Přejít na obsah

Tom Muaddib

Uživatel
  • Počet příspěvků

    156
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tom Muaddib

  • Narozeniny 11/04/1983

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.babtabor.cz
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1473 zobrazení profilu

Oznámení Tom Muaddib

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. Dotaz, mám 1.3 BMM bez posilovače, ale mám kompletní věci z 1.9D (čerpadlo, hadice (krom tlakových), posilovač řízený,tyč etc.) co potřebuju na to, abych to dal do 1.3 a jakej je rozdíle mezi čerpadlem posilovače pro 1.9 a 1.3/1.6 podle ilustračních obrázků vypadaj stejně...
  2. A také si myslím, že 1.4 TSI je ideální motorisace pro OIII jen (1.8/2.0RS pro radost) na to prostě nebyl rozpočet
  3. Proč mazat... každý názor je dobrý a je to pořád jen názor: Takže: Motor: 1.2 TSI 63 kW po cca 40Mm Na klidné poježdění po městě a okolí, naprosto dostačující. Dynamika v zásadě mdlá, ale s plynem jse dá opatrně placovat klidně i od 1.200 ot. (samo chce to cit a nejde o akceleraci) Na přesun pětičlenné rodiny cca 300km včetně dálnice v rámci limitů... no taky to jde... ALE auto nechce od cca. 90-100 km/h moc akcelerovat... od 130 km/h vlastně zrychluje jen velmi neochotně bez ohledu na polohu pedálu plynu. Pokud by s tím někdo plánoval přesuny po rychlejších komunikacích, nedoporučuju. To samé, co se týče "jistoty" předjíždění... rychle předjedete traktor, nebo avii, ale už kamion jedoucí na okresce na omezovači je vcelku zásadní překážka u které se musí značně plánovat předjížděcí manévr. Myslím ovšem že čip na 77kW (83kW) verzi, která je v plánu hned po záruce by tyhle nedostatky měla odstranit a měl by se z toho stát skutečně dostačující ZÁKLADNÍ motor. V téhle verzi je jeho použití bezpečně limitováno asi jen na to město/okresky. Asi je to tím, že byl motor čerstvý a údajně ze škodovky chodí auta jen s olejem "těsně nad risku" ale v ve 12Mm jsem musel dolévat olej. (pak už jen na garančce) Co se týče spotřeby... pravda, A/C moc nepoužívám a jsem v zásadě velmi klidný až defenzivní řidič (ale zase občas musím bejt u zákazníka FAKT RYCHLE a někdy taky prostě pospíchám a na spotřebu prostě vůbec nehledím, tak jako tak, v zásadě bych řekl že vcelku dosahuji spíše nadprůměrných výsledků (ve smyslu niužší spotřeby)) ale... Dlouhodobá průměrná: 5.1-5.2 podle palubního PC (vím, že to to neneí exaktní, ale orientačně to stačí) Včera např. jsem měl cestu Tábor-Praha-Tábor (bez provozu 4.4 tam, zpátky v kolonách 5.3) Když jsem zkoušel z nudy a dostatku času ekojízdu, tak se dá ject i za 3.5 ale nedá se to označit za jízdu, spíše jako plazení... (zkoušel jsem to ve tři ráno, naprosto žádný provoz v mém směru v proti jelo tak pět aut celkem, meziměsto tam a zpět cca 80 km) Motor je lehoučký, není žádný problém projíždět hezky svižně zatáčky (OK), není žádný problém za vlhka mít problém s ostřejším rozjezdem bez prokluzu kol (NOK) Auto: prakticky bez jakéhokoli zaváhání (což by měl být samo standart, ale doba je hodně spotřební a zmetků není málo) krom výše zmíněného oleje byl prakticky jen jeden problém... začal se mi loupat chrom na vnitřní klice dveří u řidiče. Řešeno výměnou dveřní výplně v rámci záruky samo 10 minut v or. servisu. Popisovat auto asi nemá smysl, kdo chtěl tak O III viděl, takže jen pár komentů: + ještě více místa vzadu na nohy + po OII FL zase koukatelný (pro mně velmi) design (hlavně zvenku a palubka) + technologie + ambiente + nějaký extra položky = standartní výbava 21. století + některý drobný vychytávky (nebudu rozepisovat, ale škrabka je fakt dobrá..) + strohý, přehledný, hezký design přístrojovky + výbroně situavaný tlačítka (až na níže uvedené) - až moc strohý design výplně dveří... navíc se tam asi nejvíce podepsalo šetření - celkově "cutting costs" dojem hlavně zevnitř - ohavný design 4-ramenného vlantu (samo otázka vkusu) - na mně až moc velký zrcátka (OII před FL se mi líbili asi nejvíc) - Fórovej lak (ano vím, mám základní) - příliš zapadlá kola, hlavně vepředu teda... tohle esteticky nepřežiju, až na to bude rozpočet, určo budou jiný kola. - krok zpět co se týče