Jump to content

canzou

Uživatel
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About canzou

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. to mi řekli taky, že jsem jeden z mála s tímto problémem u tohoto motoru, ne-li první. Jsou to jen řeči a plně souhlasím s tondazem. A to jsem uvažoval o 1.2 TSI v Yetině
  2. vyjádření AŠ: kmenové servisy svým klientům, kteří u těchto opraven provádějí pravidelné servisní prohlídky v předepsaných intervalech, mohou ve své kompetenci poskytnout slevy na servisní práce a použitý materiál. V určitých případech můžeme, jako výrobní závod, to nadstandardní vstřícné jednání autorizované opravně doporučit
  3. Po dlouhém dopisování se Škodou na kulanci nic, protože jsem neměl druhou servisní prohlídku (nějak nebyl čas), ale možná by to na kulanci dali. Dle vyjádření Škody je to na individuálním posouzení a záleží na každěm servisu, zda ti kulanci uzná.
  4. tondaz: výtej v klubu . (stejně staré auto, jen 17 600,-) Tak auto už je snad ok, neseděl snímač otáčet klikové hřídele. Jinak jsem měl půjčenou fábii 1.2 TSI 63 kW a ty zvýšené otáčky to má taky, jen bez chrastění
  5. kontrolka nesvítila a kromě prvních denních startů bys nic nepoznal
  6. motor běžel normálně, jen jsem měl pocit, že běží nepravidelně a výkonově jsem nic nepozoroval
  7. Tak opraveno za 17 500,-. Prý to bylo přeskočené o jeden zub, takže asi špatný především napínák, ale vyměnili vše - přestavovač, napínák i řetěz. Dnes jedu do práce a najednou se rozsvítila kontrolka
  8. S tím názorem právníka by mě to také zajímalo,
  9. S tím souhlasím, a jako problém bych to také neviděl
  10. co tady čtu při studených startech, tak je to dost podobné jako u předchozích motorů s řetězem, takže uvidíme tak za dva roky, jak to ve Škodě vylepšili jinak mě taky auto jezdí normálně jen ty starty
  11. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901
  12. koukám, že se od roku 2009 nic nezměnilo, stále stejný problém ať je řetěz nebo řemen
  13. ale to bude asi podmíněno pravidelnými servisními prohlídkami, a ani tak si nejsem jist, že by to škoda zaplatila. Uvidím až půjdu do servisu.
  14. Tak si to ráno v servisu natočili a hle zřejmě by to mohl být přestavovač vačky (12000,-) a pak se prý uvidí, komplet s řetězem cca 17000,-
  15. to skater: je to opravdu 1 minutu, známý když to slyšel, tak řekl, že to zní jak "starej diesel", pak když se to ustálí, je to tiché, ani motor pomalu není slyšet
×
×
  • Create New...