Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hercous

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Jo je to jako jízda se syticem Ja kdyz nastartuju, tak proste hned jedu a ne abych čekal na to, az "dobehne" eco režim. No proste beh motoru ma v tom eco módu ke kultivovanosti hoodne daleko. Mě to třeba vadi, ale někdo to vůbec neřeší.
  2. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Kdyby motor jen točil, tak mi to nevadí, ale ono to vůbec nejede resp. cuka, kucka a tak
  3. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Tak já trhavé zrychlovani nastesti zatim nezaznamenal (najeto 35000). Ale co mě fakt štve, jsou ty zvýšené otáčky při startu tedy to uz zminene TPI Náhodou jsem zjistil, ze kdyz se objevi ty zvýšené otáčky, vypnu motor a opet nastartuji, tak uz motor do vysokých otáček nejde Asi to tedy neni ideální řešení, startovat 2x, ale problémy jsou přeci od toho, aby se obchazely, ze?
  4. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    A jen maly dotaz: v tom starém motoru byl používán LL olej?
  5. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Já zůstávám u LL (najeto 29000km). Mluvil jsem o tom s bratránkem manželky (je mistrem v servisu Škoda a myslím, že má celkem přehled) a říkal, že ten LL tam prostě má svůj účel. Jde např. o povrchovou úpravu motoru, která je uzpůsobená právě pro LL. Navíc tím, že je LL řidší dosahuje motor o něco vyššího výkonu a menší spotřeby. Mluvili jsme i o rozvodovém řetězu, říkal, že je mění celkem běžně při zachrastění, nejvíce ale u 1.2TSI. Takže asi tak, ale nikomu to nevnucuju ...
  6. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    No a kolipa to bude stát? Aby se mi z toho spíš nerozkočila šrajtofle
  7. Až se ochladí, zvýšené otáčky nebudou (motor nepoběží v režimu "zahřívání katalyzátoru")
  8. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Hmm, pokud ti to tak vychází, tak se to vyplatí. Já tedy na premium palivo o moc víc nenajel. Pro zajímavost tady je několik mých posledních tankování: ujeto l/100km palivo 595 8,3731 Agip SuperTech95 622 8,164 Agip SuperTech95 675 7,4622 Agip SuperTech95 537 9,3296 Agip SuperTech95 625 7,3952 Omv Maxmotion100 607 8,3591 Omv Maxmotion100 636 7,1384 Omv Maxmotion100 633 7,9684 Omv Maxmotion100 615 8,0945 OMV N95 645 7,7705 Albert N95 595 8,4218 Omv Maxmotion100 763 7,0105 Omv Maxmotion100 655 7,658 Omv Maxmotion100 Jezdím hlavně ve městě (tak 80%), občas dálnice a okresky. Takže asi tak
  9. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    No nevim, ale co tak tady čtu zkusenosti s prémiovymi palivy, tak mi to přijde hodne subjektivní zalezitost. Nekdo chválí Vervu, nekomu to na ni vubec nejede, u OMV to vypada, ze je skoro jedno co člověk natankuje (pokud to neni nafta ). Ja bych se přidal spíše do skeptickyho tábora - rozhodne se u me nezlepší spotreba, ktera daleko vice zavisi na typu provozu (kdyz jsem v lete nejezdil skoro vubec po meste, ujel jsem na nádrž az 760km). Jedine snad ty starty jsou kultivovanejsi s MaxxMo 100, ale zase subjektivně Jinak tedy 43kc/l to uz se mi zda moc ... treba v Plzni je ted u Shellu N95 za 36,50, takze rozdil skoro 7Kc/l .
  10. U me na zvýšené otacky po startu nema benzin zádný vliv. Bral jsem na zkoušku cca 2 mesice MaxMotion100 a zvýšené otacky se projevovali přesně podle toho TPI, co tu nekdo přikládal. Nevim jak Shell, ale Omv i Benzina "100" jsou z rafinerie OMV v Rakousku. Jinak subjektivně ma motor lepsi chod, ale za ty prachy?
  11. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Tak tak, 1.4 TSI rovný výfuk. A tečky taky nepozoruji. Zato teď pozoruji každé ráno po nastartování volnoběžné otáčky 1200 a prvních 100 metrů to škube, no hrůza!
  12. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Zase by tam bolo něco jiného ... Mimochodem jsem se dnes bavil v servisu s hlavním technikem o těch rozvodových řetězech a říkal mi, že ty problémy rozhodně nejsou nějaká masová záležitost. Problémy jsou zaznamenaný u 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, ale ať si s tím nedělám hlavu, že bych si vybral špatný motor, u jiných jsou zase jiné problémy. Fakt je, že problémy začne servis řešit až pokud se to ukáže v diagnostice. Důvod je celkem jednoduchý - servis musí vše dost tvrdě doložit automobilce, aby jim to zaplatili! A to že tu někdo tvrdil, že v servisech znají jen TDIčka taky není moc pravda.
  13. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Díval jsem se do ERWINu a nic tam není. Posledně, když se měl aktualizovat nějaký firmware řídící jednotky, tak se mi to tam zobrazovalo. Navíc dnes jsem byl na servisní prohlídce, tak bych se divil, že by mi bratránek nic neřekl. Podle mě je to nějaká chyba v systému.
  14. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    Ale kdepak, jen soudruzi z Koreje ted zacali s osvětou, jak pry se to spravne vyslovuje. http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-prisel-s-novou-vyslovnosti-misto-hyundaj-si-rika-hjonde-phf-/ekoakcie.aspx?c=A120229_1740702_ekoakcie_vem
  15. hercous odpověděl na Marios's téma v Motor 1.4 TSI
    radim: Pozor, ne hyundaie ale "hjóndé"

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.