Mám S II FL, r. v. 2014, vlastním ho 3 roky, dvoulitr 103 kW TDI, nyní již nejezdím dálky, pouze kolem komína, když mi auto stálo v garáži třeba 3 dny, vždy auto nastartovalo, ale nebylo to ono. Baterie byla Varta, 68 Ah, 680 A, AGM. Koupil jsem novou, o5 Vartu, 70 Ah, 760 A, AGM. Hned po instalaci perfektní první start, dále uvidím. I na SI a Oct jsem měl vždy Vartu a spokojenost. Akorát nyní řeším ten fakt, že by se to mělo napíchnout, a softem dát ŘJ na vědomí, že je nová baterka. Po výměně svítila kontrolka trakce, tlak v pneu a oranžový "volant" 😉. Po odvalení kol cca 10 metrů, vše zhaslo. Takže uvidím, ale nevíte někdo, jak s tím SW a kalibrací?