Jump to content

marhor

Uživatel
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13 Good

About marhor

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. marhor

    Karoq MR 2021

    Zdá se, že už Škoda Auto nerozlišuje mezi čtyřkolkou a dvoukolkou.
  2. Potvrzuju, že v kopcích se 1,5 TSI + DSG nechová úplně vzorově. U mě neskáče, spíš se mu na D "nechce" - do kopce raději jezdím na S nebo řadím pádly. V žádném případě se už nevrátím k manuálu.
  3. Mě by v životě nenapadlo vyřazovat za jízdy, držím se pravidla - se šaltrpákou hýbat pouze se sešlápnutou brzdou. Jen jsem trochu litoval uživatele Beranek, do kterého jste se dost opřeli kvůli tomu, že to dělá jinak než je obvyklé. No tak. Jinak je docela sranda využívat u DSG ručního řazení. Při delší jízdě, když se nudím, řadím pádly, ale i po 2 měsících se mi občas stane, že řadím obráceně. O řazení pákou dle logiky + dopředu a mínus dozadu ani nemluvě. Prostě starého psa ....
  4. marhor

    Slevy, bonusy

    Pokud koupíš auto přes zaměstnance ŠA, sice bude na faktuře on, ale pokud dorazíš na dopravku s touto fakturou a kupní smlouvou, ve které bude převod z kamaráda na tebe, budeš v TP zapsán jako první vlastník.
  5. marhor

    Karoq a konkurence

    Jj, Ateca (podle mého) hezčí než bráška Karoq, jenže nemá vyhřívaný volant - a kdo jej používá, už auto bez něj nechtěl.
  6. Zřejmě máte pánové pravdu, jen na obranu těch, co dělají "kravinu" a za jízdy si dovolí šáhnout na řadící páky u DSG, připojuji výtah z návodu k obsluze: UPOZORNĚNÍ ■ Pokud chcete nastavit volicí páku z polohy N do polohy D/S během jízdy, musí motor běžet ve volnoběžných otáčkách.
  7. Mě originální stěrače vrzaly (hlavně před spolujezdcem), koupil jsem Bosch Aerotwin a bylo ticho. Jenže ve spojení s tekutými stěrači a při slabém dešti začal poskakovat stěrač před řidičem. Vrátil jsem ten původní a tenhle mix funguje bez problémů - je ticho a neposkakuje.
  8. Adaptivní tempomat za posledních 5 let VW docela vychytal, to "šlapání" na brzdu spíš způsobuje protikolizní asistent (je v každém autě, i bez tempomatu). Pokud neřešíš každou korunu, objednej tempomat adaptivní.
  9. marhor

    Karoq a konkurence

    Upřesňuji: nejmenuje se to Mazda forum, ale Mazda klan, a je to docela zajímavé čtení. Myslel jsem, že problémy máme jen my se škodovkami, ale není tomu tak....
  10. Neznamená Pokles při zpátečce klesnutí pravého zpětného zrcátka?
  11. marhor

    Karoq a konkurence

    U mě zase vyhrál Karoq před CX5, protože jsem si v Mazdě (2018) připadal utopený. Skla relativně vysoko, levá ruka nebyla kam odložit, pocit stísněnosti, ponurosti. Sedačka po půl hodině "řezala" do stehen, na sedáku byly vystouplé boky tak, že jsem to nedal. A motor (s automatem) mi přišel takový ospalý. Podvozek výborný. Když jsem ho vracel, říkal jsem, že ten dvoulitr je slabší, jestli by mi nepůjčili 2,5. Odpověď: ale Vy jste měl 2,5. Za mě - TSI je úplně jiná liga. Je spousta řidičů, kteří na atmosféru nedají dopustit, ale upřímně - ano Karoq, ani CX5 nejsou auta na vymetání okresek a já, který auto používám na převážení osob a věcí, už atmosféru nechci.
  12. Je to tak. Princip DMOC (doporučená maloobchodní cena) je v principu zakázaný, ale všeobecně používaný. Škoda opravdu svým servisům předepisuje, za kolik mají prodávat (když chtějí mít logo škodovky na autosalonu, musí se řídit jejich pravidly). Servis by zřejmě mohl dát svým zákazníkům slevu, ale proč by to dělal, že. Přikládám výcuc ze zmíněného ceníku. A fakt si myslím, že aby zákazníkům "ušetřili", používají litrovky. Nakoukl jsem dovnitř a litrovky tam viděl. Jestli byly nalévané z většího balení, fakt nevím.
  13. Přidávám zkušenost z výměny oleje na 15 000 km, v autorizovaném servisu. Za litr oleje se na faktuře objevilo 660 Kč bez DPH. Napsal jsem tedy servisu dotaz, který přikládám včetně rychlé odpovědi. Zdá se tedy, že moc šancí na normální cenu oleje mít nebudeme, Škoda si to ohlídá.
  14. marhor

    Hlučnost motoru

    Všiml jsem si toho až v garáži, celá duní. Zkus u nastartovaného motoru se ohnout pod auto, u mě to jde jasně od střední části výfuku.
  15. marhor

    Vaše spotřeba

    Něco k převážení kol (bicyklů). V pátek jsem jel trasu asi 60 km z 250 m.n.m. do 700 m.n.m. s dvěma koly vzadu na nosiči na kouli a jedním kolem na střeše, spotřeba 9,4 litru. V sobotu jsem jel obdobnou trasu, ale pouze s dvěma koly vzadu na kouli, spotřeba 8,1 litru. Páteční trasa byla víc po dálnici (115 km/h), ale i tak kolo na střeše mi dělá rozdíl kolem jednoho litru.
×
×
  • Create New...