řešení "manžety" park. brzdy - nesmyslně umístěné tlačítka "před šaltrpákou"... já tam teda mám jen zámek, ale ty lidi co tam maj jízdní režimy, START-STOP systém a tyhle chujoviny z toho musej bejt nenadšený. celkově se auto proti OII posunulo dále v technice a do jisté míry i v designu, přičemž kvalita zůstala v zásadě stejná. Klesla podle mně "luxusní" stránka celého auta oproti OII, Příjde mi, že OIII je prostě spíše více pracovní nástroj, než auto pro parádu. Do jisté míry se podepisuje snižování nákladů ovšem ne do takové míry, aby se to zásadně podepisovalo na kvalitě. (ale je to cítit). Myslím, že si své odjezdí a možná i lépe/levněji, než OIII. BTW co se týče jednoduché nápravy... asi je to tím, že s tím nezávodím, ale nezaregistroval jsem žádné zhoršení jízdních parametrů oproti OIII a ani pověstné "bouchání" jsem nijak zvlášť nepociťoval...
  4. Dělal jsem teď nekolik jízd a poreferuju...
  5. Mám no... zatím to zajíždím, tak to moc netestuju, ale 95% dopravního výkonu si odbývám v městě, nebo lehce mezi-město a sám (a většinou prázdný)... zatím dobrý...
  6. 1.2 TSI 63 kW ... podlézání laťky... kdo má... poreferuje? CHIP od CIMBU a jiných, zkušenosti? Uvažujete?
  7. Shrnutí asi nějaký nemá smysl... děkuju všem co posílají odkazy na rozdílné polohy prvků jednotlivých náprav etc. shromažďuji informace... ještě jednou díky. BTW taky vám příjde, že v dnes, i když dřívo tomua si bylo nejinak... že každej kdo má řidičák, pasuje sebe sama na experta na sportovní jízdu a pokud něco nemá alespoň 150kW a profilové číslo gum pod 40, tak je to hovno kára a "na limitu voe" se ukáže, že je to pekáč no hrůza? To je tak těžké si přiznat, že drtivá většina z nás auto prostě jen používá jako dopravní prostředek s tím, že občas šlápne do pravého pedálu víc než obvykle, ale zase brzo povolí, když začnou kvílet gumy? anebo... kdo z vás pravidelně jezdí v nějakém autě s rámem, na čas a za peníze? ... Souhlasím s tím, že běžný člověk markatní rozdíl mezi nápravami nepozná a zároveň souhlasím s tím, že je jednoduchá náprava... chvíle napětí...technicky jednodušší než multilink...
  8. V G-TECu by měl bejt multilink... a to je to tuším 81 nebo 82 kW
  9. Pawouk, díky za info... Hravec, no nemusí... proto se ptám...
  10. Hravec... tak povědomí by bylo... mně osobně ale zaráží to, že verze s klikou má v prostoru zadní nápravy tolik místa, aby se tam vešel multilink... To není nic ve zlém, prostě se jen ptám, zda to někdo dokáže potvrdit, či vyvrátit... co by čistě teoreticky šlo, nebo nešlo... to si také dokážu zjistit sám, ale... byl by to ztracený čas...
  11. no kamarádi, díky za odpovědi, ale musím konstatovat, že jste mně, nepotěšili... neptal jsem se na ETKu, neptal jsem se na OBRÁZKY, ptal jsem se, zda se někdo na ten podvozek kouknul a zda tu informaci může potvrdit, nebo vyvrátit... ptal jsem se na to zda existují více verzí karoserie... dle mých informací... je jen jedna... (proto taky někteří novináři konstatují ve svých recenzích že při pohledu na zadní klikovou nápravu je vidět volný prostor pro chybějící prvky podvozku multilinku) jen dle obrázků vidím, že uchycení multilinku a kliky, tlumičů a pružin (dle obrázku opakuji) shodné... takže... (BTW ono jde udělat téměř cokoli... jak se také jinak staví závodní podvozky na závodní auta, že... nicméně) zopakuji otázku... je tu někdo (ne expert "vod klávesnice") kdo může potvrdit/vyvrátit, zda je možné do auta s klikou bez výrazných zásahů do karoserie vozidla usadit víceprvkovou nápravu?
  12. Hošani, 1.2 TSI je na cestě a zajímala by mně jedna věc... četl jsem tu, ženápravy nejsou záměnné... tedy že nejde dát multilink do auta, kde je klika... zajímalo by mně, kdo a kde tuhle informaci získal a jak ji ověřil... dle mého skromného názoru je to jen otázka technického řešení... pochybuju že by dělali dvě verze karoserie... takže záměnné by to dle mého selského rozumu být mělo... samo otázkou zůstává (i)legalita takového řešení a technické (ne)náročnost... ale každopádně díky za případné odpovědi...
  13. má někdo zkušenosti s 63kW verzí?
  14. tak nabáídka je to zajímavá, co za to?
×
×
  • Vytvořit nový...