Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

silwus

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. silwus odpověděl na silwus's téma v Motor 1.8 T
    ..dnes som mal cas na "logovanie" otačky váha Wastegate - solenoid valve pressure LOG_01_029_258.ZIP merane na 3.st., od 1000 do 5000 ot/min pedal na podlahe Je vaha OK? Wastegate? Diky.
  2. silwus odpověděl na silwus's téma v Motor 1.8 T
    ...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG) pri 1000 ot, plny plyn 100% pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70% pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50% nad 2000 je to max. 40% je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ? Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne... ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
  3. silwus odpověděl na silwus's téma v Motor 1.8 T
    s Vagom hram aj ja... v 704.1 som meral zrychlenie 0-100 za 9.5, ale 80-120 na 5.st. za 16,2 , co je velmi slaby vysledok... motor jednoducho nema dostatocny krutiaci moment v nizkych otackach... prave preto mam podozrenie na N75, lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny (0.0%)... a tlak turba nie je dostacujuce...
  4. silwus odpověděl na radkin's téma v Motor 1.9 TDI
    radkin, podarilo sa ti vyriesit problem??
  5. silwus zveřejnil téma v Motor 1.8 T
    Chalani, prosim o pomoc... do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG, pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%?? pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%, potom sa znizi na 10, 5,....0.... Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom svizne... moze to by turbo, alebo N75?? uz som skusal odpojit konektor z N75, hned sa objavilo chybove hlasenie: 01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.