serva bylo nějaký čas vše ok, ale pak mamka začla hlásit že servo vypadává. Párkrát jsem tím jel a ikdyž auto stálo na místě tak servo "kňučelo" , během točení volantem kopalo do řízení (výpadky účinnosti). Na radu zdejších matadorů jsem vyměnil čidlo rejdu: 6Q1423291 a vše funguje jak má. Manžety řízení zatím suché, takže to vypadá že v nejbližší době bude snad chvíli klid :) Mám 2 otázky: > Nemohlo se to repasované servo nějak zku*vit tím že s tim máma jezdila bez funkčního čidla rejdu? Všiml jsem si že auto pořád dělá ty kňučivé zvuky při manévrování na místě. Zvenčí je to slyšet, ale dělal jsem dvě delší testovací jízdy a příjde mi že řízení funguje naprosto správně. > Světla stále poblikávají - Může to znamenat že je v prd*li kabelový svazek? Jak píšou někteří v tomto tématu, blikalim jim světla a osvětlení kabiny a tento problém byl prokazatelně spojen s činností serva, protože se pak psalo že po výměně čidla se to vyřešilo. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...